To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

«Η επικοινωνία δίνει υπεραξία στη μάρκα»

«Η επικοινωνία δίνει υπεραξία στη μάρκα»

adb: Πόσο σημαντική είναι η επικοινωνία και το μάρκετινγκ στην αγορά των γαλακτοκομικών και συγκεκριμένα στο τυρί;

Μ.Γ.:
Πάρα πολύ σημαντική, ειδικά σήμερα που η αγορά γίνεται όλο και πιο ανταγωνιστική και πιο εξειδικευμένη. Η αγορά μετακινείται από τις πιο απλές και mainstream προτάσεις σε πιο «προχωρημένες», gourmet ή πιο ξεχωριστές προτάσεις. Η κάθε μάρκα, προκειμένου να ξεχωρίζει μέσα στο πλήθος των προϊόντων, πρέπει συνεχώς να ανανεώνει το offering προς τον καταναλωτή σε επίπεδο προϊόντος, παρουσίασης, τοποθέτησης, τιμής, επικοινωνίας κ.λπ. Στην επικοινωνία και στο marketing είναι σημαντικό να απαντάμε στην αλήθεια του καταναλωτή και να δένουμε αυτή την αλήθεια με χαρακτηριστικά του προϊόντος. Ειδικότερα η επικοινωνία δίνει υπεραξία στη μάρκα και επηρεάζει συναισθηματικά την επιλογή του καταναλωτή.

adb: Σε ποιες ανάγκες απαντάει το brand Dirollo; Ποιο είναι το στοιχείο που το διαφοροποιεί από τα άλλα προϊόντα της κατηγορίας;

Μ.Γ.:
To Dirollo είναι πλέον μια μεγάλη οικογένεια γαλακτοκομικών προϊόντων, με μια μεγάλη εμπειρία στο θέμα της ισορροπημένης διατροφής και του wellness ευρύτερα. Αυτή η εμπειρία αντικατοπτρίζεται και μέσα από το εύρος των προϊόντων της μάρκας (Dirollo Classic, Καπνιστό, Cottage, Spread, Λευκό, Mozzarella, Κρ. Γάλακτος), αλλά και μέσα από την επικοινωνία της, που χτίζει πάνω στα διαφορετικά προϊοντα και τις διαφορετικές χρήσεις τους. Πιο συγκεκριμένα, η οικογένεια προϊόντων Dirollo:
• Προσφέρει μια ολοκληρωμένη λύση στην ισορροπημένη διατροφή, καλύπτοντας διαφορετικές ανάγκες, σε αντίθεση με άλλες αντίστοιχες μάρκες που καλύπτουν ένα πιο περιορισμένο & συγκεκριμένο εύρος, με έμφαση σε συγκεκριμένα variants. Ένας καταναλωτής μπορεί κατά τη διάρκεια μιας μέρας να χρησιμοποιεί διαφορετικά προιόντα για διαφορετικά occasions και ανάγκες, π.χ. το cottage σαν σνακ στη δουλειά, το καπνιστό για μεζέ το βράδυ κ.λπ.
• «Λύνει» τα χέρια της σύγχρονης νοικοκυράς, αφού της δίνει τη δυνατότητα για πολλούς απολαυστικούς συνδυασμούς & λύσεις, στο πλαίσιο πάντα μιας ισορροπημένης διατροφής.
• Δίνει έμφαση στα γεύση, διατηρώντας πάντα τα λιπαρά όσο το δυνατόν πιο χαμηλά.

adb: Ποια είναι η ανταπόκριση του κοινού και ποιες οι προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει το Dirollo;

Μ.Γ.:
Τα προϊόντα με χαμηλά λιπαρά συνεχώς κερδίζουν έδαφος, καθώς η τάση προς την ισορροπημένη διατροφή γίνεται όλο και πιο δημοφιλής. Το Dirollo έχει καταφέρει και έχει μπει στην καθημερινότητα της ελληνικής οικογένειας, όπως αποδεικνύεται από τα μερίδια αγοράς, αλλά και από στοιχεία ερευνών, που δείχνουν ότι η μάρκα έχει ένα πολύ υψηλό awareness. Το Dirollo έχει πολύ δυνατό και εδραιωμένο ανταγωνισμό σε διαφορετικά segments της κατηγορίας (πχ. στο κίτρινο, στο cottage κ.λπ.). Η μεγάλη πρόκληση για το Dirollo είναι να μεγαλώσει ακόμα περισσότερο στις διαφορετικές υποκατηγορίες. Απώτερος στόχος είναι να χτιστεί μια μάρκα σύγχρονη, expert στα χαμηλά λιπαρά, συνυφασμένη με τον ισορροπημένο τρόπο διατροφής, δίνοντας όμως πάντα ιδιαίτερη έμφαση στη γεύση και την απόλαυση.

adb: Οι νέες διατροφικές συνήθειες έχουν οδηγήσει σε μια πανσπερμία προϊόντων με χαμηλά λιπαρά. Ποια επικοινωνιακή στρατηγική εφαρμόζετε προκειμένου να αναδείξετε το brand Dirollo;

Μ.Γ.:
Η μάρκα Dirollo επί σειρά ετών έχτισε πάνω στο βασικό της χαρακτηριστικό, που είναι τα χαμηλά λιπαρά αλλά με γεύση. Πλέον η μάρκα, εμπλουτισμένη με πολλά προϊόντα, στοχεύει στη δημιουργία της εικόνας μιας μεγάλης μάρκας που καλύπτει πλήρως την οικογένεια, αλλά και τις ανάγκες επιμέρους κοινών (π.χ . νέα ζευγάρια, άτομα που επιθυμούν ένα πιο fit lifestyle κ.λπ.). Σε επίπεδο μάρκας, η επικοινωνία χτίζει συναισθηματικά παρουσιάζοντας το ρόλο της μέσα από τις σχέσεις των ανθρώπων (νέα επικοινωνία με σλόγκαν «Γεύσεις που κερδίζουν χαμόγελα»). Σε προϊοντικό επίπεδο, η επικοινωνιακή στρατηγική επικεντρώνεται σε unique προϊοντικά χαρακτηριστικά των επιμέρους variants, π.χ. ότι οι φέτες του Dirollo Classic δεν κολλάνε μεταξύ τους κ.λπ. Τέλος, ανάλογα με το προϊόν υιοθετείται μια έξυπνη επιλογή των Μέσων. Για παράδειγμα, το Dirollo Mozzarella, που είναι ένα μοντέρνο και lifestyle variant, επικοινωνήθηκε μέσω ένα microsite που, σε συνεργασία με γνωστό σεφ, προσφέρει στο κοινό μοναδικές συνταγές με mozzarella.