To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Diageo: Spec για τη βότκα Smirnoff

Diageo: Spec για τη βότκα Smirnoff
Diageo: Spec για τη βότκα Smirnoff

Η συγκεκριμένη εξέλιξη αυτή προκύπτει δύο μήνες μετά την άρνηση της εταιρείας αλκοολούχων να επιβεβαιώσει τα σενάρια περί αμφιβολιών στη 13χρονη σχέση της με την JWT. Τον Απρίλιο η Mother Londo έλαβε ένα πανευρωπαϊκό brief από την Diageo για το λανσάρισμα του  υποπροϊόντος της Smirnoff, Apple Bite, έπειτα από spec, στο οποίο συμμετείχε και η JWT. Την περίοδο εκείνη η Diageo είχε ξεκαθαρίσει πως παραμένει «πιστή» στη σχέση της με την JWT και πως η πρόσληψη της Mother δεν θα επηρέαζε τη σχέση των δύο πλευρών.

Παρ’ όλα αυτά, τα δεδομένα δείχνουν να έχουν διαφοροποιηθεί πλέον. «Απολαύσαμε μια μακρά κι επιτυχημένη συνεργασία με την JWT, στη διάρκεια της οποίας το brand Smirnoff έγινε το μεγαλύτερο premium spirit brand στον κόσμο. Ωστόσο,  θέλουμε να ανανεώσουμε τη σκέψη γύρω από το brand και να δημιουργήσουμε νέες προοπτικές γι’ αυτό» τόνισε ο global category director του τμήματος vodka, rum and gin της Diageo, Edward Pilkington.