To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

SOCIALDOO: “Atypical Excellence” και Intellemo προσέγγιση

SOCIALDOO: “Atypical Excellence”  και Intellemo προσέγγιση

Η Παυλίνα Κωσταντάρα, Head of Corporate Communications της SOCIALDOO, μίλησε στην ειδική έκδοση PR Agencies του adbusiness.


Πού πιστεύετε πως πρέπει να εστιάζουν σήμερα οι επαγγελματίες και οι εταιρείες Δημοσίων Σχέσεων;

Θεωρώ σημαντικό για τις εταιρείες Δημοσίων Σχέσεων και τα στελέχη τους σήμερα (και πάντα!) να εστιάζουν στο να γνωρίσουν σε βάθος τους οργανισμούς και τους ανθρώπους με τους οποίους συνεργάζονται. Η κατανόηση της κουλτούρας του οργανισμού αλλά και του ανθρώπινου δυναμικού απαιτεί επένδυση χρόνου από την πλευρά των εταιρειών δημοσίων σχέσεων, για να γίνονται οι σωστές ερωτήσεις και να αντιλαμβανόμαστε -σε βάθος- τι εκπροσωπεί, τι στοχεύει και τι επιδιώκει ο συνεργάτης που μας εμπιστεύεται. Σκοπός της deep dive γνώσης είναι να νιώσουμε και να καταλάβουμε τις αξίες και τις προτεραιότητες. Κάτι που βεβαίως δεν μπορεί να γίνει με ένα απλό brief, όσο ολοκληρωμένο κι αν είναι.

Πολύ σημαντικά στοιχεία είναι η επαγγελματική αντίληψη ως προς την αμεσότητα που έχει ανάγκη κάθε ενέργεια που πραγματοποιούμε μαζί, η ισορροπία ταχύτητας και λεπτομέρειας, αλλά και η επιλογή του τρόπου με τον οποίο προτιμά να επικοινωνεί ο κάθε άνθρωπος με τον οποίο συνεργαζόμαστε.

Ως επαγγελματίες του χώρου, οφείλουμε επίσης να προσαρμοζόμαστε στις ανάγκες του σύγχρονου μάρκετινγκ, το οποίο χαρακτηρίζεται από συνεχείς αλλαγές και ανάγκη για σκέψη «έξω από το κουτί». Στη Socialdoo έχουμε δημιουργήσει το concept “Atypical Excellence”, ως απόσταγμα της διαπίστωσης ότι η μη τυπική αριστεία είναι μια δεξιότητα που δεν έχει αναγνωριστεί επαρκώς. 

Είτε αφορά τη δική μας ομάδα είτε την ομάδα που εκπροσωπούμε, οι μη τυπικά άριστοι άνθρωποι κρύβουν ταλέντα ανεξερεύνητα και πολύ συχνά είναι εκείνοι οι τολμηροί άνθρωποι που σκέφτονται διαφορετικά και καινοτόμα, ενισχύοντας τις ομάδες ως προς τις ανάγκες της εποχής. Ως ομάδα αποτελούμε μια τέτοια φυλή “Atypicals” και έχουμε εκπαιδευτεί στο να τους αναγνωρίζουμε και να τους αναδεικνύουμε.

Και κάτι τελευταίο, αλλά για εμένα, στο top of my list. Ας αποβάλουμε την άποψη ότι «το agency ξέρει καλύτερα». Κανείς δεν ξέρει καλύτερα από τον ίδιο τον οργανισμό.

Ποιες είναι οι τάσεις και οι πρακτικές που διαμορφώνουν το τοπίο σήμερα τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς;

Μια από τις μεγαλύτερες τάσεις -αν όχι ανάγκη- είναι τα στιβαρά, σχετικά με το business, προγράμματα εταιρικής υπευθυνότητας.  Ένα τέτοιο πρόγραμμα δεν είναι πλέον «για τα μάτια του κόσμου» ή πολυτέλεια. Τόσο γιατί οι εταιρείες νιώθουν πλέον ως εσωτερική τους ανάγκη να επιστρέφουν στην κοινωνία μέρος από ότι η κοινωνία τους δίνει, όσο και γιατί οι άνθρωποι νιώθουν καλύτερα να εργάζονται σε Οργανισμούς που στο DNA τους έχουν την κουλτούρα της προσφοράς. 

