To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Μια νέα ολοκληρωμένη πλατφόρμα

Μια νέα ολοκληρωμένη πλατφόρμα
Μια νέα ολοκληρωμένη πλατφόρμα

«Το CLIC2C® έχει άπειρες περιπτώσεις εφαρμογής. Τόσες που ούτε καν οι δημιουργοί της πλατφόρμας στην Ισπανία δεν έχουν σκεφτεί» μας αναφέρει ο Διονύσης Μουτσάτσος, συνεργάτης της FAST RIVER, που αντιπροσωπεύει αποκλειστικά την εφαρμογή στην Ελλάδα και είναι υπεύθυνος για το Business Development της εφαρμογής στην Ελλάδα. Σε όλες τις περιπτώσεις, η έντυπη επικοινωνία περιορίζεται από τη στατικότητα του Μέσου και την περιορισμένη πληροφόρηση που μπορούμε να πάρουμε από μία καταχώριση ή ένα άρθρο που πρέπει να κλείσει σε συγκεκριμένες λέξεις. Συγκεκριμένα, αν εξετάσουμε τις παραπάνω περιπτώσεις μεμονωμένα, θα δούμε ότι το όφελος τόσο για το brand όσο και για τον καταναλωτή είναι πολλαπλό.

Στην περίπτωση της συσκευασίας των Χρυσών Αυγών αποφεύχθηκε η οποιαδήποτε ειδική εκτύπωση ή ειδικός σχεδιασμός της συσκευασίας, προκειμένου να «κουβαλήσει» κάτι επιπλέον χρήσιμο πάνω της για τον καταναλωτή, όπως για παράδειγμα ένα κουπόνι ή κάποιο shrink wrap, αν επρόκειτο για κάποιο δώρο. Ο καταναλωτής δεν χρειάστηκε να αποστείλει τίποτα και μάλιστα ούτε να χρεωθεί, έστω και κατά το ελάχιστο, προκειμένου να αποκτήσει το προσφερόμενο περιεχόμενο από το brand.

Τα συγκεκριμένα παραδείγματα

Στην περίπτωση της STAFF Jeans έχουμε τόση πληροφορία (εικόνες) προς παράδοση στον αναγνώστη, που υπό κανονικές συνθήκες θα χρειαζόταν εκτύπωση καταλόγου. Από την πλευρά του ο αναγνώστης έχει στο κινητό του για χρήση ανά πάσα στιγμή, όλη την κολεξιόν, τους κωδικούς και τους συνδυασμούς που μπορεί να δει, τους οποίους μπορεί να μεγεθύνει, στείλει σε φίλους, κ.λ.π. Η Ford με το κόστος ενός δημιουργικού στο περιοδικό έχει επεκτείνει την τηλεοπτική της καμπάνια στο έντυπο, αυξάνοντας το viewership και δίνοντας μία ολοκληρωμένη εικόνα για όλο το φάσμα των τεχνολογικών καινοτομιών στον αναγνώστη, μέσα από ένα σαλόνι περιοδικού. Ο αναγνώστης έχει την ευκαιρία να ενημερωθεί για όλα τα παραπάνω και να δει όλα τα video, πράγμα όχι απίθανο αλλά δύσκολο να συμβεί μονομιάς από την τηλεόραση.

Σαν επέκταση όλων των παραπάνω, και με βάση τις πολλές δυνατότητες της εφαρμογής, η αλληλεπίδραση με τον καταναλωτή δεν σταματάει εδώ. Ο αναγνώστης που αλληλεπίδρασε, για παράδειγμα, με την καταχώριση της STAFF Jeans θα μπορούσε να ενημερωθεί για το κοντινότερο σημείο πώλησης ή και να επικοινωνήσει live με αυτό για να ρωτήσει τη διαθεσιμότητα του συγκεκριμένου κωδικού που του άρεσε.
Αντίστοιχα στη Ford θα μπορούσε μέσα από το ειδικά διαμορφωμένο μενού μετά το video να ενημερωθεί για τον εξοπλισμό των διαφόρων εκδόσεων και τις τιμές τους και πολλά άλλα ανά περίπτωση.

