To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Δύναμή μας είναι η πληθώρα επιλογών

Δύναμή μας είναι η πληθώρα επιλογών

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

adb: Μετά και την πρόσφατη παρουσίαση του νέου τηλεοπτικού προγράμματος της NΟVA για τη σεζόν 2012-2013, σε τι θα λέγατε ότι συνίσταται η συνολική πρόταση του Ομίλου Forthnet προς διαφημιστές και διαφημιζομένους; Ποια είναι τα χαρακτηριστικά που την κάνουν να ξεχωρίζει;

Δ.Β.:
Η συνολική πρόταση του Ομίλου Forthnet προς διαφημιστές και διαφημιζομένους συνίσταται στα εξής βασικά χαρακτηριστικά: πληθώρα μέσων, δημιουργικοί τρόποι προβολής, στοχευμένο κοινό στενά δεμένο με τα μέσα μας, σε συνδυασμό με μια ευέλικτη τιμολογιακή πολιτική στο premium αποκλειστικό αθλητικό και κινηματογραφικό περιεχόμενο, που συγκεντρώνει τις σημαντικότερες αθλητικές, κινηματογραφικές και τηλεοπτικές στιγμές από όλο τον κόσμο. Τα παραπάνω χαρακτηριστικά, σε συνδυασμό με την κατάρτιση και την πολύχρονη εμπειρία των στελεχών μας στο χώρο των media είναι αυτά που διαφοροποιούν την πρόταση της Nova και την κάνουν να ξεχωρίζει. Είναι αυτά τα χαρακτηριστικά που έχουν κατορθώσει να αυξήσουν σημαντικά την αποδοχή των διαφημιστικών μας υπηρεσιών σε όλους τους κλάδους των διαφημιζομένων και να αποτελέσουν σημαντικά εργαλεία στα χέρια των στελεχών του συνόλου των διαφημιστικών εταιρειών και media shops.

adb: Ποιες δυνατότητες προσφέρει ο Όμιλος Forthnet-Nova για 360Ο επικοινωνία; Ποια μέσα μπορούν να αξιοποιήσουν οι διαφημιζόμενοι;

Δ.Β.:
Οι διαφημιζόμενοι μπορούν να αξιοποιήσουν όλα τα μέσα μας, είτε αυτόνομα είτε συνδυαστικά. Η δύναμή μας είναι ακριβώς ότι έχουμε πληθώρα επιλογών μέσων και δημιουργικών τρόπων προβολής στα 7 τηλεοπτικά κανάλια αθλητικού περιεχομένου Νovasports, στα 4 τηλεοπτικά κανάλια κινηματογραφικού περιεχομένου Νovacinema, στο τηλεοπτικό κανάλι παιδικού προγράμματος Disney XD, στο μηνιαίο περιοδικό μας, στα 3 web sites novasports.gr, novacinema.gr και driveme.gr, στα 2 applications novasports και nova iguide για iOS και Android συσκευές, στο application novasports.gr για smart TVs, καθώς επίσης και στις σελίδες μας novasports και novacinema στα social media, ήτοι facebook, twitter και youtube.

adb: Μπορείτε να μας δώσετε κάποια στοιχεία για το κοινό της Nova; Ποιους μπορεί να προσεγγίσει ο κόσμος της επικοινωνίας μέσα από την πλατφόρμα και «πού»;

Δ.Β.:
Το κοινό της Νova είναι πολυπληθές, στοχευμένο και καλύπτει πολλούς και διαφορετικούς χώρους. Έτσι, ξεκινώντας από τους οικιακούς πελάτες μας έχουμε ένα κοινό μέσης και ανώτερης κοινωνικοοικονομικής τάξης -κυρίως οικογένειες με πάνω από 3 μέλη στο νοικοκυριό τους- κατανεμημένο περίπου ισόποσα μεταξύ επαρχίας και των δύο μεγάλων πόλεων της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Προχωρώντας στα δημόσια δίκτυα θέασης έχουμε να επιδείξουμε ένα αρκετά εκτεταμένο δίκτυο, το οποίο αποτελείται από καφετέ- ριες, χώρους μαζικής εστίασης, όλα τα πλοία των ακτοπλοϊκών εταιρειών, πολλά νοσοκομεία, ξενοδοχεία και πρακτορεία του ΟΠΑΠ, όπως επίσης και όλο το δίκτυο καταστημάτων Forthnet shops. Οι πελάτες/επισκέπτες των παραπάνω σημείων αυξάνουν δραστικά το κοινό το οποίο έρχεται σε επαφή με τα τηλεοπτικά κανάλια της Nova. Όπως όλοι γνωρίζουμε, ειδικά σε περιπτώσεις σημαντικών αθλητικών γεγονότων, όπου υπάρχει Νova παρατηρείται σημαντική αύξηση της πληρότητας αυτών των χώρων. Μέσω των δημόσιων δικτύων θέασης, λοιπόν, η Νova έρχεται σε επαφή με όλα τα κοινωνικο-οικονομικά στρώματα.