Η γέννηση και η ολοένα και πιο διευρυμένη χρήση των εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης, καθώς και ο τρόπος που χρησιμοποιούνται, αποτελεί μια μεγάλη συζήτηση εντός των τειχών των εταιρειών επικοινωνίας, ενώ συνεχίζουν να έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο τα Social Media και το Influencer Marketing.

Τέλος, κάτι που θεωρώ ότι κάνει τη διαφορά, είναι η σημασία των data, που μας βοηθούν να λαμβάνουμε τεκμηριωμένες αποφάσεις σχετικά με τον τρόπο προσέγγισης και αλληλεπίδρασης με το κοινό.

Ποια είναι η δική σας στρατηγική και φιλοσοφία όσον αφορά το PR; Ποια χαρακτηριστικά θεωρείτε πως κάνουν την εταιρεία να ξεχωρίζει;

Στη Socialdoo χρησιμοποιούμε τον όρο Intellemo, μια σύνθεση των λέξεων Intelligence (νοημοσύνη) και Emotionality, με την έννοια του empathy (ενσυναίσθηση). Στην εποχή της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης, καλούμαστε να αξιοποιούμε τα δεδομένα, δείχνοντας ταυτόχρονα την απαραίτητη ενσυναίσθηση στην ερμηνεία τους, ώστε να είμαστε επαρκώς αποτελεσματικοί. Η «Intellemo» προσέγγιση κατέχει βασικό ρόλο στην επιχειρηματική φιλοσοφία που συνδυάζει την τεχνητή νοημοσύνη με την ενσυναίσθηση, σε εσωτερικό και εξωτερικό κοινό, αλλά και στη δημιουργία της απαραίτητης κουλτούρας θετικής εξέλιξης. Βλέποντας τα πράγματα μέσα από ένα ιδιαιτέρως αισιόδοξο πρίσμα, μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα θετικό ντόμινο στην επιχείρηση και, γιατί όχι, στις κοινωνίες μας.

Μπορείτε να μας αναφέρετε κάποιες συνεργασίες και projects που έχουν ιδιαίτερη σημασία για την εταιρεία;

Αν και έχουμε μια «παθολογική», με την καλή έννοια, σχέση αγάπης με όλους μας τους συνεργάτες, θα τολμήσω να αναφερθώ σε κάποια πιο πρόσφατα projects. Σε επίπεδο Corporate Communications, οι νέες μας συνεργασίες με τη Worldline και την ΑΒΕΚ Βεκράκος μας ώθησαν στη διαδικασία χάραξης επικοινωνιακής στρατηγικής σε νέα industries, με στόχο τη δημιουργία Media Universes και εξωστρέφειας, κατάλληλα για το business τους.

Δεν μπορώ να μην αναφέρω τη δημιουργική προσέγγιση στο Media Trip της Βίκος στην  Ήπειρο, τον ενθουσιασμό με τον οποίο δουλέψαμε -from scratch- τη συμμετοχή της Teleperformance Greece στο Athens Pride, την επικοινωνιακή ευτυχία που νιώσαμε επικοινωνώντας το project Just Go Zero Tilos της Polygreen. Τέλος, ένα milestone για την εταιρεία μας την προηγούμενη χρονιά ήταν η ιδιαίτερα επιτυχημένη εμπλοκή μας με το Delphi Forum, στο επίπεδο υποστήριξης των 10 εταιρειών-συνεργατών μας που συμμετείχαν.

CONTACT DETAILS

ONOMA

SOCIALDOO Strategic Communication Agency

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

Σινώπης 23 & Μιχαλακοπούλου, Αθήνα 11527

ΤΗΛΕΦΩΝΟ

210 7750750

E-MAIL

info@socialdoo.gr

URL

www.socialdoo.gr

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Βάσω Γρηγοριάδου, Head of Administration