To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

G-Buy back: Απλά, γρήγορα, εύκολα

G-Buy back: Απλά, γρήγορα, εύκολα

Η υπηρεσία G-Buy back  του Γερμανού «τρέχει» από την άνοιξη. Μπορείτε να μας πείτε τι ακριβώς περιλαμβάνει και με ποιο σκεπτικό λανσαρίστηκε;

Με 400 καταστήματα, ειδικευμένα στο να προσφέρουν λύσεις τεχνολογίας και πωλητές-συμβούλους για να καλύψουν τις ανάγκες των καταναλωτών, το Δίκτυο Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ δίνει έμφαση στη σύνδεση του καθημερινού ανθρώπου με την τεχνολογία. Τόσο σε επίπεδο προϊόντων όσο και σε επίπεδο υπηρεσιών, το δίκτυο ακολουθεί πιστά μία στρατηγική η οποία θέτει τον καταναλωτή και την εξυπηρέτησή του στο κέντρο του ενδιαφέροντος. Επειδή, όμως, η εξυπηρέτηση είναι ταυτόσημη λέξη με τη μάρκα μας, επενδύουμε όλο και περισσότερο στην εμπειρία που αποκομίζει ο καταναλωτής ερχόμενος σε επαφή με την τεχνολογία, με αποτέλεσμα την ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών που δημιουργούν πρόσθετο όφελος για τον καταναλωτή.

Στο παραπάνω πλαίσιο, από τις 18 Μαΐου 2012, το Δίκτυο Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ παρέχει την υπηρεσία “G Buy Back” μέσω της οποίας, ανταλλάσουμε μεταχειρισμένες συσκευές τεχνολογίας, δίνοντας έκπτωση, ίσης αξίας με την επιστροφή των συσκευών.

Η υπηρεσία Buy back απευθύνεται σε όλους και δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να ανταλλάξουν το παλιό τους κινητό τηλέφωνο, iPod, tablet ή κονσόλα gaming και να πάρουν φθηνότερα ότι προϊόν τεχνολογίας επιθυμούν μέσα.

Η διαδικασία είναι απλή: Ο καταναλωτής μπορεί να επισκεφτεί ένα οποιοδήποτε κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε όλη την Ελλάδα, μαζί με τις παλιές του συσκευές (κινητά, tablets, ipod ή κονσόλες gaming) και να ενημερωθεί από το εξειδικευμένο προσωπικό για την αξία της επιστροφής τους. Εφόσον ο καταναλωτής το επιθυμεί, προχωράει στην παράδοση των συσκευών του και στην αγορά του νέου προϊόντος που επιθυμεί να αποκτήσει, αξιοποιώντας ως έκπτωση τη συνολική αξία των μεταχειρισμένων συσκευών που παρέδωσε, για αγορα οποιουδήποτε προιόντος απο την μεγάλη γκάμα μας.

Πως την έχει υποδεχτεί μέχρι στιγμής το καταναλωτικό κοινό; Έχει τύχει αποδοχής;

Έχοντας στο μυαλό μας τη δυσχερή οικονομική κατάσταση που επικρατεί και την πτώση της αγοραστικής δύναμης του κοινού, προσπαθούμε να προσφέρουμε λύσεις που διευκολύνουν τη ζωή των καταναλωτών και τους βάζουν μέσα στα πράγματα. Έτσι, οι επισκέπτες των καταστημάτων μας έχοντας τη δυνατότητα να «πουλήσουν» τις συσκευές που δεν χρησιμοποιούν και να αποκομίσουν ένα σημαντικό όφελος για την αγορά ενός τεχνολογικά εξελιγμένου προϊόντος. Απλά, γρήγορα και εύκολα. Αυτός ήταν και ο λόγος για τον οποίο οι καταναλωτές αγκάλιασαν την υπηρεσία από την πρώτη στιγμή, τη στηρίζουν και συνεχίζουν να την εμπιστεύονται.