adb: Τι ισχύει για τα υπόλοιπα μέσα (Sites, Social Media, Apps, Τv Guide κ.λπ.); Ποια είναι η διείσδυση και αποδοχή τους από το καταναλωτικό κοινό;

Δ.Β.:
Με εξαίρεση το περιοδικό, όλα τα υπόλοιπα μέσα μας είναι σχετικά νέα. Ωστόσο, είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι έχουν τύχει της αποδοχής του κοινού σε σύντομο χρονικό διάστημα και συγκεντρώνουν ένα μεγάλο πλήθος πιστών χρηστών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η σελίδα του novasports στο Facebook, που ξεπέρασε μέσα σε ελάχιστο χρόνο τους 60.000 fans, έχοντας μια αυξητική πορεία ανάλογη με το novasports.gr, όπου κάθε μήνα αυξάνει τους μοναδικούς του επισκέπτες, τα page views και τα video views, τόσο του live όσο και του on demand περιεχομένου μας.

adb: Μπορείτε να μας δώσετε κάποια παραδείγματα επιτυχημένων συνεργασιών σας με γνωστά brands;

Δ.Β.:
Στη χρονιά που πέρασε είχαμε πραγματικά να επιδείξουμε εξαιρετικά επιτυχημένες συνερ- γασίες. Από αυτές θα ξεχωρίζαμε τις συνεργασίες με τον Όμιλο Σαρακάκη για τη διεξαγωγή του διαγωνισμού «MVP-Best Goal της Superleague», με τον ΟΠΑΠ για το κανάλι Novasports 6 και το πρωτάθλημα της Superleague, με τη Vodafone και την Procter & Gamble για τις εκπομπές «Total Superleague» και «Ώρα των πρωταθλητών» αντίστοιχα, με τη Nissan - Θεοχαράκης για το «Euro 2012», με την Υφαντής για τα «Oscars 2012», με την Chopard για το «Φεστιβάλ των Καννών 2012», καθώς επίσης και αυτή με τη Samsung για τις 3D μεταδόσεις και προβολές περιεχομένου. Πέραν αυτών είχαμε επίσης εξαιρετικές συνεργασίες για διάφορες ενέργειες που «τρέξαμε» μέσα στην προηγούμενη τηλεοπτική σεζόν για τη Mercedes, τη Volvo, την Amstel, τη Fix, το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, την Adidas, τη Nike και πολλά άλλα brands. Στη νέα τηλεοπτική σεζόν έχουμε τη χαρά να έχουμε ανανεώσει σχεδόν όλες τις παραπάνω και να έχουμε και νέες πολύ σημαντικές συνεργασίες σε όλα τα μέσα μας.

adb: Στα δυνατά σας σημεία συγκαταλέγονται και οι υπηρεσίες creative media. Σχεδιάζετε να επενδύσετε ακόμη περισσότερο σε αυτό το κομμάτι;

Δ.Β.:
Οι υπηρεσίες creative media ήταν, είναι και θα είναι βασικό συστατικό στοιχείο του portfolio των υπηρεσιών μας. Είναι το είδος υπηρεσιών στο οποίο επενδύουμε συνεχώς και πιστεύουμε ότι είναι και αυτό το οποίο θα μας διαφοροποιήσει σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Οι τεχνολογικές εξελίξεις οι οποίες μας δίνουν νέες δυνατότητες στοχευμένης επικοινωνίας, σε συνδυασμό με την εξαιρετική από δημιουργικής απόψεως ομάδα που έχουμε στην εταιρεία μας, εκτιμώ ότι μας καθιστούν πρωτοπόρους στον τομέα των creative media. Αυτή την πρωτοπορία σκοπεύουμε να την κρατήσουμε για πολλά χρόνια ακόμη προς όφελος των διαφημιζομένων εταιρειών στα μέσα μας.

