To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Pharmacy2020: Νέο rebranding σε φαρμακείο στον Άγιο Δημήτριο

Pharmacy2020: Νέο rebranding σε φαρμακείο στον Άγιο Δημήτριο

Μία ακόμα επιτυχημένη συνεργασία για το Pharmacy2020 ολοκληρώθηκε με την εκπνοή του 2017. Η εταιρεία που παρέχει υπηρεσίες υποστήριξης και εξειδικεύεται στον εμπορικό εκσυγχρονισμό του ελληνικού φαρμακείου υλοποίησε τον επανασχεδιασμό (rebranding) της εταιρικής επικοινωνίας του Φαρμακείου Κωνσταντίνος Κακονίκος στον Άγιο Δημήτριο Αττικής, ένα ήδη επιτυχημένο φαρμακείο επιφάνειας 250m2 που αποτελεί ορόσημο για την περιοχή του.

Με το rebranding, το φαρμακείο είναι πλέον σε θέση να προσφέρει εξατομικευμένη επικοινωνία με το κοινό του και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση, ενώ παράλληλα αναδεικνύεται η νέα αισθητική του αντίληψη που ενισχύει την εικόνα και το κύρος του προς τον καταναλωτή. Τα επιμέρους στοιχεία του συνολικού έργου αφορούν:

  • τη δημιουργία νέας εταιρικής ταυτότητας που σηματοδοτεί την πλήρη γκάμα εξυπηρέτησης και τη δυναμική του φαρμακείου
  • την κατηγοριοποίηση του προϊοντικού μείγματος
  • τη μελέτη της αρχιτεκτονικής του εσωτερικού και εξωτερικού χώρου που υποστηρίζει και απογειώνει την εμπορική ανάδειξη των προϊόντων

Στο πλαίσιο της συνεργασίας των δύο πλευρών, το Pharmacy2020 πραγματοποίησε παράλληλα μια ολιστική -ποσοτική (quantitative) και ποιοτική (qualitative)- ανάλυση και αξιολόγηση των δεδομένων του φαρμακείου, εντόπισε  και κατέγραψε τα θετικά στοιχεία καθώς και εκείνα που χρειάζονται βελτίωση, και τα αποτύπωσε σε SWOT ανάλυση. Τα εμπορικά δεδομένα της επιχείρησης και το προσωπικό των 13 συνεργατών της αξιολογήθηκαν μεθοδικά και με τρόπο πλήρως αξιοποιήσιμο, ώστε να αποτελούν πλέον πολύτιμα εργαλεία για την περαιτέρω ανάπτυξη του φαρμακείου.

«Επιζήτησα τη συνεργασία με το Pharmacy2020 και τον Γιώργο Πακερτζόγλου, έχοντας προηγουμένως δει άλλες δουλειές τους στον χώρο του φαρμακείου. Ξεκινήσαμε με μία 360 ανάλυση και στη συνέχεια μπήκαμε σε μια συνολική αναθεώρηση της εταιρικής ταυτότητας και της εμπορικής αρχιτεκτονικής του φαρμακείου μας. Μέσα από δημιουργικό διάλογο συγκεράστηκαν οι απόψεις μας και το αποτέλεσμα ήταν μια εξαιρετική και εμπνευσμένη δουλειά. Άξιζε κάθε λεπτό, ευρώ και κόπο», δήλωσε ο φαρμακοποιός κ. Κωνσταντίνος Κακονίκος, ιδιοκτήτης του ομώνυμου φαρμακείου.

Από την πλευρά του, ο κ. Γιώργος Πακερτζόγλου, ιδρυτής του Pharmacy2020 και σύμβουλος μάρκετινγκ δηλώνει: «Μελετάμε και αξιοποιούμε τα μοναδικά χαρακτηριστικά κάθε φαρμακείου και εγγυόμαστε τη μετάβασή του από το στατικό στο δυναμικό μοντέλο. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που ένα σύγχρονο φαρμακείο και ένας καινοτόμος φαρμακοποιός όπως ο κ. Κακονίκος μας επέλεξαν ως συνεργάτες τους».