To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

attp & Κρι Κρι πάνε την απόλαυση μακριά

attp & Κρι Κρι πάνε την απόλαυση μακριά
attp & Κρι Κρι πάνε την απόλαυση μακριά

attp: H έμπνευση ήρθε μέσα από την αλήθεια!

adb: Ποια είναι η βασική δημιουργική ιδέα που έχει χρησιμοποιηθεί στη νέα καμπάνια της Κρι Κρι, που υπογράφει η attp; Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να περάσετε όσον αφορά τα παγωτά Κρι Κρι;

attp:
Η έμπνευση ήρθε για ακόμα μία φορά μέσα από την αλήθεια: τα παγωτά Κρι Κρι Master έχουν πραγματική σοκολάτα και όχι υποκατάστατο σοκολάτας. Τι πιο δυνατό και μοναδικό; Από την πρώτη στιγμή πιστέψαμε πως αυτή η σοκολάτα θα έπρεπε να αποτελεί τον πυρήνα της επικοινωνίας. Γιατί, τι είναι αυτό που ξεχωρίζει ένα καλό παγωτό από ένα πραγματικά καλό παγωτό; Η αληθινή σοκολάτα. Έτσι, καταλήξαμε στην ιδέα πως η πραγματική σοκολάτα μπορεί να πάει την απόλαυση πολύ μακριά!

adb: Βασικός άξονας φαίνεται να είναι η έννοια της «απόλαυσης». Γιατί επιλέξατε να εστιάσετε κατά κύριο λόγο σε αυτό το στοιχείο και όχι π.χ. στην τιμή ή την ελληνικότητα;

attp:
Το παγωτό είναι διασκέδαση, ξεγνοιασιά, μικρό διάλειμμα από αυτό που κάνεις. Για πολλούς κρυφή αμαρτία εν καιρώ δίαιτας. Είναι βουτιά στο καινούργιο. Δεν είναι πρώτη ανάγκη οι αξίες του τόπου και κομμάτια της παράδοσης. Αυτό το έκαναν με μεγάλη επιτυχία τα γιαούρτια της Κρι Κρι. Επιπλέον, η ελληνικότητα της μάρκας Κρι Κρι είναι δεδομένη. Σχετικά με την τιμή τώρα, τα πράγματα είναι πιο απλά. Τα προϊόντα της Κρι Κρι έχουν καλύτερες τιμές από τα ανταγωνιστικά και ο κόσμος το γνωρίζει αυτό. Έχοντας λοιπόν στα στοιχεία που μας χαρακτηρίζουν την ελληνικότητα και το value for money, χτίσαμε πάνω σε αυτό που θα σε οδηγήσει τελικά σε ένα κίτρινο ψυγείο: στην απόλαυση.

adb: Επίσης, κυρίαρχη θέση στην καμπάνια έχει και το χιούμορ. Θεωρείτε πως λόγω και της δύσκολης συγκυρίας η επικοινωνία πρέπει να βασίζεται στο χιούμορ και την αισιοδοξία;

attp:
Θεωρούμε πως η καμπάνια πρέπει απλώς να πουλήσει τα δυνατά σημεία του παγωτού. Η ιδέα που προκρίθηκε ανάμεσα στις άλλες είχε ως βασικό συστατικό το χιούμορ και το στοιχείο της έκπληξης, όπως το αντιλαμβάνεται το βασικό κοινό - στόχος. Δεν το επιδιώ ξαμε και ούτε προσπαθήσαμε να προσθέσουμε το χιούμορ μετά. Αυτό που σίγουρα προσπαθούμε -και έχουμε καταφέρει σε μεγάλο βαθμό- είναι να μην περνάμε στις ιδέες μας την ιστορία «έχουμε κρίση». Αυτό είναι δεδομένο. Άρα τώρα μένει να σκεφτόμαστε πώς θα προχωρήσουμε, πώς θα πάμε παρακάτω. Το ίδιο κάνουν και οι ήρωές μας. Ο πρώτος δεν κόλλησε στην κρίση της σχέσης, απόλαυσε το Ξυλάκι Master και μετατράπηκε από ανώριμος σέρφερ σε κατασταλαγμένο νέο και άψογο ταίρι που είναι οκ με τη συγκατοίκηση, το γάμο και τα παιδιά. Και ο δεύτερος, ο τραγουδιστής, στην κρίση της μουσικής βιομηχανίας δεν τα έχασε που δεν έχει ατζέντη και πορωμένους θαυμαστές, με ένα Ξυλάκι Master τα οργάνωσε όλα στο μυαλό του και είδε την καριέρα του να εκτοξεύεται από το γκαράζ στα βραβεία Grammy.

