To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Αυξάνεται η social media δαπάνη το 2015

Αυξάνεται η social media δαπάνη το 2015
Αυξάνεται η social media δαπάνη το 2015

Τα αποτελέσματα νέας έρευνας με τίτλο \"State of Marketing\", που πραγματοποίησε μεταξύ 5.000 marketers στο τέλος του 2014, παρουσίασε η εταιρεία software Salesforce.

Στο βασικό εύρημα, η έρευνα ανέφερε πως το 70% των marketers σκοπεύουν να αυξήσουν τη social media διαφημιστική δαπάνη μέσα στο 2015, συμπεριλαμβανομένων των mobile διαφημίσεων σε πλατφόρμες όπως το Facebook, το Twitter, το Instagram και το Snapchat.

Επιπλέον, το 70% των marketers, που προέρχονται από όλες τις βασικές κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών, σκοπεύουν να αυξήσουν τα διαθέσιμα χρήματα για το organic social ή content marketing.

Σε άλλο σημείο, η έρευνα αναφέρει πως το 67% των εταιρειών θα αυξήσουν τη δαπάνη για το mobile data tracking, ενώ το 66% θα ξοδέψει περισσότερα σε mobile branded apps. Γενικότερα, το 84% των marketers σκοπεύει να αυξήσει ή να διατηρήσει στα ίδια επίπεδα τη marketing δαπάνη τη φετινή χρονιά, ενώ το 38% πρόκειται να μετατοπίσει μέρος του μπάτζετ από τα παραδοσιακά στα digital Μέσα.