To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Ένας υπερήρωας για το Suport 360°

Ένας υπερήρωας για το Suport 360°
Ένας υπερήρωας για το Suport 360°

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

adb: Ποιο ήταν το brief που δώσατε στη Lowe για την καμπάνια που «τρέχει» για την υπηρεσία Support 360° με την επικοινωνία σας; Τι θέλατε να τονίσετε και να αναδείξετε;

Γ.Κ. :
Με τη Lowe Athens θελήσαμε να δημιουργήσουμε μια πρωτότυπη ATL επικοινωνία για το το νέο και καινοτόμο brand της Κωτσόβολος, που περιλαμβάνει όλες τις υπηρεσίες υποστήριξης πελατών σε επίπεδο after sales. Σκοπός μας είναι οι καταναλωτές να μάθουν για το brand, να εξοικειωθούν με αυτό και να νιώσουν σιγουριά, απολαμβάνοντας χωρίς έγνοιες τις ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές που απέκτησαν από την Κωτσόβολος και όχι μόνο. Στο κύριο μήνυμα της καμπάνιας μας, που είναι το «Η ζωή σας πιο εύκολη», συμπυκνώνονται φράσεις και επιθυμίες που κάθε σύγχρονος καταναλωτής θα εξέφραζε όπως «θέλω να έχω το κεφάλι μου ήσυχο» και «θέλω κάποιον δίπλα μου». Αυτές ήταν και κάποιες από τις πρώτες σκέψεις που μοιραστήκαμε με την ομάδα της Lowe Athens.

adb: Μιλήστε μας λίγο για την επιλογή σας το κεντρικό «πρόσωπο» της καμπάνιας να είναι ένας υπερήρωας. Πώς υποστηρίζει επικοινωνιακά αυτή η σύνδεση τα χαρακτηριστικά της υπηρεσίας Support 360°;

Γ.Κ.:
Η τεχνογνωσία που διέθετε ήδη η εταιρεία από τις μέχρι τώρα υπηρεσίες που παρείχε το δίκτυο των καταστημάτων Κωτσόβολος, πλαισιώθηκε από νέες λύσεις, που καλύπτουν πλέον όλες τις κατηγορίες προϊόντων και κάθε πιθανή ανάγκη των καταναλωτών, με έναν ολιστικό και ολοκληρωμένο τρόπο. Αυτό αποτυπώνεται άψογα στο όνομα του νέου μας brand Support 360°. Από την άλλη πλευρά ένας υπερήρωας μπορεί να δώσει λύση σε κάθε πρόβλημα χωρίς να τον σταματά τίποτα. Αυτό ακριβώς είναι και το DNA του Support 360°. Δεν υπάρχει κάτι στο οποίο να μην μπορεί να δώσει λύση και γι’ αυτό όταν είδαμε τα προσχέδια με τον υπερήρωα, ενθουσιαστήκαμε.

adb: Τι ακριβώς περιλαμβάνει η υπηρεσία Support 360°; Ποιο το added value που προσφέρει στον καταναλωτή;

Γ.Κ.:
Το Support 360° είναι το νέο brand του Ομίλου Κωτσόβολος-Dixons, το οποίο περιλαμβάνει τις υπηρεσίες υποστήριξης και προστασίας των συσκευών, την παράδοση κατ’ οίκον, καθώς και την εγκατάσταση, συντήρηση και επισκευή των προϊόντων. Θα πρέπει σε αυτό το σημείο να σημειώσω ότι η εταιρεία Brandexcel επιμελήθηκε τη συνολική δημιουργία του νέου brand Support 360°, όνομα, λογότυπο και εφαρμογές. Το νέο Brand που αγκαλιάζει όλες μας τις δραστηριότητες σε επίπεδο after sales, ενσωματώνοντας προϋπάρχουσες υπηρεσίες, όπως το Total Support, και νέες δυνατότητες που μπορούν να καλύψουν κάθε πιθανή ανάγκη του καταναλωτή. Το Support 360° περιλαμβάνει 6 βασικές κατηγορίες aftersales υπηρεσιών:

• την ολική υποστήριξη και προστασία όλων των συσκευών με την υπηρεσία Total Support και επιπλέον προστασία για τα κινητά τηλέφωνα και τα GPS με την υπηρεσία Safe Mobile & GPS
• την άμεση παράδοση κατ’ οίκον
• τη σωστή εγκατάσταση
• την κατάλληλη συντήρηση
• την επισκευή, καθώς και
• εξειδικευμένες Υπηρεσίες Υπολογιστών

adb: Ποια είναι η μέχρι τώρα πορεία της υπηρεσίας στην ελληνική αγορά; Πώς την έχει αποδεχτεί το καταναλωτικό κοινό;

Γ.Κ.:
Αν και είμαστε ακόμη στην αρχή, αφού παρουσιάσαμε πολύ πρόσφατα το νέο μας brand, οι καταναλωτές το έχουν υποδεχθεί πολύ θερμά και αυτό δεν είναι τυχαίο. Είμαστε η πρώτη εταιρεία που παρουσιάζει μια τόσο ολοκληρωμένη πρόταση στην αγορά, ενώ πολλές από τις υπηρεσίες μας αφορούν και σε συσκευές που δεν έχουν αγοραστεί από το δίκτυο της Κωτσόβολος.

adb: Τι περιλαμβάνει το media mix για την επικοινωνιακή υποστήριξη της Suport 360; Υπάρχουν btl ενέργειες και παρουσία στο διαδίκτυο;

