To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η ενέργεια που αποπνέει η μάρκα Volvo

Η ενέργεια που αποπνέει η μάρκα Volvo
Η ενέργεια που αποπνέει η μάρκα Volvo

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

adb: To S60 έχει αποσπάσει το βραβείο Ελληνικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2011. Τι θεωρείτε πως οδήγησε στη συγκεκριμένη διάκριση και τι σημαίνει για εσάς αυτό το βραβείο;

Γ.Π.:
Το νέο S60 είναι ένα πραγματικά πολύ καλό αυτοκίνητο! Πρόκειται για ένα όμορφο και ποιοτικό premium σεντάν, με κορυφαία δυναμικά χαρακτηριστικά και προηγμένα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, όχι μόνο για οδηγό και επιβάτες, αλλά πλέον και για πεζούς, σε πάρα πολύ καλή τιμή. Μας κάνει δε πολύ περήφανους το γεγονός ότι το S60 είναι το πρώτο αυτοκίνητο της premium κατηγορίας που κατακτά το συγκεκριμένο τίτλο. Πιστεύουμε ότι το κύρος του συγκεκριμένου βραβείου είναι ένα  επιπλέον όπλο στη φαρέτρα του μοντέλου για επιτυχημένη πορεία στην ελληνική αγορά.

adb: Ποια είναι η ανταπόκριση του ελληνικού κοινού στο S60, αλλά και γενικότερα στα μοντέλα της Volvo; Έχει επηρεάσει η δύσκολη οικονομική συγκυρία την εταιρεία και τις πωλήσεις της;

Γ.Π.:
H πορεία πωλήσεων του S60 είναι συνεχώς αυξητική, μήνα με το μήνα. Το αυτοκίνητο δείχνει να κερδίζει το ενδιαφέρον του Έλληνα οδηγού και το αξίζει απόλυτα, μιας και είναι ένα πολύ δυναμικό, πολυτελές και ασφαλές αυτοκίνητο, υψηλής αισθητικής. Παράλληλα, προωθούμε με επιτυχία και τα άλλα μοντέλα της σειράς «60», όπως το V60, ένα πανέμορφο νέο όχημα, με σχεδίαση μεταξύ «hatchback» και «sportswagon», που μοιράζεται τα μηχανικά μέρη με το S60. Επίσης, το XC60 με τους νέους δίλιτρους κινητήρες βενζίνης 240 ίππων και πετρελαίου 163 ίππων γίνεται πλέον προσιτό και από ένα νέο κοινό, που μπορεί να αποκτήσει ένα πολύ δυναμικό SUV, το  οποίο είναι και το best seler της εταιρείας παγκοσμίως σήμερα. Παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία, η Volvo έχει την τύχη να διαθέτει πολλά ελκυστικά προϊόντα αυτή την εποχή, με συγχρόνους Turbo κινητήρες χαμηλού κυβισμού, βενζίνης και πετρελαίου, σε όλη την γκάμα από το C30 μέχρι το S80 και καταφέρνει να ελκύει μεγάλο μερίδιο των καταναλωτών που προτίθενται να αγοράσουν αυτοκίνητο σήμερα.

adb: Σε αυτό το περιβάλλον της ύφεσης, εσείς ποιες ενέργειες πραγματοποιείτε προκειμένου να κάνετε πιο προσιτό το S60, αλλά και τα υπόλοιπα μοντέλα της Volvo στον Έλληνα καταναλωτή;

Γ.Π.:
Η πολιτική τιμών μας καταρχάς είναι με γνώμονα να προσφέρουμε ασφαλή αυτοκίνητα πολυτελείας σε τιμές προσιτές. Πάρτε το S60 για παράδειγμα. Είναι ένα υπέροχο σύγχρονο sport sedan, που χαρακτηρίζεται από τη σουηδική πολυτέλεια της  μάρκας και ξεκινά μόλις από 23.920 ευρώ με απόσυρση. Πρόκειται για την καλύτερη τιμή που πωλείται το αυτοκίνητο σε όλες τις χώρες της Ευρώπης! Παράλληλα, αναπτυσσόμαστε προσφέροντας πλήρη οικολογική γκάμα diesel σε όλα μας τα μοντέλα.