Πως έχει συνδράμει στα οικονομικά αποτελέσματα του Δίκτυο Καταστημάτων Γερμανός η υπηρεσία; Έχει συμβάλλει στην αύξηση επισκεψιμότητας και πωλήσεων;

Η υπηρεσία Buy Back προσφέρει στο Δίκτυο Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ, σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες υπηρεσίες, την ευκαιρία ανάδειξης του ΓΕΡΜΑΝΟΥ ως σημείο προορισμού για υπηρεσίες πρόσθετου οφέλους στην κινητή τηλεφωνία και σε άλλα προϊόντα τεχνολογίας, δημιουργώντας έτσι ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα με σκοπό την αύξηση της πιστότητάς των πελατών μας.
Στο πλαίσιο αυτό, η υπηρεσία αυτή μας παρέχει τη δυνατότητα αύξησης της επισκεψιμότητας στα καταστήματα μας αλλά και προσέλκυσης νέων πελατών. Εν ολίγοις και μέσω της συγκεκριμένης υπηρεσίας, προκύπτει  μια δυναμική αύξηση πωλήσεων όλων των προϊόντων τεχνολογίας μας.

Σχεδιάζετε να εμπλουτίσετε και να στηρίξετε περισσότερο την υπηρεσία στο άμεσο μέλλον; Υπάρχουν κάποια δρομολογημένα βήματα;

Η προσπάθειά μας μέσα από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας να συνδέσουμε τον καθημερινό άνθρωπο με την τεχνολογία εύκολα και γρήγορα, δεν σταματάει ποτέ. Εμπλουτίζουμε και ενισχύουμε την γκάμα των υπηρεσιών μας συνεχώς για να διευκολύνουμε τον καταναλωτή να παραμείνει κοντά στην τεχνολογία και να αποκτήσει όποιο τεχνολογικό επίτευγμα επιθυμεί. Είναι άλλωστε βασικός άξονας της στρατηγικής μας για τους επόμενους μήνες.  

Θεωρείτε πως η δύσκολη οικονομική συγκυρία επιβάλλει την εστίαση από πλευράς λιανεμπορίου στις υπηρεσίες και στην προσφορά προστιθέμενης αξίας στον καταναλωτή;

Η δυσχερής οικονομική κατάσταση που επικρατεί σε συνδυασμό με τον καταναλωτή που ψάχνει τη βέλτιστη λύση με το λιγότερο κόστος μας επιβάλλουν τη δημιουργία πρόσθετων λύσεων – υπηρεσιών  που θα τον διευκολύνουν και θα του προσφέρουν υπεραξία. Όμως θα πρέπει να το τονίσω, ότι στο δίκτυο καταστημάτων μας, ο καταναλωτής ήταν πάντα στο επίκεντρο. Έτσι αξίζει να επισημάνουμε, ότι το Δίκτυο καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ προσφέρει στους επισκέπτες του 14 υπηρεσίες προστιθέμενης αξιας, τις περισσότερες που μπορεί να συναντήσει κάποιος σε ένα κατάστημα τεχνολογίας. Πρόκειται για υπηρεσίες που δίνουν λύση σε οποιοδήποτε προβλημα μπορεί να αντιμετωπίσει ο επισκέπτης μας, με αποκλειστικό γνώμονα να βιώσει πραγματική προστιθέμενη αξία στην αγορά του και να έχει μια μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης.

Κλείνοντας, θα θέλατε να μας παρουσιάσετε εν συντομία τις υποψηφιότητες σας στα φετινά RetailBusiness Awards;


