To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Μιλάμε την ίδια γλώσσα με τους πελάτες μας

Βασίλης Λώλας, in-Τouch Communication
Μιλάμε την ίδια γλώσσα με τους πελάτες μας
Μια εταιρεία, που παρά το… νεαρό της ηλικίας της, είναι γερό σκαρί και με πολύ καλό πλήρωμα, καθώς κουβαλάει μαζί της σημαντική εμπειρία στο χώρο.

** Δείτε την Ειδική Έκδοση #pragencies.

Συνέντευξη του Βασίλη Λώλα της in-Τouch Communication


Ποια είναι η φιλοσοφία και η πορεία της εταιρείας στην ελληνική αγορά Δημοσίων Σχέσεων;

H in-Touch Communication είναι μια νέα εταιρεία στο χώρο της Επικοινωνίας και των Δημοσίων Σχέσεων. Ξεκίνησε το ταξίδι της τον Φεβρουάριο του 2016. Παρά το… νεαρό της ηλικίας της, είναι γερό σκαρί και με πολύ καλό πλήρωμα, καθώς κουβαλάει μαζί της σημαντική εμπειρία στο χώρο. Πρόκειται για ένα μεγάλο πλεονέκτημα της in Touch Communication, αφού τόσο εγώ όσο και τα στελέχη της έχουν «γράψει πολλά χιλιόμετρα» στο χώρο της Επικοινωνίας. Θα τη χαρακτήριζα, λοιπόν, ένα boutique agency, που δίνει την αμέριστη προσοχή της και το χρόνο που απαιτείται στον κάθε πελάτη. Στόχος μας είναι να γινόμαστε «ένα» με την αντίστοιχη ομάδα των πελατών μας, ώστε να συμβάλλουμε από κοινού και με περισσότερη αποτελεσματικότητα στην υλοποίηση των στόχων τους. Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να έχουμε ουσιαστική συνεργασία με τους πελάτες μας και όχι να είμαστε ένα agency που απλώς διεκπεραιώνει. Θεωρούμε πολύ σημαντικό να μοιραζόμαστε τις γνώσεις μας, την πολυετή εμπειρία μας με τους πελάτες μας και μαζί να κερδίζουμε στόχους κι όχι απλώς να ετοιμάζουμε ένα ΔΤ, ένα άρθρο, μια πρόταση για κοινωνικό πρόγραμμα. Μόνο έτσι πιστεύουμε ότι μεγιστοποιείται η συνεργασία και γίνεται ουσιαστική.


Ποιες υπηρεσίες προσφέρετε; Σε ποιον τομέα θα λέγατε πως εξειδικεύεστε;

Μπορούμε και προσφέρουμε όλο το φάσμα των υπηρεσιών σχετικά με την Επικοινωνία και τις Δημόσιες Σχέσεις. Ωστόσο, τα δυνατά μας σημεία, χωρίς να θέλω να μειώσω τα υπόλοιπα, είναι οι Δημόσιες Σχέσεις, η Εταιρική Επικοινωνία, η Διαχείριση Κρίσεων, οι Σχέσεις με τα ΜΜΕ και η Εσωτερική Επικοινωνία. Βέβαια, από τη στιγμή που αναλαμβάνουμε την εικόνα και τη φήμη μιας εταιρείας ή ενός προϊόντος, εννοείται ότι σχεδιάζουμε και υλοποιούμε προγράμματα για όλες τις υπηρεσίες που σχετίζονται μ’ αυτά.


Μπορείτε να μας αναφέρετε κάποιες από τις συνεργασίες και τις δουλειές σας;

Παρ’ όλο που είμαστε μια, θα έλεγα, νεοσύστατη εταιρεία, έχουμε την τιμή και τη χαρά να έχουμε συνεργαστεί και να συνεργαζόμαστε με σημαντικές εταιρείες. Ενδεικτικά σας αναφέρω την Coca-Cola Τρία Έψιλον, το Ούζο Πλωμαρίου Ισίδωρος Αρβανίτης, την Ελληνική Εταιρεία Αξιοποίησης Ανακύκλωσης και άλλες.


Τι θα λέγατε πως αποτελεί το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εταιρείας; Τι την κάνει να ξεχωρίζει;

Το πιο σημαντικό στοιχείο που μας διαφοροποιεί από τις περισσότερες αντίστοιχες εταιρείες είναι ότι προερχόμαστε από τη Βιομηχανία, δηλαδή τη μεριά του πελάτη. Αυτό σημαίνει ότι μιλάμε την ίδια γλώσσα με τους πελάτες μας και μπορούμε να αντιληφθούμε γρήγορα τις ανάγκες τους. Επίσης η in-Touch Communication έχει στηθεί και λειτουργεί με βάση το τρίπτυχο Αμεσότητα - Ευελιξία - Αποτελεσματικότητα. Τρία στοιχεία που η εμπειρία μας έχει αποδείξει ότι αναζητούν όλο και πιο επίμονα οι πελάτες από ένα agency. Πιο συγκεκριμένα, με την αμεσότητα δηλώνουμε ότι προσωπικά είμαι διαθέσιμος και συμμετέχω σε τακτικές και έκτακτες συναντήσεις, όποτε αυτές απαιτούνται, έχοντας ουσιαστική συμμετοχή στο day-to-day των πελατών μας. Ευελιξία, ώστε η κάθε υπηρεσία που προσφέρουμε στον πελάτη να είναι προσαρμοσμένη στη συγκεκριμένη ανάγκη, στο κοινό που απευθύνεται και τον εταιρικό στόχο. Θέλουμε, τέλος, να θέτουμε από κοινού συγκεκριμένους στόχους και να κάνουμε απολογισμό του αποτελέσματος των ενεργειών μας, ώστε να είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε ποιους στόχους πετύχαμε, τι πράξαμε σωστά και  τι πρέπει να βελτιώσουμε.