adb: Ποιο θα λέγατε πως είναι το βασικό κοινό - στόχος και πώς επιχειρείτε δημιουργικά να το προσεγγίσετε;

attp:
Ο πυρήνας είναι οι ηλικίες 15 - 24. Η νέα γενιά. Επιχειρήσαμε να μιλήσουμε τη δική τους «γλώσσα», ώστε να φτάσει και το Master στη δική τους γλώσσα. Τους προσεγγίσαμε με σεβασμό. Δεν τους μιλήσαμε με ύφος εγώ-ξέρω-ποιο-παγωτό-θες. Ψάξαμε, διαβάσαμε και μάθαμε πού συχνάζουν, τι τους αρέσει, τι όχι. Και δεν τους προσεγγίσαμε μία φορά, τους ψάχνουμε και τους ακούμε συνέχεια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σήμερα κάθε καμπάνια δεν τελειώνει με την εμφάνισή της στην τηλεόραση, συνεχίζει να ζει στο facebook, στο twitter, σε κάθε εφαρμογή που είναι κολλημένη στον αντίχειρα.

Κρι Κρι: Mια καμπάνια πραγματική απόλαυση!

adb: Ποιο θα λέγατε πως είναι το USP των παγωτών Κρι Κρι; Ποια χαρακτηριστικά τους θέλατε να προβάλλετε με την καμπάνια που είναι στον «αέρα»;

Κρι Κρι:
Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των παγωτών Κρι Κρι είναι η ποικιλία και οι ξεχωρι- στές γεύσεις τους. Γεύσεις που ξεχωρίζουν γιατί είναι αυτές που προτιμούν οι Έλληνες. Και φυσικά, οι εξαιρετικές πρώτες ύλες και η πραγματική σοκολάτα.

adb: Ποια είναι η γενικότερη στρατηγική σας όσον αφορά την επικοινωνία και το marketing; Πού δίνετε έμφαση;

Κρι Κρι:
Η επικοινωνία μας φέτος προβάλλει τα παγωτά Master με στόχο να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα της μάρκας και να αναδείξει την ποικιλία της. Η στρατηγική επικοινωνίας βασίστηκε στα insights, δηλαδή τις αλήθειες του καταναλωτή, τη στιγμή της κατανάλωσης. Το παγωτό είναι ένα φρέσκο, δροσερό προϊόν που από τη φύση του εμπεριέχει την έννοια της έκπληξης και της φρεσκάδας. Και τα παγωτά Κρι Κρι είναι πάντα μία έκπληξη για τον καταναλωτή. Δοκιμάζοντάς τα ανακαλύπτεις και απολαμβάνεις ξεχωριστές αγαπημένες γεύσεις, όπως για παράδειγμα τα νέα κύπελλα Master ION Αμυγδάλου και Μaster ION Noisetta!

adb: Ποιο είναι το πρώτο feedback που λαμβάνατε για την καμπάνια;

Κρι Κρι:
Δεχόμαστε εξαιρετικά σχόλια. Μία επικοινωνία φρέσκια, δροσερή, καλοκαιρινή, που ξεχωρίζει. Τελικά, νομίζουμε ότι η νέα μας καμπάνια πέτυχε το στόχο της και «πήγε τη μάρκα πιο μακριά», όπως και τα παγω- τά Κρι Κρι «πάνε την απόλαυση πολύ μακριά».

adb: Πώς θα χαρακτηρίζατε την καμπάνια με μια φράση;

Κρι Κρι:
Πραγματική απόλαυση.

Συντελεστές

Από την attp

Θοδωρής Περδικάκης
Νίκος Παλαιολόγος
Νίκος Χατζηδάκης
Κωνσταντίνος Τσαγάνης
Τατιάνα Ζαγάρη
Μάνος Λεοντής
Dennys Sharkov
Αλεξάνδρα Αντωνοπούλου
Χρυσάνθη Φίγκου

Από την Κρι Κρι
Άκης Σκιάνης
Δημήτρης Χατζηγιάννης
Πόπη Αναστασοπούλου

Από τη Filmiki
The Core