To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέα συνεργασία της V+O με την «Αφοί Χαΐτογλου»

Νέα συνεργασία της V+O με την «Αφοί Χαΐτογλου»
Η V+O Communication ανέλαβε το σχεδιασμό και την ανάπτυξη της στρατηγικής επικοινωνίας της βιομηχανίας τροφίμων «Αφοί Χαΐτογλου Α.Β.Ε.Ε.», με το πλαίσιο της συνεργασίας να περιλαμβάνει το σχεδιασμό και τη διαχείριση της εταιρικής και προϊοντικής επικοινωνίας, την ενδυνάμωση των σχέσεων με τα ΜΜΕ, τη λειτουργία του γραφείου τύπου, καθώς και τη διαχείριση των digital assets που διατηρεί επίσημα η εταιρεία.

Εδώ και 90 και πλέον χρόνια, η Αφοί Χαϊτογλου ΑΒΕΕ συνεχίζει το «ταξίδι» της με τον ίδιο σεβασμό στον καταναλωτή και προσήλωση στην παραγωγή και διάθεση εγνωσμένης φήμης και ποιότητας προϊόντων. Συνδυάζοντας παραδοσιακές μεθόδους παραγωγής με σύγχρονο εξοπλισμό και τεχνολογία αιχμής, η εταιρεία αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες τροφίμων στην Ελλάδα και παράγει σε υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις πλήθος προϊόντων με βάση το σουσάμι, πλήρως ενταγμένων στη Μεσογειακή διατροφή.

Η κ. Τέτη Κανελλοπούλου, CEO της V+O στην Ελλάδα δήλωσε σχετικά: «Η συνεργασία της V+O με ιστορικές εταιρείες που κατέχουν ηγετική θέση σε παραγωγικούς τομείς της Ελληνικής οικονομίας, όπως η «Αφοί Χαΐτογλου Α.Β.Ε.Ε.», είναι για εμάς τιμή και επιβράβευση. Αποτελεί, παράλληλα, μια δέσμευση να σχεδιάσουμε και να υλοποιήσουμε μια αποτελεσματική 360ο επικοινωνιακή στρατηγική που θα προσδώσει ακόμα μεγαλύτερη δύναμη και αξία στο όνομα και στα προϊόντα της «Αφοί Χαΐτογλου Α.Β.Ε.Ε.», την οποία ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη της και καλωσορίζουμε στο πελατολόγιό μας».

Αντίστοιχα, από την πλευρά της εταιρείας Αφοί Χαΐτογλου Α.Β.Ε.Ε., ο κ. Λευτέρης Χαΐτογλου, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Η στρατηγική σκέψη, η πολύχρονη εμπειρία στο χειρισμό σημαντικών επικοινωνιακών προγραμμάτων και η δημιουργικότητα που φέρει η ομάδα της V+O είμαστε σίγουροι ότι θα συμβάλει στην αποτελεσματική προβολή των προϊόντων μας και στην περαιτέρω ενίσχυση της σχέσης εμπιστοσύνης που έχουμε δημιουργήσει, εδώ και χρόνια, με τον Έλληνα καταναλωτή».