To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Δίπλα στον Έλληνα καταναλωτή

Δίπλα στον Έλληνα καταναλωτή
Δίπλα στον Έλληνα καταναλωτή

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

Ο εντοπισμός των ευκαιριών υπάρχει ακόμα και στη δύσκολη αυτή συγκυρία και η προσφορά καινοτόμων προϊόντων υψηλών προδιαγραφών, που απαντούν στις διαφοροποιημένες ανάγκες του Έλληνα καταναλωτή συνιστούν, σύμφωνα με τον Alexander Koch, τη βασική στρατηγική της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας. Παράδειγμα αυτής της φιλοσοφίας είναι και η Amstel Radler, που αυτή τη στιγμή κάνει τα πρώτα της βήματα στην αγορά.

adb: Πρόσφατα λανσάρατε στην ελληνική αγορά την Amstel Radler, μια νέα μπίρα με χυμό λεμόνι και μόλις 2% αλκοόλ. Ποια είναι η στρατηγική σας πίσω από το συγκεκριμένο λανσάρισμα και σε ποια μερίδα καταναλωτικού κοινού απευθύνεστε;

A.C.:
Στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία πιστεύουμε στη δυναμική και τα περιθώρια ανάπτυξης της ελληνικής αγοράς. Γι’ αυτό και, παρά τη δύσκολη συγκυρία, είμαστε εδώ και στηρίζουμε την εγχώρια αγορά, επενδύουμε στην καινοτομία και εμπλουτίζουμε τη μεγάλη γκάμα των μαρκών μας. Με την Amstel Radler, τη νέα μπίρα με χυμό λεμόνι, ανοίγουμε μία νέα κατηγορία στην αγορά μπίρας, δημιουργώντας ακόμα περισσότερες ευκαιρίες κατανάλωσης για ακόμα μεγαλύτερο κοινό. Έχοντας αποσπάσει τα πρώτα θετικά σχόλια στην αρχή του λανσαρίσματος, είμαστε σίγουροι ότι οι Έλληνες καταναλωτές θα αγκαλιάσουν το νέο  μέλος της οικογένειας της Amstel και θα το εντάξουν στην καθημερινότητά τους.

adb: Ποιο θα λέγατε πως είναι το USP της Αmstel Radler και ποιες είναι οι προσδοκίες σας από το νέο προϊόν; Πού έχετε θέσει τον πήχη όσον αφορά τους εμπορικούς στόχους;

A.C.:
Η Amstel Radler προσφέρει στους καταναλωτές την απόλυτα ξεδιψαστική εμπειρία. Μία εμπειρία που δεν έχουν ζήσει ξανά, καθώς αντίστοιχο προϊόν δεν υπάρχει στην Ελλάδα. Ο συνδυασμός της αξεπέραστης γεύσης της Amstel με τη δροσιά του χυμού λεμονιού έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός φυσικού προϊόντος, με διπλά δροσιστική, διπλά απολαυστική γεύση που φαίνεται ήδη να κερδίζει τους καταναλωτές από τις πρώτες κιόλας δοκιμές.

adb: Πώς θα υποστηρίξετε επικοινωνιακά τη Radler; Τι περιλαμβάνει το πλάνο σας όσον αφορά την επικοινωνία και το marketing και σε τι βάθος χρόνου;

A.C.:
Η διαφημιστική επικοινωνία της νέας μας μάρκας περιλαμβάνει συνδυασμό καναλιών επικοινωνίας, όπως είναι η τηλεόραση, η υπαίθρια διαφήμιση, αλλά και τo διαδίκτυο. Η καμπάνια βρίσκεται ήδη στον αέρα, δίνοντας έμφαση στα στοιχεία της φυσικότητας και της δροσιάς της Radler. Παράλληλα, αξιοποιώντας το δυνατό μας «όπλο», τη μοναδική γεύση, πραγματοποιούμε ένα εκτενές πρόγραμμα γευστικών δοκιμών προκειμένου ο καταναλωτής να γνωρίσει την Amstel Radler. Η Amstel Radler εκπλήσσει θετικά με τη διπλά δροσιστική, διπλά απολαυστική της γεύση. Για το λόγο αυτό θεωρούμε ιδιαίτερα σημαντική τη δυνατότητα δοκιμής από τους καταναλωτές. Η δοκιμή αρκεί για να τον πείσει πως όταν αναζητά τη δροσιά και την απόλαυση μαζί, η Amstel Radler είναι η επιλογή του!

adb: Ποιο είναι το πρώτο feedback που λαμβάνετε όσον αφορά τη Radler; Πώς την υποδέχτηκε το κοινό στην έκθεση HORECA 2013 όπου και παρουσιάστηκε σαν προϊόν;

