To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

2yolk - δωδώνη: Μια πετυχημένη συνταγή

2yolk - δωδώνη: Μια πετυχημένη συνταγή
2yolk - δωδώνη: Μια πετυχημένη συνταγή

Νέες συσκευασίες παγωτού λανσάρισε πρόσφατα η δωδώνη παγωτά, με τη δημιουργική υπογραφή της 2yolk. Για το rebranding, το οποίο χαρακτηρίζεται από «μια μοντέρνα και παιχνιδιάρικη διάθεση», από την 2yolk μας μίλησαν οι Εμμανουέλα Μπιτσαξάκη, Founder & Managing Director & Γιώργος Καραγιάννης, Co Founder & Creative Director και από τη δωδώνη οι Χρυσούλα Δημητρίου, Marketing Director, Ειρήνη Γαρίδη και Γιώργος Τσομπανίδης, Marketing Managers.

2yolk: Δημιουργικότητα για διαφοροποίηση

adb: Στη συνεργασία σας με τη δωδώνη τι είναι αυτό που σας εμπνέει και ποια είναι η «δημιουργική διαδικασία» που ακολουθείτε;

2yolk:
Είναι σίγουρο ότι να δουλεύεις για ένα «θεϊκό» προϊόν, από μόνο του σε εμπνέει. Η γεύση, η απόλαυση είναι πράγματα που σε ταξιδεύουν και σε κάνουν να θέλεις να δημιουργήσεις. Αλλά πέρα από τη «γευστική έμπνευση», αυτό που ακολουθούμε πάντα σαν δημιουργική διαδικασία είναι η λύση του προβλήματος που μας δίνει ο πελάτης. Αυτό πιστεύουμε ότι πρέπει να κάνει το branding και αυτή είναι κάθε φορά και η δημιουργική μας πορεία. Η λύση των προκλήσεων που έχει το κάθε brand.

adb: Μιλήστε μας για την τελευταία σας δουλειά με τη δωδώνη. Η ομάδα σας επικεντρώνεται στο marketing, στο communication design, στο ίδιο το προϊόν. Μιλήστε μας γι’ αυτό.

2yolk:
Ως μια εταιρεία branding σκοπός μας είναι να μεταφέρουμε στον καταναλωτή την ιστορία και τις αξίες του brand με συνέπεια σε όλα τα σημεία επαφής του με αυτόν. Από τον τρόπο που απαντά το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας μέχρι τον τρόπο που υπογράφει ένα τηλεοπτικό. Φυσικά, το ίδιο το προϊόν είναι ένα από σημαντικότερα σημεία επαφής για το brand δωδώνη και γι’ αυτό κι εμείς σχεδιάσαμε μια λύση που αναδεικνύει τη μοναδική γεύση αλλά και την ιστορία του ίδιου του brand.

adb: Πείτε μας δυο λόγια για την τελευταία σας μεγάλη διάκριση.

2yolk:
Στο διεθνή διαγωνισμό RED DOT: Communication Design 2013 (με 6.800 συμμετοχές από 43 χώρες) διακριθήκαμε με 2 Red Dot Design Award -στην κατηγορία packaging design- που αφορούν το σχεδιασμό του ελαιολάδου helea και το rebranding των συσκευασιών δωδώνη. Εκτός από την αίγλη που έχει ο συγκεκριμένος διαγωνισμός, εμείς είμαστε διπλά χαρούμενοι γιατί αφορά ένα προϊόν μαζικό, ένα προϊόν που θα βρει κανείς στα ράφια των supermarket και που επιλέγει να βάλει στο καλάθι της μια μέση οικογένεια. Αυτό για εμάς είναι η τεράστια επιτυχία του συγκεκριμένου βραβείου και αυτό που θέλουμε να κάνουμε πάντα: εξαιρετικό design για καθημερινά μαζικά προϊόντα και brands.

adb: Τι είναι αυτό που κάνει τη δημιουργικότητα και το design τόσο σημαντικά για ένα προϊόν;

2yolk:
Σε ένα τόσο cluttered περιβάλλον σε επίπεδο προϊόντων, μηνυμάτων, προϊοντικών χαρακτηριστικών κ.λπ., η δημιουργικότητα είναι το μόνο στοιχείο που μπορεί να βοηθήσει ένα προϊόν να ξεχωρίσει, να διαφοροποιηθεί. Αυτό δεν σημαίνει πως απλά η διαφορετικότητα σε κάνει επιτυχημένο. Πρέπει να βάλεις τις σωστές δόσεις δημιουργικότητας και στρατηγικής για ένα σωστό αποτέλεσμα. Και πιστεύουμε ότι για τα παγωτά δωδώνη οι δόσεις ήταν σωστές και η συνταγή πέτυχε.

δωδώνη: Δυναμικό come back

adb: Στα 46 χρόνια της λειτουργίας της η δωδώνη συνεχώς καινοτομεί, παρουσιάζοντας μια μεγάλη ποικιλία γεύσεων. Ποιο ρόλο παίζει η καινοτομία για σας;

