To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

H ERGO και οι «μαραθωνοδρόμοι»

H ERGO και οι «μαραθωνοδρόμοι»
H ERGO και οι «μαραθωνοδρόμοι»

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

adb: Εδώ και λίγες ημέρες βρίσκεται «στον αέρα» η νέα εταιρική καμπάνια της ασφαλιστικής ERGO. Ποιοι είναι οι στόχοι της νέας αυτής καμπάνιας;

Μάρκος Παπαδάκης:
H ERGO, με αφορμή τη χορηγία του Αυθεντικού Μαραθωνίου, έρχεται με αυτή τη νέα καμπάνια να ξανασυστηθεί και να υπενθυμίσει το ρόλο που πρέπει να έχει μια ασφαλιστική εταιρεία. Δηλαδή, να είναι δίπλα στον κάθε πελάτη της, να τον στηρίζει παρατηρώντας τα προβλήματά του και να του προσφέρει ασφάλεια, σταθερότητα, εμπιστοσύνη και στήριξη. Πρόκειται για μια καμπάνια που δεν μένει απλά στη χορηγία. Τη χρησιμοποιεί σαν έναρξη μιας επικοινωνίας, με προοπτική να δώσει ορατότητα στη μάρκα και να κάνει σαφή τη σύνδεσή της με την κατηγορία ασφαλειών.

adb: Ποιο ήταν το brief που δόθηκε από την ERGO; Τι ακριβώς επιχειρείτε να περάσετε στο κοινό;

Νάσια Καρανικολή:
Από το brief ήταν σαφές ότι η χορηγία του Κλασικού Μαραθωνίου αποτελούσε απλά μια πολύ καλή αφορμή. Το πραγματικό ζητούμενο από την επικοινωνία ήταν να γνωστοποιήσει την πελατοκεντρική φιλοσοφία και στάση της ERGO απέναντι στους πελάτες της. Αυτό ακριβώς είναι και το μήνυμα που θέλουμε να κρατήσει το κοινό, ότι η ERGO κατανοεί τις ξεχωριστές ανάγκες των πελατών της και έχει τη δύναμη να μπορεί να στηρίζει την προσπάθειά τους, όσο «μικρή» ή «μεγάλη» και αν είναι αυτή.

adb: Πώς παρουσιάζεται η φιλοσοφία της εταιρείας και η νέα τοποθέτηση του brand της; Ποιος είναι ο πυρήνας της στρατηγικής που εφαρμόσατε;

Μάρκος Παπαδάκης:
Στο DNA της ERGO αποτελεί δομικό συστατικό η αξία της κατανόησης. Για να ασφαλίσεις έναν πελάτη, πρέπει πρώτα να τον καταλαβαίνεις. Να «μπαίνεις στα παπούτσια του». Στη συγκεκριμένη χρονική συγκυρία τα αθλητικά παπούτσια ήταν η αφετηρία για μια δημιουργική στρατηγική, που αφορά κυριολεκτικά όλους. Γιατί όλοι καθημερινά μαζεύουν δυνάμεις για να τα καταφέρουν στον δικό τους, προσωπικό Μαραθώνιο, όσα χιλιόμετρα προσπάθειας και αν πρέπει να διανύσουν. Η ERGO δεν είναι απόμακρος παρατηρητής• είναι επίσημος εμψυχωτής. Δεν στέκεται• συμπαραστέκεται. Η ημέρα του Αυθεντικού Μαραθωνίου γίνεται σύμβολο για τον Μαραθώνιο αυθεντικών ανθρώπων, αυτών που συνεχίζουν. Για την ERGO δεν είναι μια ημέρα, είναι η κάθε ημέρα.

adb: Γιατί επιλέξατε να αξιοποιήσετε την υποστήριξη της ERGO στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας και πώς προέκυψε η ιδέα για τους «μαραθωνοδρόμους» της ζωής αλλά και το μήνυμα «Μη σταματάς»;

Αναμπέλα Κληρονόμου:
Όταν είσαι ασφαλιστική εταιρεία και χορηγός του Μαραθωνίου, οφείλεις να κοιτάξεις πέρα από τους αθλητές και να δεις τους ανθρώπους που αγωνίζονται. Όταν θέλεις να αποτυπώσεις αυτό που βλέπεις σε μια διαφημιστική καμπάνια, τότε απλά αλλάζεις τα χαρακτηριστικά ταμπελάκια με τα νούμερα των αθλητών και φτιάχνεις ταμπελάκια που περιγράφουν την υπερπροσπάθεια και τα όρια της αντοχής αυτών των «περίεργων μαραθονοδρόμων». Η εικόνα μιλάει από μόνη της και λέει την απλή αλήθεια για τον καθέναν από τους ανθρώπους που αγωνίζονται καθημερινά, ενώ ο χορηγός εμψυχώνει με δύο απλές λέξεις: «Μη σταματάς».