adb: Σας προβληματίζει η γενική κάμψη της διαφημιστικής δαπάνης, η οποία πλέον (έστω και σε μικρότερο βαθμό) δείχνει να επεκτείνεται και στο διαδίκτυο; Πώς αντιδράτε στην κατάσταση;

Δ.Β.:
Ο προβληματισμός υπάρχει και είναι το κυρίαρχο συναίσθημα σε όλα τα στελέχη της αγοράς μας. Το θέμα είναι πώς διαχειρίζεσαι αυτό τον προβληματισμό και τι μέτρα παίρνεις προκειμένου να αντιμετωπίσεις το φαινόμενο της γενικής κάμψης της διαφημιστικής δαπάνης. Εμείς έχουμε ως κεντρική στρατηγική το να προσαρμοζόμαστε στα νέα δεδομένα. Και αυτά τα νέα δεδομένα απαιτούν να παρέχουμε στους πελάτες μας καλύτερες, πιο στοχευμένες, πιο ποιοτικές, πιο δημιουργικές και γενικότερα αποδοτικότερες υπηρεσίες, πολλές φορές με μικρότερα budgets. Για να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε σε αυτές τις απαιτήσεις εξελίσσουμε τις υπηρεσίες μας τόσο τεχνικά όσο και δημιουργικά, εμπλουτίζουμε το ανθρώπινο δυναμικό μας με εξειδικευμένο προσωπικό με γνώση και εμπειρία, προσπαθούμε να μειώσουμε το κόστος μας και πάνω απ’ όλα προσπαθούμε να ξεφύγουμε από ένα παθητικό ρόλο και να δρούμε δυναμικά λειτουργώντας συμβουλευτικά προς τους πελάτες μας. Προσπαθούμε να είμαστε δίπλα τους, να αντιλαμβανόμαστε τους στόχους τους και να δίνουμε λύσεις tailor made ώστε να μεγιστοποιούμε το ROI τους. Αναφορικά με τη μικρή κάμψη που παρουσιάζεται στη δαπάνη στο διαδίκτυο, πιστεύουμε ότι είναι αποτέλεσμα της ύφεσης και είναι συγκυριακή. Το διαδίκτυο έχει μακρύ και λαμπρό μέλλον μπροστά του. Για εμάς αποτελεί στρατηγική επιλογή και αναπόσπαστο μέρος του media mix που προτείνουμε σε όλους ανεξαιρέτως τους πελάτες μας.

Τo in house τμήμα

adb: Πριν από ένα περίπου χρόνο ανακοινώσατε τη δημιουργία εσωτερικού τμήματος πωλήσεων διαφήμισης. Συνεχίζετε με αυτή τη στρατηγική;

Δ.Β.:
Όπως είχαμε τονίσει και όταν προχωρήσαμε στη δημιουργία του εσωτερικού τμήματος πωλήσεων και marketing διαφήμισης, σε κάθε κίνηση που σχεδιάζουμε προσπαθούμε να αναδεικνύουμε τη δυναμική της ταυτότητας, της εικόνας και γενικά των πλεονεκτημάτων που έχουμε σε κάθε τομέα στον οποίο δραστηριοποιούμαστε, έχοντας πάντα ως στόχο να βελτιώνουμε την αποδοτικότητα και γενικά τα μεγέθη μας. Έπειτα από περίπου 1,5 χρόνο διαπιστώσαμε ότι οι βασικοί μας στόχοι, που ήταν η στενή και άμεση επαφή με τις διαφημιστικές εταιρείες, τα media shops αλλά και τους διαφημιζομένους, η βελτίωση της γνώσης της αγοράς για το προφίλ, τα πλεονεκτήματα και γενικά του συνόλου της εικόνας μας και προφανώς η αύξηση του μεριδίου μας, επετεύχθησαν και μάλιστα σε μια αγορά η οποία αντιμετωπίζει σημαντική ύφεση. Οπότε θα συνεχίσουμε την ίδια στρατηγική, εμπλουτισμένη με διάφορες νέες τακτικές, πιστεύοντας ότι στο μέλλον θα έχουμε ακόμα πιο θετικά αποτελέσματα σε όλους τους τομείς.