To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η μεθοδολογία της V+O Greece

Η μεθοδολογία της V+O Greece
«Η επικοινωνία σήμερα, για να είναι αποτελεσματική, οφείλει να είναι πλουραλιστική και ταυτόχρονα απόλυτα στοχευμένη και tailor made» λέει η Τέτη Κανελλοπούλου, CEO V+O GREECE.

** Δείτε την Ειδική Έκδοση #pragencies.

Ποιες είναι οι κύριες προκλήσεις σήμερα για τα brands και τις εταιρείες;

Σε μια χώρα σε κρίση και έναν κόσμο στην εποχή της «μετα-αλήθειας», οι προκλήσεις που προκύπτουν για τις εταιρείες και τα brands είναι πολλαπλές και πολυεπίπεδες: καχύποπτοι καταναλωτές, κερματισμός κοινών σε μικρόκοσμους που δεν επικοινωνούν μεταξύ τους, αποδυναμωμένα και απαξιωμένα παραδοσιακά μέσα, “fake news” που διαδίδονται αστραπιαία. Και ταυτόχρονα, μία σειρά από εξαιρετικά υψηλές απαιτήσεις για τις εταιρείες και τα brands: να επιστρέφουν αξία στην κοινωνία, να κάνουν το καλό, να είναι απόλυτα διαφανείς, να χειρίζονται issues σε πραγματικό χρόνο 24/7, να παίρνουν θέση σε θέματα κοινωνικά ή ακόμη και ιδεολογικά, να προβάλλουν τα μηνύματά τους στοχευμένα και με πειστικό τρόπο σε πλειάδα stakeholders.


Ποιος ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζει αυτές τις προκλήσεις η V+O;

Αναγνωρίζοντας το φάσμα των επικοινωνιακών προκλήσεων, στη V+O πιστεύουμε ότι η ενίσχυση και διασφάλιση της φήμης, εικόνας και αξίας μίας εταιρείας ή ενός brand απαιτούν ολιστική και βαθιά κατανόηση του περιβάλλοντος και των στρατηγικών στόχων, μεθοδική και συστηματική έρευνα και intelligence, πολυεπίπεδη και μακροπρόθεσμη στρατηγική, στοχευμένη και συνεχή επικοινωνία, ευελιξία και εγρήγορση. Οι νέες συνθήκες επιβάλλουν μια επικοινωνία που κινείται πέρα από το «παραδοσιακό» 360ο, μια επικοινωνία υβριδική: απόλυτα προσαρμοσμένη στις ιδιαίτερες και individual ανάγκες και στόχους της κάθε εταιρείας ή brand, στρατηγική αλλά και ευέλικτη, με συνεχές και άμεσο microtargeting σε επίπεδο μηνυμάτων, κοινών και stakeholders. Ταυτόχρονα, τα νέα δεδομένα απαιτούν μια άλλη φιλοσοφία για το agency, εξίσου υβριδική.


Ποια η φιλοσοφία και το όραμα της V+O;

Οι βασικές αρχές και αξίες μας βρίσκονται σε απόλυτη συνάρτηση με τα νέα δεδομένα: true, one, drivers of growth, ethical. Αληθινοί μεταξύ μας, προς τον πελάτη, αλλά και αληθινοί σε όσα λέμε για τον πελάτη. Μία, δυνατή, ομάδα μεταξύ μας και μαζί με τον πελάτη στις επιδιώξεις, στις προσδοκίες, στα άγχη και στις αγωνίες του. Drivers of growth, γιατί τι άλλο τελικά θέλει ο πελάτης, αλλά και η ελληνική κοινωνία αυτή τη στιγμή; Ηθικοί, διότι δεν γίνεται αλλιώς, έτσι είμαστε. Καταλύτες πρωτοβουλιών και έμπνευσης, δημιουργώντας «αφηγήματα» με επιρροή και δράσεις με αποτέλεσμα. Για να υποστηρίξουμε και να κάνουμε πραγματικότητα αυτή τη φιλοσοφία, όπως ακριβώς απαιτούν οι καιροί, διαθέτουμε μία ομάδα ανθρώπων με διαφορετικά backgrounds, γνώση και εμπειρία, αλλά και τη δυνατότητα να συγκροτούμε ομάδες έργου από ανθρώπους με διαφορετικές επικοινωνιακές ειδικότητες.