Εδώ είναι πολύ σημαντικό να αναφέρουμε ότι πέραν του ότι μιλάμε για ένα απολύτως μετρήσιμο μέσο με τη χρήση της τεχνολογίας geo-location, η STAFF Jeans μπορεί να γνωρίζει από ποιο περιοδικό έγιναν τα «clicks» στο περιεχόμενο, ενώ η Ford ξέρει πόσοι ενδιαφέρθηκαν για το κάθε video-feature ξεχωριστά. Καταλαβαίνουμε λοιπόν ότι στην ουσία μιλάμε για μια νέα ολοκληρωμένη πλατφόρμα που μπορεί να αναδείξει οποιοδήποτε έντυπο υλικό σε πύλη ενημέρωσης και προβολής μέσω του κινητού τηλεφώνου, κάνοντας χρήση οποιασδήποτε σχεδόν mobile συσκευής, smartphone, pad, palm, tablet.




3 διαφορετικές καμπάνιες,
3 διαφορετικοί σκοποί


Την τεχνολογία CLIC2C® χρησιμοποίησαν πρόσφατα τρία καταξιωμένα brands στο χώρο τους, προκειμένου να εμπλουτίσουν την έντυπη επικοινωνία τους με διαδραστικό περιεχόμενο και να προσφέρουν στους καταναλωτές μία μοναδική εμπειρία αλληλεπίδρασης με το brand. Τα τρία παρακάτω χαρακτηριστικά δείγματα χρήσης της τεχνολογίας CLIC2C® εφαρμοσμένη σε 3 διαφορετικές καμπάνιες εξυπηρετούν 3 διαφορετικούς σκοπούς επικοινωνίας.

Εποχιακή συσκευασία (Promo Packs)

Κατά την πασχαλινή περίοδο τα Χρυσά Αυγά κυκλοφόρησαν τις εορταστικές τους συσκευασίες που περιείχαν, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, βαμμένα χρωματιστά αυγά. Οι θεματικές συσκευασίες, που ήταν Disney, Παναθηναϊκός και ΑΕΚ, προσέφεραν στους καταναλωτές οπτικοακουστικό περιεχόμενο ανάλογα με το θέμα στη συσκευασία. Οι ποδοσφαιρικές συσκευασίες προσέφεραν σπάνιο φωτογραφικό υλικό με φάσεις της αγαπημένης τους ομάδας, καθώς και το έμβλημα της ομάδας για download σε κινητό ή PC, ως wallpaper. Οι συσκευασίες Disney προσέφεραν φωτογραφίες των αγαπημένων ηρώων των παιδιών, καθώς και το TVC της καμπάνιας.

Έντυπη καμπάνια (καταχωρίσεις)

Η εταιρεία STAFF Jeans μέσα από τις καταχωρίσεις λανσαρίσματος της νέας κολεξιόν Άνοιξη-Καλοκαίρι 2011, έδωσε την ευκαιρία στους αναγνώστες να δουν, στο κινητό τους, από το σημείο που κάθονταν και ξεφύλλιζαν το περιοδικό, όλη τη γυναικεία και ανδρική συλλογή των νεανικών ρούχων που ετοίμασε η STAFF Jeans για την παραπάνω περίοδο. Οι χρήστες μπορούσαν να ανεβάσουν τις φωτογραφίες της κολεξιόν στο facebook page τους, στο twitter, ή να τις στείλουν μέσω του address list, διαχέοντας έτσι την «πληροφορία» παντού!

Creative Media. Follow up στην τηλεοπτική καμπάνια

Το ένθετο lifestyle ανδρικό περιοδικό HOMME, που κυκλοφορεί ελεύθερο αλλά και ένθετο στο Έθνος της Κυριακής και την Ημερησία, δημιούργησε για τη FORD και το λανσάρισμα του νέου FOCUS ένα ειδικό «διαδραστικό αφιέρωμα», μέσα από το οποίο ο αναγνώστης είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει τα έξι video που παρουσιάζουν τις 6 κύριες τεχνολογικές καινοτομίες του αυτοκινήτου. Η συγκεκριμένη εφαρμογή μάλιστα ήταν το πρώτο δείγμα δουλειάς πολλαπλής υδατογράφησης (multi watermarking).