To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Perception Consulting Communication: Κάτι παραπάνω από μια εταιρεία δημοσίων σχέσεων

Perception Consulting Communication: Κάτι παραπάνω από μια εταιρεία δημοσίων σχέσεων
Mε motto «It’s a matter of perception» και με στόχο να αφουγκράζεται τις επίκαιρες και διαφορετικές πραγματικότητες, να παρακολουθεί τις επικρατούσες αντιλήψεις και να χαράσσει στρατηγικές επικοινωνίας, η Perception αφήνει το δικό της προσωπικό στίγμα στην αγορά επικοινωνίας.

** Δείτε την Ειδική Έκδοση #pragencies.

Συνέντευξη από τον Τάσο Γκοτσόπουλο, General Manager, Perception Consulting Communication

Ποια είναι η φιλοσοφία και η πορεία της εταιρείας στην ελληνική αγορά Δημοσίων Σχέσεων;

«It’s a matter of perception». Η δημοφιλής αυτή φράση είναι κάτι παραπάνω από το εταιρικό motto μας. Είναι όλη η φιλοσοφία που διέπει την καθημερινή μας λειτουργία και τον τρόπο που αντιμετωπίζουμε τα πράγματα. Για εμάς στην Perception, ακόμα και η ίδια η πραγματικότητα είναι βαθιά υποκειμενική έννοια, αφού είναι άμεση συνάρτηση της αντίληψης του καθένα μας. Ιδιαίτερα, δε, στην εποχή μας, που οι άνθρωποι περισσότερο από ποτέ εκφράζονται, δημιουργούν περιεχόμενο άμεσα και μεταδίδουν ειδήσεις, η πραγματικότητα σμιλεύεται ως ένα κράμα προσωπικής αντίληψης και επικοινωνίας. Ο ρόλος μας ως εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων είναι να αφουγκράζομαστε τις επίκαιρες και διαφορετικές πραγματικότητες, να παρακολουθούμε τις επικρατούσες αντιλήψεις και να χαράσσουμε στρατηγικές επικοινωνίας. Ο στόχος όλα αυτά τα χρόνια παραμένει πάντα ίδιος: να προσελκύσουμε το ενδιαφέρον των κοινών-στόχων και να καταφέρουμε τη διάδραση, ώστε το εκάστοτε μήνυμα να γίνεται μέρος της αντίληψης των αποδεκτών μας. Ο δεδομένος στόχος αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση και περικλείει μέσα της όλα τα άγχη, τις δυσκολίες, τις διαδικασίες... Την ίδια στιγμή, όμως, προσφέρει τη δημιουργικότητα, τη συγκίνηση, τον ενθουσιασμό. Μια πρόκληση που αποτελεί ταυτόχρονα ερέθισμα και αντάλλαγμα. Η καθημερινή κινητήριος δύναμη όλων των επαγγελματιών του κλάδου μας.


Ποιες υπηρεσίες προσφέρετε; Σε ποιον τομέα θα λέγατε πως εξειδικεύεστε;

Κάθε φορά που ένας πελάτης απευθύνεται σε εμάς για μια συγκεκριμένη υπηρεσία, διαθέτουμε χρόνο και μελετάμε ενδελεχώς το επιμέρους case, την ανάγκη, το περιβάλλον κ.λπ. Βάσει αυτής της μελέτης, σχεδιάζουμε ένα πλάνο που περιλαμβάνει τη συγκεκριμένη υπηρεσία συνοδεία επιπρόσθετων ενεργειών, που περιλαμβάνουν τις απαραίτητες BTL & ATL ενέργειες που χρειάζονται για την επίτευξη του στόχου. Το portfolio των υπηρεσιών μας περιλαμβάνει ολοκληρωμένες υπηρεσίες Γραφείου Τύπου, Προγράμματα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, Διαχείριση κρίσεων, Καμπάνιες & Roadshows, Media Relations, Digital Communication & Marketing, Media Planning, Δημιουργικό Τμήμα. Τα τελευταία 15 χρόνια, η Perception έχει αναπτύξει εξειδίκευση στον ιατρικό τομέα, αφού διατηρούμε συνεργασίες με τις μεγαλύτερες φαρμακευτικές εταιρείες, επιστημονικές εταιρείες και συλλόγους ασθενών στην Ελλάδα.


Mπορείτε να μας αναφέρετε κάποιες από τις συνεργασίες και τις δουλειές σας;

H ERGO Aσφαλιστική επέλεξε την Perception για το σχεδιασμό, τη διοργάνωση και την προβολή της χορηγικής της ιδιότητας ως Μεγάλου Χορηγού του ΣΕΓΑΣ για τρίτη χρονιά φέτος και για τα επόμενα τρία χρόνια. Μέσα από εννέα δρομικές διοργανώσεις, οι οποίες περιλαμβάνουν τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας, τον Ημιμαραθώνιο της Αθήνας και εφτά αγώνες Run Greece σε μεγάλες περιφερειακές πόλεις, η εταιρεία μας προβάλλει την εικόνα της ERGO μέσα από μεγάλο αριθμό activations σε περισσότερους από 110.000 συμμετέχοντες και 50.000 θεατές. Η Perception συμμετείχε στο σχεδιασμό της καμπάνιας ενημέρωσης SunPass (Πρόγραμμα Επισήμανσης των Σχολείων - νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία), προσφέροντας υπηρεσίες media relations σε τοπικά και πανελλαδικά μέσα. Η καμπάνια διοργανώθηκε από τα Δερματολογικά Εργαστήρια Avène και το Ευρωπαϊκό Ίδρυμα για τον Καρκίνο του Δέρματος (ESCF). Στόχος ήταν η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση του διδακτικού προσωπικού, των γονέων και των παιδιών σχετικά με τον καρκίνο του δέρματος, καθώς και η πρόληψη αυτού χάρη στην προστασία από τον ήλιο από την πολύ μικρή ακόμη ηλικία.


Τι θα λέγατε πως αποτελεί το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εταιρείας; Τι την κάνει να ξεχωρίζει;

Είμαστε κάτι παραπάνω από μια εταιρεία δημοσίων σχέσεων, με σφαιρική αντίληψη, που προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες εταιρικής επικοινωνίας. Είμαστε ένα δίκτυο ανθρώπων που αναλαμβάνουμε με πάθος τις ανάγκες των συνεργατών μας. Αγαπάμε τη δουλειά μας, γι’ αυτό φροντίζουμε να βελτιωνόμαστε συνεχώς και να καλλιεργούμε τις γνώσεις μας, να ενημερωνόμαστε για τους περιορισμούς και τις διαφοροποιήσεις της κάθε αγοράς και να δημιουργούμε ενέργειες που καλύπτουν τις συγκεκριμένες ανάγκες του κοινού-στόχου τους.