adb: H Volvo είναι μια μάρκα που το όνομά της είναι συνυφασμένο με την ασφάλεια κατά την οδήγηση, ενώ πρόσφατα παρουσίασε και νέα εξελιγμένα σχετικά συστήματα. Θα θέλατε να μας δώσετε κάποιες περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με αυτά, αλλά και για τη στρατηγική επιλογή της Volvo να επενδύει στον τομέα της ασφάλειας;

Γ.Π.:
Η Volvo είναι σήμερα η κορυφαία εταιρεία στον τομέα αυτό. Η ασφάλεια αποτελεί μακροχρόνια κληρονομιά της μάρκας -ο πολύς κόσμος ίσως δε γνωρίζει ότι η ζώνη ασφαλείας 3 σημείων είναι εφεύρεση της Volvo- και θα συνεχίσει να επενδύει και στο μέλλον στον τομέα αυτό. Στην Ελλάδα σήμερα προσφέρουμε όλη τη σειρά «60» (S60-V60-XC60), καθώς και το νέο S80 με το νέο κινητήρα 1.600 κ.εκ. 180 HP, όπως και το νέο τετρακίνητο ΧC70 Cross Country 3Lt 304 HP, όλα με στάνταρντ το σύστημα City Safety, το οποίο σε χαμηλές ταχύτητες ή στην κίνηση της πόλης αποσοβεί συγκρούσεις, φρενάροντας το αυτοκίνητο αυτόματα αν ο οδηγός δεν αντιδράσει έγκαιρα! Εντυπωσιακό είναι το -προαιρετικό- σύστημα Driver Support Pack, το οποίο περιλαμβάνει διάφορα συστήματα, όπως το σύστημα ανίχνευσης πεζών και αυτόματου φρεναρίσματος, το σύστημα επισήμανσης ακούσιας αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας, το σύστημα επαγρύπνησης οδηγού, το σύστημα ανίχνευσης οχημάτων κινούμενων στις λεγόμενες τυφλές γωνίες του αυτοκινήτου, μέσω ειδικών ραντάρ τοποθετημένων στους εξωτερικούς καθρέπτες του αυτοκινήτου και πολλά άλλα. Τεχνολογία αιχμής που πρώτη η Volvo εφηύρε και υιοθέτησε στα αυτοκίνητά της.




adb: Επίσης, πρόσφατα η εταιρεία παρουσίασε και στην Ελλάδα μοντέλα με τους εξελιγμένους κινητήρες DRIVe. Ποια είναι τα χαρακτηριστικά τους; Με ποιο τρόπο ωφελούν το περιβάλλον;

Γ.Π.:
Με τον όρο DRIVe (Ντράιβ-ι) και το αντίστοιχο εμπορικό σήμα χαρακτηρίζονται τα μοντέλα της Volvo, που διακρίνονται από εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και εκπομπή ρύπων πολύ κάτω από τις νόρμες που επιβάλλει στην αυτοκινητοβιομηχανία η Ευρωπαϊκή Ένωση. Τα DRIVe μοντέλα διαθέτουν τον εξελιγμένο κινητήρα Turbo Diesel του 1.6 λίτρου, που αποδίδει 115 ίππους και ροπή 270 Nm σε μεγάλο εύρος στροφών. Ο κινητήρας αυτός πληροί τις αυστηρότατες προδιαγραφές Euro 5, που παρουσιάστηκαν στις αρχές του 2011 και διακρίνεται για την πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Σε όλα τα  μοντέλα DRIVe συνδυάζεται το σύστημα Start/Stop, που συνεισφέρει στην ακόμα χαμηλότερη εκπομπή ρύπων και σε κορυφαία κατανάλωση. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να προσφέρουμε στην ελληνική αγορά τα C30, S40, V50, S60, V60 και S80 σε έκδοση DRIVe. Χαρακτηριστικά τους, οι πολύ χαμηλές εκπομπές ρύπων CO2 , από 99 γραμμ. μέχρι 119 γραμμ. και η απίστευτη οικονομία. Φανταστείτε, τα παραπάνω μοντέλα στην έκδοση DRIVe έχουν κατανάλωση που αρχίζει από 3,8 και δεν ξεπερνά τα 5 λίτρα/100 χιλιόμετρα! Ενδεικτικά, με ένα από τα C30, S40 ή V50 μπορεί κάποιος να κάνει 1.569 χλμ., από την Αθήνα στο Μόναχο, με ένα μόνο γέμισμα του ρεζερβουάρ! Οι τιμές πώλησης είναι απόλυτα προσιτές, π.χ. το S40 1.6 DRIVe με εκπομπές μόλις 99gr CO2 -άρα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, σύμφωνα με τη σημερινή ισχύουσα νομοθεσία- ξεκινά μόλις από 19.170 ευρώ, με απόσυρση και σε συνδυασμό με τη σημερινή εμπορική πολιτική.

