Το «brand purpose» στο 3ο Virtual Dialogue
![Το «brand purpose» στο 3ο Virtual Dialogue](https://www.advertising.gr/uploads/images/110588/to-brand-purpose-sto-3o-virtual-dialogue-medet.jpg?lm=326e2621eeaa5d8c9b96509d1585d22f)
Ποια είναι η δύναμη του brand purpose; Πώς μπορεί μια μάρκα να χτίσει αξία, συνδέοντας τους επιχειρηματικούς της στόχους με τις ανάγκες και τις προσδοκίες της κοινωνίας και συμβάλλοντας έμπρακτα σε μια καλύτερη ζωή;
Το 3ο «Virtual Dialogue», που θα πραγματοποιηθεί στις 16 Δεκεμβρίου με θεματική «Brand Next», επικεντρώνεται στο πώς το brand purpose γίνεται σήμερα το νέο νόμισμα, υπηρετώντας το κοινό καλό.
Η Χάιδω Ηλιοπούλου, Head of Brand, Marketing Communications, Media & Insights | Vodafone Greece, θα συζητήσει με την Αιμιλία Τσεϊμαζίδου, President of IoC & Chairman attp. Θα μεταδοθεί στις 17.00 μέσω live streaming στο www.instofcom.gr.
Λόγω του περιορισμένου αριθμού συμμετοχών, θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.