Στο φετινό θεσμό των retail business awards συμμετεχουμε με 2 υποψηφιότητες. Η μια υποψηφιότητα είναι στην κατηγορία retail campaign με την καμπάνια G-Buy Back. Χάρη στην πρωτοποριακή υπηρεσία «G-Buy Back» των καταστημάτων «ΓΕΡΜΑΝΟΣ», μπορεί κανείς να επιστρέψει το παλιό του κινητό, tablet, iPod ή την παλιά του κονσόλα και να αγοράσει σε χαμηλότερη τιμή οποιοδήποτε προϊόν από το κατάστημα. Πρόκειται για μία 360 0 επικοινωνία που στοχεύει στο να χτίσει δύο από τις θεμελιακές αξίες της μάρκας ΓΕΡΜΑΝΟΣ, την πρωτοπορία και την καινοτομία, επιδιώκοντας να συνδέσει τον καθημερινό άνθρωπο με την τεχνολογία.Με όχημα το humor, καλεί τον καταναλωτή να χρησιμοποιήσει «έξυπνα» τις παλιές του συσκευές και να αποκομίσει την αξία τους σε έκπτωση με την αγορά νέου προϊόντος.

Το «G-Buy Back» είναι μια καινοτόμα επικοινωνία που αναδεικνύει τον ΓΕΡΜΑΝΟ ως σημείο προορισμού για υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας στην κινητή τηλεφωνία  και σε άλλα προϊόντα τεχνολογίας, προσδίδοντας στη μάρκα ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που λειτουργεί προσθετικά στην πιστότητα των πελατών μας

Η δευτερη υποψηφιότητα αφορα την κατηγορία Retail Store ηλεκτρικών και ηλεκτρικών ειδών.
Στη κατηγορία αυτή συμμετάσχουμε με ένα ιδιαίτερο κατάστημα του δικτύου μας , αυτό στη εμπορική στοά του ‘Golden Hall’.

•    Το κατάστημα έχει σχεδιαστεί και άρτια ανακαινιστεί πρόσφατα , ακολουθώντας τις πλέον εντυπωσιακές ς και αποτελεσματικές τάσεις του σύγχρονου Λιανεμπορίου , με άξονες :
o    Την ικανοποίηση  του πελάτη
o    Την εργονομία και παραγωγικότητα των πωλήσεων
o    Την αποτελεσματικότητα και το ιδιαίτερα εξ’ ορθολογισμένο  κόστος επένδυσης.
•    Αποτελεί έναν ανοικτό χώρο πώλησης , όπου οι διερχόμενοι καταναλωτές , προσελκύονται  να εισέλθουν άμεσα στο  μοντέρνο και ευχάριστο εσωτερικό χώρο του καταστήματος . Σημαντικό ρόλο αυτής της αμφίδρομης σχέσης παίζουν και τα μηνύματα από τις προωθητικές ενέργειες που γίνονται αντιληπτά μέσω των \'multimedia video walls’ των βιτρινών .Στο κατάστημα μας, τα massive animated messages & evolved retail atmospherics συνεργάζονται άψογα προς όφελος της επισκεψιμότητας.
•    Η πλοήγηση των πελατών μέσα στο χώρο πώλησης  γίνεται εύκολα με τη κατηγοριοποίηση των ομάδων προϊόντων μας στις χρωματικά και φωτιστικά διαφοροποιημένες ζώνες του καταστήματος:
o     ‘ On the move’ – για όλα τα προϊόντα  και υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας  & Internet,  και
o    ‘At home’ – για προϊόντα σταθερής τηλεφωνίας, Internet και  προϊόντων πρόσβασης σε αυτό, καθώς και IPTV , του ομίλου OTE / COSMOTE.
•    Η αγοραστική εμπειρία των πελατών μας επιτυγχάνεται με:
o    το άγγιγμα  και τη δοκιμή των νεότερων μοντέλων και συσκευών ,
o    τη πληροφόρηση μέσα  από  διαδραστικές οθόνες αφής, και
o    την εξυπηρέτηση των απόλυτα φιλικών και  άψογα εκπαιδευμένων πωλητών μας.
•    Τέλος , αξίζει να σημειωθεί ότι το concept του καταστήματος  ΓΕΡΜΑΝΟΣ έχει ερευνηθεί και μετρηθεί Πανευρωπαϊκά και αποτελεί benchmark παραγωγικότητας για τις περισσότερες Διεθνείς  εταιρίες Λιανεμπορίου Τηλεπικοινωνιών.