Γ.Κ.:
Προς το παρόν τρέχει η τηλεοπτική καμπάνια και το microsite του Support 360°, ενώ το brand προβάλλεται έντονα και στο εβδομαδιαίο φυλλάδιο προσφορών της Κωτσόβολος.

adb: Η δύσκολη οικονομική συγκυρία και οι πιέσεις που βιώνει το λιανεμπόριο καθιστούν ακόμη πιο σημαντική την επένδυση στο after sales κομμάτι; Αποτελεί έναν αναγκαίο τρόπο προσέγγισης/διατήρησης πελατών και αντιμετώπισης της κρίσης;

Γ.Κ.:
Μέσα στις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η χώρα συνολικά, είναι λογικό διάφοροι τομείς να σημειώνουν κάμψη στις δραστηριότητές τους. Η ίδια κρίση όμως μαστίζει και τους καταναλωτές, οι οποίοι αναζητούν την εμπιστοσύνη και την υποστήριξη περισσότερο από ποτέ. Πάντα πιστεύαμε πως στο λιανεμπόριο είναι πολύ σημαντικό να χτίζεις σχέσεις ζωής με τους πελάτες σου και αυτό επιτυγχάνεται μόνο αν παραμένουν ικανοποιημένοι από τη συνολική εμπειρία αγορών. Μια πελατο-κεντρική εταιρεία όπως ο Κωτσόβολος δε θα μπορούσε παρά να εστιάζει στις ανάγκες των καταναλωτών, και να επενδύει στη δημιουργία νέων και καινοτόμων υπηρεσιών που κάνουν τη ζωή τους πιο εύκολη. Αυτό είναι που μας έχει κάνει και τη Νο1 εταιρεία ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών.

adb: Ποιοι είναι οι στόχοι που έχετε θέσει για την υπηρεσία Support 360°; Θα πρέπει να περιμένουμε και εμπλουτισμό της;

Γ.Κ.:
Κάναμε το πρώτο βήμα παρουσιάζοντας πρώτοι αυτό το ολοκληρωμένο brand. Στα άμεσα σχέδιά μας είναι φυσικά τόσο η εξέλιξη των παρεχόμενων υπηρεσιών, όσο και ο εμπλουτισμός τους.

adb: Πώς θα περιγράφατε με μια και μόνη φράση την καμπάνια;

Γ.Κ.:
Οι ανάγκες βρίσκουν τη λύση τους στη δύναμη του Support 360°.


«Όσο υπάρχουν σούπερ υπηρεσίες, θα υπάρχουν σούπερ ήρωες»

Η Γεωργία Σούρσου, Account Director, Lowe Athens, μας εξηγεί τη στρατηγική της καμπάνιας και τον τρόπο που αντιμετώπισε η διαφημιστική εταιρεία την πρόκληση του λανσαρίσματος του νέου brand.

adb: Ποια είναι η στρατηγική της καμπάνιας που δημιουργήσατε για την υπηρεσία Support 360°; Σε ποιους άξονες στηρίζεται και ποιο μήνυμα θέλει να περάσει;

Γ.Σ.:
Στόχος της καμπάνιας για το Support 360° ήταν η δημιουργική ένταξη όλων των παρεχόμενων υπηρεσιών της Κωτσόβολος κάτω από μια ενιαία γλώσσα επικοινωνίας. Μια «επαναστατική» γλώσσα, αντάξια του νέου brand. Οι αξίες της συνέπειας, της αξιοπιστίας και της σιγουριάς έπρεπε να επικοινωνηθούν με μια φρέσκια άποψη, που να κάνει ξεκάθαρο στους καταναλωτές ότι κάνουμε τη «ζωή τους πιο εύκολη».

adb: Πώς προέκυψε το δημιουργικό όχημα του «υπερήρωα» και των 3D τεχνολογιών; Τι προσέφερε στην καμπάνια και πώς εξυπηρετεί το μήνυμα που θέλατε να περάσετε;

Γ.Σ.:
Η πληρότητα του brand και των υπηρεσιών του, καθώς και το μήνυμα της σιγουριάς που προσφέρουν, μας οδήγησαν, μάλλον εύκολα, στη γέννηση του υπερήρωα Support 360°. Πρόκειται για έναν «υπεράνθρωπο» που είναι συνεχώς δίπλα σου όποτε τον χρειαστείς. Οι 3D τεχνολογίες που χρησιμοποιήθηκαν για τη δημιουργία του ηπερήρωα και του περιβάλλοντός του, ενισχύουν το hi tech πρόσωπο του brand και δίνουν στις υπηρεσίες του… υπεράνθρωπες διαστάσεις! Σε αυτό ήταν καθοριστική η συνεισφορά της LeSpot Productions που έκανε την παραγωγή των τηλεοπτικών σποτ.

adb: Πώς επηρέασε τη δημιουργική διαδικασία και το τελικό προϊόν το γεγονός πως μια τόσο μεγάλη «ομπρέλα» υπηρεσιών εμφανίζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα;

Γ.Σ.:
Μόνο θετικά. Άλλωστε η καινοτομία ενός προϊόντος ή υπηρεσίας όπως το Support 360°, που όμοιό του δεν υπάρχει στην Ελλάδα, ανοίγει πάντα νέους ορίζοντες στη δημιουργική σκέψη, δίνοντας πληθώρα επιλογών σε όλους τους εμπλεκόμενους συντελεστές.

adb: Πώς θα περιγράφατε με μια και μόνη φράση την καμπάνια;

Γ.Σ.:
Όσο υπάρχουν σούπερ υπηρεσίες, θα υπάρχουν σούπερ ήρωες για να κάνουν τη ζωή μας… πιο εύκολη!