adb: Ποιες θα λέγατε πως ήταν οι προκλήσεις που είχατε να αντιμετωπίσετε όσον αφορά τη δημιουργία, το σχεδιασμό και την υλοποίηση, φυσικά, της καμπάνιας της ERGO;

Αναμπέλα Κληρονόμου:
Η πρόκληση ήταν μία: να κάνουμε μια διαφορετική καμπάνια χορηγίας Μαραθωνίου, που να προσδώσει στον πελάτη μας πραγματικό κύρος και να ενημερώσει για το μέγεθος και τις αξίες του. Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ήταν πολύ ξεκάθαρα στο κεφάλι μας, γιατί το εύρημα με το ταμπελάκι ήταν πολύ συγκεκριμένο και όρισε αμέσως αυτή την καμπάνια. Τα πορτρέτα που δημιουργήσαμε, έπρεπε να είναι καθαρά και «γυμνά», άρα τα πράγματα ήταν «απλά» - αν εξαιρέσουμε για άλλη μια φόρα τον ελάχιστο χρόνο.

adb: Ποιες ακριβώς εκτελέσεις περιλαμβάνει η καμπάνια και σε τι βάθος χρόνου θα εκτείνεται;

Χριστιάνα Τολιά:
Η καμπάνια ξεκίνησε στις 7 Νοεμβρίου, με δύο τηλεοπτικά σποτ και πρωταγωνιστές έναν «Πυροσβέστη» και μία «Μαμά», ενώ την ημέρα του Μαραθωνίου δημοσιεύθηκαν 3 ολοσέλιδες ΚΧ (Πυροσβέστης, Μαμά και Οδηγός Φορτηγού) στις κυριακάτικες εφημερίδες. Παράλληλα, η καμπάνια είναι «στον αέρα» με τρία ραδιοφωνικά σποτ και με digital παρουσία (banners, skin, billboards) σε ποικίλα sites. Στα περισσότερα μέσα, η επικοινωνία έχει διάρκεια δύο εβδομάδες, με εξαίρεση την προβολή στο Internet, που θα ολοκληρωθεί στις 30 Νοεμβρίου. Tέλος, για τις ανάγκες προωθητικής ενέργειας, δημιουργήσαμε ταμπελάκια με χιουμοριστική διάθεση που ο κόσμος μπορούσε να επιλέξει αυτό που τον εκφράζει περισσότερο σε μικρά καθημερινά «προβλήματα», π.χ. τρία παιδικά πάρτυ το Σαββατοκύριακο.

Μαρκέλλα Τσουρουγιάννη, Προϊσταμένη Marketing ERGO

«Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη καμπάνια κύρους και προβολής της εταιρείας μας, αλλά και της ουσιαστικής παρουσίας της, ως Επίσημος Χορηγός στον 33ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας, με στόχο η ERGO να καθιερωθεί στο υποσυνείδητο του καταναλωτικού κοινού ως η ασφαλιστική δύναμη, που στέκεται στο πλευρό και εμψυχώνει την προσπάθεια όσων αγωνίζονται καθημερινά. Μία ήρεμη, σταθερή και ανθρώπινη δύναμη που “καταλαβαίνει και υποστηρίζει”».


Οι συντελεστές

ERGO ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ

Στάθης Τσαούσης: Δ/ντής Τομέα Εμπορικών Λειτουργιών
Μαρκέλλα Τσουρουγιάννη: Προϊσταμένη Marketing
Δημήτρης Κωνσταντέλλος: Communication Advisor

DDB Athens
Μάρκος Παπαδάκης: Group Creative Director
Αναμπέλα Κληρονόμου: Creative Director
Χριστιάνα Τολιά: Group Account Director
Nάσια Καρανικολή: Senior Strategic Planner

TRIBAL WORLDWIDE ATHENS
Χριστίνα Σταυρινάδου: Account Director
Δημήτρης Δεληγιάννης: Senior Art Director
Δήμητρα Βαγενά: Account Manager

Εταιρεία παραγωγής: K&G
Σκηνοθέτης: Γιάννης Χριστοφόρου
Φωτογραφία: Βασίλης Μιχαήλ
Επεξεργασία εικόνας: Τερέζα Φερεντίνου