To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

H+K Strategies: 3P Communications: Performance + Purpose = Preference

Eλένη Κωνσταντινίδη CEO & Partner, H+K Strategies
H+K Strategies: 3P Communications: Performance + Purpose = Preference
Δημόσιες Σχέσεις για εμάς σημαίνει engagement με όλα τα κοινά - στόχος δημιουργώντας creative, tailor-made stories, βασισμένες πάντα σε στρατηγικά insights.

** Δείτε την Ειδική Έκδοση #pragencies.

Συνέντευξη με την Eλένη Κωνσταντινίδη, CEO & Partner, H+K Strategies

Η δουλειά μας, τώρα περισσότερο από κάθε άλλη εποχή, συνδυάζει τη στρατηγική ενός consultant, τα insights από data analysis ενός ερευνητή, τη δημιουργικότητα του μηνύματος ενός διαφημιστή, την άψογη εκτέλεση του concept ενός events specialist και την κατάλληλη επιλογή μέσων για διάχυση των μηνυμάτων ενός media house. Όλα τα παραπάνω, μαζί με την επιρροή της κοινής γνώμης, είναι η δουλειά ενός επιτυχημένου και αποτελεσματικού PR Agency.

Ποια είναι η φιλοσοφία και η πορεία της εταιρείας στην ελληνική αγορά Δημοσίων Σχέσεων;

Η Hill + Knowlton Strategies ανήκει στον όμιλο επικοινωνίας WPP και από το 1990 προσφέρει υπηρεσίες δημοσίων σχέσεων με εξειδικευμένο προσωπικό ανά industry και με πολύ δυνατά creative, digital και strategic insights specialized τμήματα. Ακόμη, ανήκοντας σε ένα από τα μεγαλύτερα πολυεθνικά δίκτυα, η εταιρεία έχει πρόσβαση σε γνώση και εμπειρία πολυβραβευμένων στελεχών του εξωτερικού αλλά και στα 3 creative centers που έχουν δημιουργηθεί για την καλύτερη εξυπηρέτηση των network πελατών (London, NY, Beijing). 

Τι θα λέγατε πως αποτελεί το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εταιρείας; Τι την κάνει να ξεχωρίζει;

Αυτό που κάνει την H+K Strategies Athens από τις δυνατότερες εταιρείες στον τομέα του PR είναι η εμπειρία της στο δημιουργικό storytelling, το οποίο πάντα βασίζεται σε μια πολύ καλά μελετημένη στρατηγική. Για εμάς Public Relations σημαίνει engagement με όλα τα κοινά, καθένα από τα οποία θα πρέπει να ακούσει μια διαφορετική ιστορία, μια ιστορία που να το αφορά. Σαν εταιρεία έχουμε αναπτύξει μια ξεχωριστή μεθοδολογία η οποία βασίζεται στα 3P Communications, Performance+Purpose = Preference.

Πιστεύουμε ότι μια επιτυχημένη εταιρεία πρέπει κατ’ αρχήν να πετύχει alignment μεταξύ του business και communications strategy γύρω από τους πυλώνες Performance και Purpose έτσι ώστε να οδηγήσει στο Audience Preference. Το να βρει κάθε εταιρεία τι την κάνει ξεχωριστή, ποια είναι η δική της μοναδική ιστορία και τι αποτύπωμα θέλει να αφήσει στον κόσμο και την κοινωνία, είναι πλέον αναγκαίο για μια επιτυχημένη επικοινωνιακή στρατηγική. Αν με αυτήν υπάρχει και μια εμπνευσμένη δημιουργική εκτέλεση βασισμένη σε insights (τα οποία πλέον είναι free στον digital κόσμο που ζούμε), τότε δημιουργείται το word of mouth και το earned και shared publicity, που είναι στόχος κάθε επιτυχημένης καμπάνιας και κατ’ επέκταση κάθε αποτελεσματικής εταιρείας δημοσίων σχέσεων. Σήμερα, περισσότερο από κάθε άλλη φορά, οι δημόσιες σχέσεις παίζουν καθοριστικό ρόλο για τη βιωσιμότητα μιας εταιρείας. Δεδομένου ότι η εμπιστοσύνη και το credibility είναι τα δύο πιο σημαντικά και ευάλωτα assets μιας εταιρείας, η αποτελεσματική στρατηγική δημοσίων σχέσεων χτίζει και προστατεύει τη φήμη, λειτουργεί σαν «reputation guardian», εξασφαλίζοντας μια βιώσιμη ανάπτυξη και ένα επιτυχημένο bottom-line.