δωδώνη:
Η καινοτομία είναι στο DNA της εταιρείας, αποτελώντας ένα βασικό συστατικό της επιτυχίας μας. Στα 46 χρόνια της λειτουργίας της η δωδώνη δεν παράγει απλά παγωτό. Το εξελίσσει. Αυτή είναι η φιλοσοφία μας που αναδεικνύεται σε κάθε μας βήμα και ειδικά φέτος, χρονιά που η δωδώνη πάει το παγωτό ένα βήμα πιο μακριά. Καινοτομεί σε επίπεδο γεύσεων με τη Σοκολάτα Υγείας Παυλίδη, τη Lacta, τη Merenda και τα μπισκότα Oreo να μεταμορφώνονται σε απολαυστικά παγωτά δωδώνη. Δίνει την ευκαιρία σε νέους chef να δημιουργήσουν γεύσεις εξ ολοκλήρου ελληνικές, όπως το παγωτό Παστέλι και το Παρφέ φιστίκι με πραλίνα φουντουκιού, που δημιουργήσαμε σε συνεργασία με τον Γιάννη Αποστολάκη. Παρέχει την ευκαιρία της απόλαυσης σε άτομα που θέλουν ή πρέπει να προσέχουν τη διατροφή τους, δημιουργώντας γεύσεις χωρίς ζάχαρη, αλλά με όλη την απόλαυση δωδώνη, χρησιμοποιώντας Sweete, το φυσικό γλυκαντικό από το φυτό στέβια. Καινοτομεί, παράλληλα, σε επίπεδο τοποθέτησης, εικόνας και εξωστρέφειας. Με κινήσεις τόσο σε επίπεδο branding, όσο και επικοινωνίας, διεκδικώντας αυτά που αναλογούν στη μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία παγωτού.

adb: Πώς κρίνετε σήμερα τη γενικότερη τάση στροφής των ελληνικών προϊόντων στις αγορές του εξωτερικού; Ποιες είναι οι βασικές παράμετροι επιτυχίας μιας τέτοιας στρατηγικής;

δωδώνη:
Θεμιτή και, παράλληλα, σαφή ένδειξη των δυνατοτήτων που οι ελληνικές εταιρείες έχουμε. Απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί η διαφορετικότητα. Για εμάς στη δωδώνη το συγκριτικό μας πλεονέκτημα έχει να κάνει με αυτό καθαυτό το προϊόν. Παράγουμε πραγματικό παγωτό, χρησιμοποιώντας 100% ελληνικό γάλα και φυσικές πρώτες ύλες από την ελληνική παραγωγή. Καταφέρνουμε έτσι να δημιουργήσουμε 44 προτάσεις απόλαυσης ανώτερης ποιότητας. Σε αυτήν τη βάση έχουμε ξεκινήσει και ενισχύουμε την εξαγωγική μας δραστηριότητα, με τα μηνύματα να είναι ήδη πολύ θετικά.

adb: Το παγωτό γιαούρτι είναι σαρωτική μόδα τα τελευταία χρόνια στην ελληνική αγορά. Γιατί πιστεύετε πως υπήρξε τόση μεγάλη ανταπόκριση από τον κόσμο απέναντι στο συγκεκριμένο προϊόν;

δωδώνη:
Είναι μια γεύση ελληνική, οικεία. Μια τροφή που δεν επιβαρύνει, αλλά ωφελεί τον οργανισμό, ιδανική για όσους φροντίζουν τη φυσική τους κατάσταση, αλλά που δεν θέλουν να στερηθούν την απόλαυση. Είναι συνεπώς μια καλή εναλλακτική του παγωτού, που ενισχύεται από την τάση της στροφής στα ελληνικά προϊόντα και στον υγιεινό τρόπο ζωής.

adb: Σε ποιες ενέργειες έχει προχωρήσει τελευταία η εταιρεία όσον αφορά στην ενίσχυση των brands;

δωδώνη:
Φέτος η δωδώνη επανήλθε στο προσκήνιο δυναμικά, διεκδικώντας αυτά που αναλογούν στην ιστορία της και κυρίως στη μοναδική ποιότητα του προϊόντος της. Στο πλαίσιο αυτό δημιουργήσαμε με την JNL+ την ATL καμπάνια που, σύμφωνα με τις μετρήσεις, έχει τύχει θερμής υποδοχής από το κοινό, πετυχαίνοντας τους στόχους που είχαμε θέσει, ενώ μεταφέραμε στοιχεία της καμπάνιας στο POP υλικό του δικτύου μας ως πρώτο βήμα ανανέωσης. Ενισχύσαμε και διευρύναμε με την Avakon+ την παρουσία μας στα social media, δημιουργώντας ένα απευθείας κανάλι διαλόγου με το κοινό. Παράλληλα, επανασχεδιάσαμε με την 2yolk τις 14 συσκευασίες για το παγωτό, τις 3 συσκευασίες frozen yogurt, τα ψυγεία που διαθέτουμε στα σουπερμάρκετ και τους καταλόγους μας σε όλα τα σημεία πώλησης, φέρνοντας μια μοντέρνα αισθητική που υποστηρίζει το brand με τον καλύτερο τρόπο.

adb: Η «δημιουργική» σχέση εμπιστοσύνης που έχετε με την 2yolk ανταμείφθηκε πρόσφατα και με κορυφαία διάκριση στο χώρο του design. Τι σημαίνει αυτό για σας;

δωδώνη:
Η βράβευση αυτή είναι για μας ένδειξη του ότι μαζί με την 2yolk κινούμαστε στο σωστό δρόμο στους στόχους που έχουμε θέσει. Στόχοι που έχουν να κάνουν με το να είμαστε το ίδιο καλοί σε όλες μας τις κινήσεις και δράσεις, όσο είμαστε και στα παγωτά μας. Θέλουμε κάθε στοιχείο του brand μας να ομολογεί το μεράκι και την πρωτοπορία που έχει η δωδώνη στη δημιουργία των θεϊκών γεύσεών της. Με τη σύμφωνη γνώμη πλέον και των ειδικών στο design, το καλύτερο ελληνικό παγωτό τοποθετείται στην καλύτερη συσκευασία. Και αυτό είναι ένα ακόμα βήμα εξέλιξης που επιτεύχθηκε ύστερα από αμέριστη δημιουργικότητα και σε άψογη συνεργασία με την εταιρεία 2yolk.