To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Η δίψα να πηγαίνεις μπροστά

Η δίψα να πηγαίνεις μπροστά

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

Η δίψα να πηγαίνεις μπροστά, η ελληνικότητα, η ομαδικότητα και η δύναμη με την οποία θα πρέπει να αντιμετωπίζουμε το μέλλον είναι τα βασικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν τη νέα καμπάνια της μπίρας Μύθος, η οποία επιλέγει να αφήσει το επιτυχημένο tagline «Παντού υπάρχει ένας Μύθος» υιοθετώντας μια νέα φιλοσοφία που αντικατοπτρίζεται πλήρως στη φράση «Αυτή είναι η δύναμή μας. Αυτός είναι ο Μύθος μας».

Με την υπογραφή της The Newtons Laboratory η καμπάνια, που αποτελεί την πρώτη εκτέλεση της νέας στρατηγικής επικοινωνίας του brand, είναι εδώ και κάποιο καιρό στον αέρα και η Νίκη Συροπούλου, Marketing Director της Μύθος Ζυθοποιία δίνει στο adbusiness τις λεπτομέρειες. 

Όπως χαρακτηριστικά μας αναφέρει, στόχος ευθύς εξαρχής ήταν η καμπάνια «να ξυπνάει μέσα μας τη δίψα για να πάμε μπροστά, κάτι που έχουμε ανάγκη περισσότερο από ποτέ».

«Αν διψάς να πας πιο πέρα,  πες το κι οι φίλοι θα\' ρθουν»

adb: Mε το νέο διαφημιστικό spot που αυτή τη στιγμή είναι στον αέρα, εγκαινιάζετε μια νέα εποχή στη στρατηγική επικοινωνίας της μπίρας Μύθος. Μπορείτε να μας παρουσιάσετε τα βασικά στοιχεία της στρατηγικής αυτής;

N.Σ.:
Το πνεύμα της νέας επικοινωνίας συνοψίζεται στη φράση «Αν διψάς να πας πιο πέρα, πες το κι οι φίλοι θα ‘ρθουν», αντανακλώντας τη δύναμη που αντλούμε από την ομαδικότητα.
Με πηγή έμπνευσης τη διαχρονική δύναμη που έχει «η δίψα να  πηγαίνεις μπροστά», χτίστηκε μια αφήγηση εικόνων, με πολύ συναίσθημα και ακόμα περισσότερο γαλάζιο. Είναι η ιστορία ενός άντρα που έφτιαξε ένα υπέροχο μικρό ταβερνάκι σε μια ονειρική παραλία, του νεαρού βοηθού του και της μεγάλης παρέας τους που έρχεται από τη θάλασσα για να βοηθήσει. Μια ιστορία που έγινε ακόμα ζωντανή με τη βοήθεια της υπέροχης «Θαλασσογραφίας» του Διονύση Σαββόπουλου.

adb: Ποιες αξίες του brand προσπαθεί να περάσει η νέα καμπάνια; Ποιο ήταν το brief που δώσατε στη διαφημιστική εταιρεία;

N.Σ.:
Η νέα μας καμπάνια προτείνει μια διαφορετική θεώρηση της ζωής, απορρίπτοντας την αναπόληση του παρελθόντος και την ακινησία. Ζούμε στο παρόν, ατενίζουμε το μέλλον και τολμάμε να κάνουμε το πρώτο βήμα για να πάμε παρακάτω.
Όταν τολμήσουμε να κάνουμε την αρχή θα διαπιστώσουμε ότι «φιλικές δυνάμεις» έρχονται από παντού για να υποστηρίξουν την προσπάθειά μας.
Το «Πες το και οι φίλοι θα ’ρθουν» είναι μια προσέγγιση που εξυμνεί την τόλμη, την πρωτοβουλία και τη δημιουργικότητα. Τη δύναμη των φίλων με τις πολλές γνώμες, το πλατύ χαμόγελο και τη μεγάλη καρδιά, που πάντα τρέχουν να βοηθήσουν με κάθε τρόπο, ακόμα κι αν πρόκειται για μια απόμακρη γωνιά της Ελλάδας.

adb: Η καμπάνια έχει αρκετά ελληνικό χρώμα και έντονη καλοκαιρινή διάθεση. Γιατί επιλέξατε να βασιστείτε στους συγκεκριμένους άξονες;

N.Σ.:
Γιατί είμαστε στην Ελλάδα, γιατί η Μύθος είναι ελληνική μπίρα και γιατί οι Έλληνες διακατέχονται από τις αξίες που προβάλλουμε.

adb: Πώς επιλέξατε τη «Θαλασσογραφία» του Διονύση Σαββόπουλου για το spot και τι θεωρείτε πως προσφέρει στην καμπάνια;

