To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Δημόσιες Σχέσεις και νέοι επαγγελματίες

Δημόσιες Σχέσεις και νέοι επαγγελματίες
Δημόσιες Σχέσεις και νέοι επαγγελματίες

Ο χώρος των Δημοσίων Σχέσεων και της Επικοινωνίας παραμένει ελκυστικός για την ανάπτυξη επιχειρηματικών δραστηριοτήτων και τη δημιουργία σταδιοδρομίας. Αυτό κατέδειξε η επιτυχημένη πραγματοποίηση του Exclusive PR Workshop, το οποίο έλαβε χώρα στο πλαίσιο του Πανοράματος Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας, στις 21 Μαρτίου, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Το workshop παρακολούθησαν περισσότερα από 120 άτομα, και η προσέλευση ξεπέρασε κατά πολύ τις προσδοκίες των διοργανωτών.

Εισηγητές του workshop ήταν ο Δρ. Μάρκος Κωμοδρόμος, CIPR Chartered Practitioner και Επικεφαλής των εκπαιδευτικών προγραμμάτων CIPR που παρέχονται στην Ελλάδα, Κύπρο και Ρουμανία από την Globaltraining και η Μαρία Παπάζογλου CIPR Chartered Practitioner και Επικεφαλής της εταιρίας Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας My Publics.

Οι εισηγητές μίλησαν για τη στρατηγική σημασία των δημοσίων σχέσεων στην επικοινωνία των οργανισμών σήμερα, και ιδιαίτερα στην αντιμετώπιση των κρίσεων. Ο Δρ. Μάρκος Κωμοδρόμος, επίκουρος καθηγητής Δημοσίων Σχέσεων στο τμήμα Επικοινωνίας του Πανεπιστημίου Λευκωσίας, έδωσε έμφαση στα χαρακτηριστικά και τις γνώσεις που πρέπει να έχει ο σύγχρονος επαγγελματίας Δημοσίων Σχέσεων, ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί στη σημασία των επαγγελματικών πιστοποιήσεων, όπως αυτή του Chartered Institute of Public Relation (CIPR), στο πεδίο αυτό και την αναγνώριση τους από την παγκόσμια αγορά εργασίας. Η Μαρία Παπάζογλου παρουσίασε ένα ολοκληρωμένο έργο επικοινωνίας ενός πολύ αγαπημένου brand, όπως υλοποιήθηκε από την My Publics, αναλύοντας τις βασικές ενέργειες δημοσίων σχέσεων που εφαρμόστηκαν, ιδιαίτερα σε ότι αφορά την παρουσία στα social media, τη δημιουργία ιστοριών και την ενθάρρυνση των καταναλωτών να μοιραστούν τις εμπειρίες τους και να υποστηρίξουν με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο την ανάπτυξη της μάρκας.

Συνδυάζονται τη θεωρία με την πράξη, οι εισηγητές κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των παρευρισκόμενων οι οποίοι έφυγαν με θετικές εντυπώσεις και νέες γνώσεις. Το Workshop πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της μεγαλύτερης εκδήλωσης για την επιχειρηματικότητα και τον επαγγελματικό προσανατολισμό των νέων που διοργανώνεται με μεγάλη επιτυχία κάθε χρόνο από τον Καθηγητή Ι. Λαδόπουλο και την ομάδα του.