Τι είναι αυτό που ξεχωρίζει τη V+O;

Δεν ησυχάζουμε ποτέ (με την καλή έννοια φυσικά) δεκαεπτά χρόνια τώρα, με παρουσία πια σε 8 χώρες, έχουμε μάθει ένα πράγμα: τίποτε δεν είναι δεδομένο, μόνον η συνεχής αλλαγή και η επιτακτική ανάγκη εξέλιξης και ανάπτυξης. Αυτό μας έχει βοηθήσει να γίνουμε η μεγαλύτερη ανεξάρτητη εταιρεία συμβούλων επικοινωνίας στη ΝΑ Ευρώπη, να έχουμε παρουσία με μακροχρόνιες συνεργασίες σε όλους τους κλάδους της οικονομίας, με τους μεγαλύτερους εγχώριους και διεθνείς παίκτες. Στοιχείο που μας επιτρέπει να βλέπουμε τόσο από ψηλά όσο και από μέσα την αγορά συνολικά, αλλά και τον κάθε κλάδο και πελάτη ειδικότερα, διαθέτοντας την ικανότητα να συνδυάζουμε οπτικές, να αξιοποιούμε γωνίες ανάδειξης θεμάτων, αλλά και να κεφαλαιοποιούμε συγκεκριμένες εμπειρίες και γνώση.


Ποιο το συγκριτικό πλεονέκτημα;

Σε κάθε project ή πελάτη, η ομάδα είναι και αυτή υβριδική, καθώς αντλούμε δυναμικό και από τις τρεις εταιρείες της V+O Greece, οι οποίες συμβιώνουν δημιουργικά σε έναν ενιαίο χώρο, τη V+O Communication, την Bakers Digital και την Unlimited Creativity. Δηλαδή τρεις ομάδες σε μία. Διαβλέποντας, από νωρίς, την πορεία της αγοράς και της επικοινωνίας συνολικά, προχωρήσαμε έγκαιρα, με βέβαια βήματα στην ενδυνάμωση της αλληλεπίδρασης των ομάδων των τριών αυτών εταιρειών. Γνωρίζουμε ότι αυτό το πολυδύναμο ανθρώπινο κεφάλαιο μας επιτρέπει να υπερβαίνουμε τα στεγανά και να προτείνουμε λύσεις μη στερεοτυπικές ή αναμενόμενες, disruptive τακτικές και μεθόδους, καθώς και στρατηγικές που συνδυάζουν το micro με το macro, το top down με το bottom up, το grass roots με το θεσμικό. Η επικοινωνία σήμερα, για να είναι αποτελεσματική, οφείλει να είναι πλουραλιστική και ταυτόχρονα απόλυτα στοχευμένη και tailor made. Οφείλει επίσης να προσεγγίζει πολλαπλά το κάθε ζητούμενο και να αξιοποιεί εργαλεία που μέχρι πρότινος θεωρούνταν εξειδικευμένα και niche. Μέθοδοι και εργαλεία όπως το Online Reputation Management, το dynamic social monitoring & listening, η modular λογική, μια πιο interactive μεθοδολογία PR προσέγγισης καθώς και οι multi-disciplinary ομάδες έργου, συνιστούν μάλλον υποχρέωση για κάθε agency που θέλει να στέκεται δίπλα στους πελάτες του και να είναι σε θέση να τους υποστηρίζει ουσιαστικά και αποτελεσματικά.


Η V+O έχει σήμερα παρουσία σε: Ελλάδα, Boυλγαρία, Ρουμανία, Σερβία, Αλβανία, Κύπρο, Nιγηρία, Βέλγιο.