N.Σ.:
Ο Διονύσης Σαββόπουλος αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους εκπροσώπους της σύγχρονης ελληνικής μουσικής. Ως εκ τούτου αντανακλά έντονα το ελληνικό στοιχείο το οποίο διακατέχει το spot. Παράλληλα, η «Θαλασσογραφία» είναι ένα έντονα συγκινησιακό άκουσμα που ενδυναμώνει την ατμόσφαιρα του spot.

adb: Από το επιτυχημένο «Παντού υπάρχει ένας Μύθος» περνάτε στο slogan «Αυτή είναι η δύναμή μας. Αυτός είναι ο Μύθος μας».  Πώς πήρατε τη στρατηγική απόφαση για αλλαγή του tagline;

N.Σ.:
Σε μια περίοδο δύσκολη για τους  Έλληνες θέλαμε να τονίσουμε αξίες που κρύβονται μέσα μας. Αξίες που θα μας βοηθήσουν να ξεπεράσουμε το δύσκολο τώρα και να δημιουργήσουμε ένα καινούργιο μέλλον, ανακαλύπτοντας τη δύναμή μας.

adb: Γενικότερα, ποιες θα λέγατε πως ήταν οι βασικές προκλήσεις για το σχεδιασμό και την υλοποίηση της καμπάνιας;

N.Σ.:
Η μεγαλύτερη πρόκληση ήταν να εντοπίσουμε την ανάγκη που έχει ο καταναλωτής στη συγκεκριμένη χρονική στιγμή και γενικότερα η κοινωνία και να την καλύψουμε. Πιστεύουμε ότι η νέα μας καμπάνια ανταποκρίνεται στον αρχικό μας στόχο, καθώς ξυπνάει μέσα μας τη δίψα για να πάμε μπροστά, κάτι που έχουμε ανάγκη περισσότερο από ποτέ.

adb: Ποιες άλλες εκτελέσεις περιλαμβάνει η καμπάνια πέρα από το τηλεοπτικό spot; Τι ενέργειες προγραμματίζετε για το digital περιβάλλον;

N.Σ.:
Με πυρήνα το τηλεοπτικό spot η νέα καμπάνια περιλαμβάνει τόσο digital όσο και btl δράσεις. Συγκεκριμένα, είναι σε εξέλιξη πλάνο digital διαγωνισμών για την κλήρωση διακοπών στα ελληνικά νησιά, ενώ σύντομα θα υπάρξει δραστηριοποίηση και στη σελίδα μας στο facebook.
Επιπλέον, έχουμε υλοποιήσει τη δράση «Δροσερό Καλοκαίρι» σε επιλεγμένα supermarkets, με προσφορές και εκπτώσεις στους καταναλωτές.

adb: Ποιοι λόγοι σας έχουν οδηγήσει στην απόφαση να έχετε θέσει σαν στρατηγική προτεραιότητα την περαιτέρω ενδυνάμωση του brand Μύθος; Ποια είναι η επικοινωνιακή σας στρατηγική για τα υπόλοιπα σήματα του portfolio σας;   

Ν.Σ.:
Βασικούς στόχους μας για τη διετία 2013-2015 αποτελούν η αύξηση μεριδίου της αγοράς, η ενίσχυση της κερδοφορίας, η επίτευξη υψηλής ρευστότητας και η υλοποίηση επενδύσεων. Η  Μύθος συμβάλλει σημαντικά στην επίτευξη των στόχων μας δεδομένου ότι αποτελεί τη ναυαρχίδα της Μύθος Ζυθοποιία, κατέχοντας το μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων. Επιπλέον η Μύθος αποτελεί μια ελληνική μπίρα με ελληνικό όνομα που εξάγεται σε 40 χώρες, προβάλλοντας επιτυχώς τη χώρα μας και το όραμά μας.
Πέραν της Μύθος, φέτος το καλοκαίρι υλοποιήθηκε το επαναλανσάρισμα της Kaiser Blonde με tagline «Η ξανθιά που θες». Η καμπάνια περιλαμβάνει δράσεις στο digital περιβάλλον και συγκεκριμένα στο  facebook, όπου υλοποιείται ο διαγωνισμός «Kiss the blonde». Επιπλέον, μέσα από μια φρέσκια και ευρηματική ραδιοφωνική καμπάνια, η Kaiser Blonde αποδεικνύει ότι το γήπεδο, τα αμάξια, η πόκα και τα μαστορέματα, δεν είναι μόνο ανδρικές υποθέσεις. Τέλος, πριν από λίγους μήνες ανταποκρινόμενοι στις νέες καταναλωτικές τάσεις για ελαφρύτερες, γλυκύτερες γεύσεις και πιο φυσικές επιλογές, φέραμε στην ελληνική αγορά το Somersby Apple, τη νέα γευστική πρόταση με βάση τα μήλα.