Τέλος, αυτό που κάνει την H+K Strategies ξεχωριστή, είναι η ικανότητα να μεταλλάσσεται μαζί με τις απαιτήσεις του επικοινωνιακού περιβάλλοντος. Αξίζει να σημειωθεί η εξειδίκευση της εταιρείας σε healthcare communication services και πιο συγκεκριμένα σε 360ο καμπάνιες ευαισθητοποίησης ασθενών αλλά και σε social media και ambassador engagement με πληθώρα πελατών τόσο σε εταιρικό όσο και σε brand επίπεδο. Το 2016 είχαμε την τιμή σαν H+K Strategies να κατακτήσουμε τη μεγαλύτερη πιθανή διάκριση, το Pan EMEA “Consultancy of the Year” Sabre Αward και εμείς σαν H+K Strategies Athens να κερδίσουμε το χρυσό βραβείο Sabre Award για την καμπάνια «Μπορούμε Εδώ» του Nescafé. Οι διακρίσεις αυτές αποδεικνύουν την πολυσυλλεκτικότητα ταλέντων, εξειδίκευσης και υπηρεσιών της H+K Strategies… και όπως λέμε και εδώ στην Ελλάδα, κάθε ημέρα για εμάς είναι διαφορετική, μοναδική, την αντιμετωπίζουμε με κέφι και με δύναμη, πιστεύοντας ότι και εμείς μέσω της δουλειάς μας χτίζουμε τη δική μας ιστορία. Από τον Ιανουάριο 2017 η Publicom (WPP ownership στην οποία ανήκει και η HK Strategies) εκπροσωπεί και την Burson-Marsteller στην Ελλάδα.

«Αξίζει» για την MSD

Η Hill + Knowlton Strategies προχώρησε στη δημιουργία concept και την υλοποίηση της 360° εκστρατείας ενημέρωσης για το διαβήτη και τη δυσλιπιδαιμία, με τίτλο «Αξίζει». Πρόκειται για ένα πρόγραμμα της MSD με στόχο την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με το διαβήτη και τη δυσλιπιδαιμία, δύο από τους πιο σημαντικούς παράγοντες κινδύνου για το καρδιομεταβολικό σύνδρομο. Με την υποστήριξη της Hill + Knowlton Strategies, η εκστρατεία περιέλαβε ένα ευρύ φάσμα επικοινωνιακών ενεργειών σε παραδοσιακά και online μέσα, υλοποιώντας παράλληλα δράσεις ενημέρωσης σε όλη την Ελλάδα (roadshow). Για το συγκεκριμένο πρόγραμμα η Hill + Knowlton Strategies απέσπασε ασημένιο βραβείο στην κατηγορία Integrated Campaigns Led by PR στα πρόσφατα Ermis Awards 2016.

«Μπορούμε ΕΔΩ» για τον Nescafé

H συμβολή στην τοπική οικονομία με τη δημιουργία μιας πρωτοβουλίας που θα ανταποκρινόταν στις ανάγκες των νέων για περισσότερες πιθανότητες εύρεσης εργασίας στην ελληνική αγορά, οδήγησε τη Nestlé και τον Nescafé στη σχεδίαση και στην υλοποίηση του δωρεάν προγράμματος κατάρτισης και εξειδίκευσης με πιστοποίηση για νέους με το όνομα «Μπορούμε ΕΔΩ», που υλοποιήθηκε πρόσφατα με την υποστήριξη του Ινστιτούτου Βιομηχανικής και Επιχειρησιακής Επιμόρφωσης & Κατάρτισης (ΙΒΕΠΕ-ΣΕΒ). Για τις ανάγκες του προγράμματος η Hill + Knowlton Strategies προχώρησε στη σχεδίαση μίας πρωτότυπης ιδέας προγράμματος για νέους, που ανταποκρινόταν στις ανάγκες τους βάσει πρόσφατων ερευνών. Με μόλις δύο εβδομάδες προετοιμασίας, υλοποίησε τη σχεδίαση του ονόματος και του λογοτύπου, τη δημιουργία branded ιστοσελίδας (www.mporoumeedo.gr), βάσει των αναγκών του προγράμματος και σύμφωνα με τις creative κατευθύνσεις του προγράμματος, αλλά και του brand, παρουσίασε την Creative κατεύθυνση για TV tag τηλεοπτικής καμπάνιας και banners/skins digital καμπάνιας, και τελικά προχώρησε στο λανσάρισμα της ευρύτερης καμπάνιας Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων του προγράμματος. Αξίζει να σημειωθεί πως η καμπάνια βραβεύθηκε και στα Sabre Awards 2016.