To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Mercedes-Benz: Παγκόσμια ανάθεση στο Publicis Groupe

Mercedes-Benz: Παγκόσμια ανάθεση στο Publicis Groupe
H Mercedes-Benz επέλεξε το Publicis Groupe σαν το παγκόσμιο δίκτυο της όσον αφορά το δημιουργικό αλλά και την προσπάθεια ψηφιακού μετασχηματισμού. Πρόκειται για την κατάληξη αναθεώρησης που κράτησε 6 ολόκληρους μήνες και στην οποία συμμετείχαν επίσης οι Όμιλοι WPP και Omnicom. 

H ανάθεση αφορά 60 διαφορετικές αγορές σε όλο τον κόσμο, στις οποίες, όμως, δεν συμπεριλαμβάνονται οι ΗΠΑ, Γερμανία και Κίνα. Στις χώρες αυτές τον λογαριασμό χειρίζονται οι Merkley & Partners, Antoni και BBDO αντίστοιχα. 

Αξίζει να σημειωθεί πως για τις ανάγκες του λογαριασμού της Mercedes δημιούργησε το νέο agency Publicis Emil, που έχει πάρει το όνομα του από τον Emil Jellinek, πρωτοπόρου του χώρου της αυτοβιομηχανίας στις αρχές του 20ου αιώνα, ο οποίος έπεισε την Daimler να δώσει σε αυτοκίνητα της το όνομα της κόρης του, Mercedes. 

Το new agency θα έχει για έδρα το Βερολίνο και αναμένεται να έχει τεθεί πλήρως σε λειτουργία μέχρι την 1η Ιουλίου. Θα επανδρωθεί με ανθρώπους από διάφορα αgencies του Groupe, όπως οι Publicis Communications, Publicis Media, Publicis.Sapient και  Publicis One. 

Επικεφαλής θα είναι ο Justin Billingsley, CEO thw Publicis Communications με την αρωγή της  Maggie Lonergan, VP & Power of One lead στην περιφέρεια ΕΜΕΑ (Europe,  Middle East & Africa και της Claire Molyneux, Chief Transformation Officer της  Publicis στην Ευρώπη.