A.C.:
Τα πρώτα μηνύματα από την αγορά για την Amstel Radler είναι πολύ θετικά και εξαιρετικά ενθαρρυντικά. Στην έκθεση HORECA, όπου για πρώτη φορά παρουσιάστηκε το νέο προϊόν, περισσότεροι από 30.000 επαγγελματίες του κλάδου εστίασης έσπευσαν να το δοκιμάσουν και διαπιστώνοντας τη δυναμική του, προχώρησαν άμεσα σε παραγγελίες για τοποθέτηση στα καταστήματά τους. Όσοι δοκίμασαν τη Radler εξέφρασαν τον ενθουσιασμό τους για τη δροσιστική της γεύση, ενώ εντυπωσιάστηκαν από τη φυσικότητα του προϊόντος. Όπως αντιλαμβάνεστε, τα πρώτα σχόλια προμηνύουν μία εντυπωσιακή πορεία για το νέο μας προϊόν, γεγονός που μας χαροποιεί ιδιαίτερα και μας δίνει δύναμη να συνεχίσουμε να προσφέρουμε διαφοροποιημένες προτάσεις απόλαυσης.

adb: Θεωρείτε πως η Radler απευθύνεται κατά κύριο λόγο στην κρύα αγορά (καφετέριες, club κ.λπ.) ή μπορεί να καταγράψει αξιοσημείωτη πορεία και στη ζεστή αγορά (σουπερμάρκετ);

A.C.:
Η Amstel Radler είναι μία μπίρα με χαμηλότερο ποσοστό αλκοόλ, μόλις 2%, και κυριότερα χαρακτηριστικά τη φυσικότητα και τη δροσιά. Πίνεται παγωμένη και μπορούμε να την απολαύσουμε καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Γίνεται λοιπόν αντιληπτό ότι δεν περιορίζεται στις στιγμές κατανάλωσης της μπίρας, όπως τις γνωρίζουμε έως τώρα, αλλά ξεφεύγει από αυτές, δίνοντας πολλαπλάσιες ευκαιρίες απόλαυσης στον καταναλωτή. Ως εκ τούτου, η Amstel Radler είναι μία μπίρα που απευθύνεται ανεξαιρέτως σε όλα τα κανάλια αγοράς.

adb: Γενικότερα, θεωρείτε πως υπάρχουν ευκαιρίες στην ελληνική αγορά μπίρας; Ποια είναι τα χαρακτηριστικά της και πώς έχει επηρεαστεί από την ύφεση;

A.C.:
Στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία, σταθερή μας πεποίθηση αποτελεί ότι η ελληνική αγορά μπίρας έχει περιθώρια ανάπτυξης και πιστεύουμε ότι μόλις σταθεροποιηθεί η οικονομική κατάσταση, η πτωτική πορεία της συνολικής κατανάλωσης θα ανατραπεί και θα έχουμε θετικές εξελίξεις τόσο στον κλάδο μας όσο και σε άλλες κατηγορίες αγαθών. Το στοίχημα είναι να διαβλέπουμε τις ευκαιρίες που υπάρχουν ακόμα και στη δύσκολη αυτή συγκυρία και να είμαστε δίπλα στον Έλληνα καταναλωτή, απαντώντας στις διαφοροποιημένες ανάγκες του με καινοτόμα προϊόντα υψηλών προδιαγραφών. Η κυκλοφορία της Amstel Radler εντάσσεται σε αυτήν ακριβώς τη στρατηγική.

adb: Θα πρέπει να περιμένουμε και άλλες ανάλογες κινήσεις και νέα λανσαρίσματα από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία;

A.C.:
Είμαστε μία εταιρεία που δεν επαναπαύεται ποτέ. Αναζητούμε διαρκώς νέους τρόπους για να ικανοποιήσουμε τις μεταβαλλόμενες ανάγκες του Έλληνα καταναλωτή. Στο πλαίσιο αυτό, εμπλουτίζουμε συνεχώς το πλούσιο χαρτοφυλάκιο των μαρκών μας, ενώ θέτουμε σε πρώτο πλάνο την καινοτομία, γεγονός που έχουμε αποδείξει όλα τα χρόνια της πορείας μας. Αυτό που μπορούμε να υποσχεθούμε, λοιπόν, είναι ότι θα συνεχίσουμε και στο μέλλον να στηρίζουμε στην πράξη την ελληνική αγορά με νέα προϊόντα.

adb: Αυτή τη στιγμή τι επιδόσεις και τι μερίδια αγοράς έχουν να επιδείξουν τα διάφορα brands μπίρας στο portfolio σας; Τι προγραμματίζετε σε επικοινωνιακό επίπεδο το 2013;

A.C.:
Οι επιδόσεις των μαρκών μας κινούνται σε ιδιαίτερα ικανοποιητικά επίπεδα, δεδομένης της γενικότερης πτωτικής πορείας στα μεγέθη συνολικής κατανάλωσης και για εμάς το  σημαντικό είναι ότι οι καταναλωτές συνεχίζουν να δείχνουν την αγάπη τους στις μάρκες μας, με αποκορύφωμα την Amstel, η οποία εξακολουθεί να είναι η No 1 μπίρα στις προτιμήσεις των Ελλήνων. Όσον αφορά στην επικοινωνία των μαρκών μας, περιμένουν το κοινό πολλές εκπλήξεις, γι’ αυτό θα σας προέτρεπα να… μείνετε «συντονισμένοι».