adb: Αυτό τον καιρό «τρέχει» και η νέα σας καμπάνια με την υπογραφή της Euro RSCG. Σε ποια επικοινωνιακή πλατφόρμα στηρίζεται και ποιο μήνυμα θέλει να περάσει στο κοινό; Πώς έχει διαμορφωθεί το media mix;

Γ.Π.:
Η νέα στρατηγική για την κατεύθυνση του Volvo Brand δίνει έμφαση στην «σουηδική πολυτέλεια», με κέντρο τον άνθρωπο. Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής είναι σε εξέλιξη και η δημιουργία μιας νέας επικοινωνιακής καμπάνιας, την οποία δημιουργεί παγκοσμίως η εταιρεία Euro RSCG, δείγματα της οποίας θα δείτε από το  Σεπτέμβριο και στην Ελλάδα. Ως media mix δίνουμε ήδη συνεχώς αυξανόμενη έμφαση στα ψηφιακά Μέσα και στα κοινωνικά δίκτυα, παράλληλα με τα παραδοσιακά Μέσα (τηλεόραση, εφημερίδες κ.λπ.).

adb: Έχετε να επιδείξετε σημαντική δραστηριότητα και στο κομμάτι του διαδικτύου και των social media. Ποια είναι η στρατηγική σας εκεί και ποια τα αποτελέσματα που έχει επιφέρει μέχρι στιγμής;

Γ.Π.:
Η Volvo πιστεύει πολύ στη δυναμική τόσο του διαδικτύου, όσο και των social media. Μας προσφέρουν μια μοναδική πλατφόρμα να επικοινωνήσουμε τις αξίες της μάρκας και ιδιαίτερα τις τεχνολογικές μας καινοτομίες σε τομείς όπως η ασφάλεια, που δεν είναι πάντα εύκολο να επικοινωνηθούν στο πλαίσιο μιας έντυπης ή ηλεκτρονικής καμπάνιας.

adb: Ποια θα είναι τα επόμενα βήματα της Volvo Cars Hellas; Σε ποιους τομείς σχεδιάζετε να επενδύσετε μέσα στο 2011;

Γ.Π.:
Πιστεύω ότι η Volvo έχει πολλαπλές ευκαιρίες στην ελληνική αλλά και παγκόσμια αγορά. Ειδικότερα για την Ελλάδα, οι αξίες της μάρκας όπως η ασφάλεια, η αξιοπιστία και το πολυτελές αλλά όχι κραυγαλέο προφίλ της, είναι στοιχεία που απολαμβάνουν όλο και μεγαλύτερης εκτίμησης από τους υποψήφιους αγοραστές. Σε παγκόσμιο επίπεδο, η Volvo είναι πλέον μια αναγεννημένη μάρκα, με νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς, που επενδύει σημαντικά κεφάλαια στην εξέλιξή της, νέο ικανότατο management, εγκατεστημένο στο κέντρο αποφάσεων της μάρκας στο Goteborg της Σουηδίας, επαναπροσδιορισμένη και σαφή κατεύθυνση και εξαιρετικά αυτοκίνητα. Είμαι πεπεισμένος προσωπικά ότι με τη νέα στρατηγική θα προστεθεί και η Volvo στη λίστα των σουηδικών εταιρειών που κατάφεραν να γίνουν ισχυρά παγκόσμια brands, πραγματικά icons, όπως π.χ. ΙΚΕΑ η Η&Μ. Πιστεύω  πολύ στην «ενέργεια» που αποπνέει η μάρκα αυτή την εποχή. Η Volvo Car Ελλάς λειτουργεί στην Ελλάδα ως αυτόνομη εταιρεία, subsidiary της Volvo Car Corporation, από τον Ιανουάριο του 2010. Έχουμε αρκετή δουλειά μπροστά μας σχεδόν σε όλους τους τομείς δραστηριότητας, αλλά είμαστε στη σωστή κατεύθυνση και πιστεύουμε πολύ στη μάρκα και στις δυνατότητές της. Είμαστε όλοι ενθουσιασμένοι από τις εξελίξεις της μάρκας παγκοσμίως και τις προοπτικές της.