To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Publicis One και MLSGROUP στηρίζουν τα Golden Drum

Publicis One και MLSGROUP στηρίζουν τα Golden Drum
Η Publicis One και το MSLGROUP αποκλειστικοί υποστηρικτές των Βραβείων Διαφημιστικής Δημιουργικότητας Golden Drum για δεύτερη συνεχή χρονιά

Η Publicis One και το MSLGROUP ενώνουν και πάλι τις δυνάμεις τους, σε συνέχεια της περσινής και άκρως επιτυχημένης συνεργασίας τους, για τον καταξιωμένο και Διεθνή Διαγωνισμό Διαφημιστικής Δημιουργικότητας, Golden Drum  (Η Publicis Consultants|Athens χειρίζεται το θέμα για λογαριασμό του δικτύου στην Ελλάδα).

Στόχος του MSLGROUP, είναι να συνδέσει και να επικοινωνήσει την 23η διοργάνωση Golden Drum και το θέμα του φετινού διαγωνισμού, που έχει τίτλο «Inspired to Inspire», με τους δημιουργικούς επαγγελματίες της κάθε χώρας. Για το σκοπό αυτό, το MSLGROUP καλείται να αναπτύξει νέους δρόμους και βέλτιστες πρακτικές για την επικοινωνία του.

Το 23ο Golden Drum που διοργανώθηκε από το Διαφημιστικό Επιμελητήριο της Σλοβενίας, θα λάβει χώρα από τις 18-20 Οκτωβρίου 2016 στην Λουμπλιάνα της Σλοβενίας, Πράσινης πρωτεύουσας της Ευρώπης για το 2016. Στο πλαίσιο αυτό, το Golden Drum και το MSLGROUP θα συνεργαστούν προκειμένου να προωθήσουν το διαγωνισμό σε περισσότερες από 37 αγορές στην Ευρώπη, τη Ρωσία και τη Μ. Ανατολή συνθέτοντας την ιστορία του πιο επιτυχημένου διαγωνισμού.

Ο Miša Lukić, Διευθύνων Σύμβουλος στην Κεντρική & Ανατολική Ευρώπη στο Publicis One δήλωσε σχετικά: «Η θετική ενέργεια, οι δημιουργικές προσωπικότητες και το αποτέλεσμα υψηλής ποιότητας συνθέτουν το σκηνικό του φετινού Golden Drum. Παράλληλα, τα υψηλά κριτήρια αξιολόγησης, η διακεκριμένη κριτική επιτροπή και τα εμπνευσμένα θέματα αποτελούν αναπόσπαστά στοιχεία του φετινού διαγωνισμού».

Η Mojca Briščik, Γενική Διευθύντρια του Golden Drum και Εκτελεστική Διευθύντρια του Διαφημιστικού Επιμελητήριου της Σλοβενίας εξέφρασε την ικανοποίηση της για τη φετινή διοργάνωση και ανέφερε σχετικά: «Το Golden Drum έχει ξεπεράσει τα στενά όρια της διαφήμισης και κινείται στον ευρύτερο κόσμο της δημιουργικότητας. Φέτος αποφασίσαμε να ανανεώσουμε και να διευρύνουμε τη συνεργασία μας με την Publicis One & το MSLGROUP, ορίζοντας τους ως αποκλειστικούς συνεργάτες Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, καθώς είναι πολύ σημαντικό για εμάς να επενδύουμε διαρκώς στην επιχειρηματική αριστεία και την πρακτική σε τοπικό επίπεδο. Στο πλαίσιο αυτό, υποδεχόμαστε με μεγάλη μας χαρά τον Sebastian Hejnowski, Διευθύνων Σύμβουλο του MSLGROUP σε Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη».

Ο Διεθνής Διαγωνισμός Διαφήμισης Golden Drum, αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους διαγωνισμούς διαφήμισης στην Ευρώπη, συγκεντρώνοντας πάνω από 900 επαγγελματίες του μάρκετινγκ, της διαφήμισης, δημιουργών, νέων ταλέντων και φοιτητών κάθε χρόνο. Κατά τη διάρκεια των τεσσάρων ημερών που λαμβάνει χώρα, ο διαγωνισμός προσφέρει ένα πλούσιο πρόγραμμα με ομιλίες διακεκριμένων και βραβευμένων προσώπων καθώς και την επισκόπηση των διαφημιστικών έργων 37 χωρών.