To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Ο καταναλωτής στο επίκεντρο για τη HOL

Ο καταναλωτής στο επίκεντρο για τη HOL

Συνέντευξη στον ΓΙΑΝΝΗ ΧΑΡΑΜΙΔΗ

C.B.: Πρόσφατα η hol προχώρησε στη δημοσίευση των οικονομικών στοιχείων του 1ου εξαμήνου του έτους. Θα θέλαμε τη δική σας οπτική αναφορικά με την πορεία της εταιρείας. Ποιος είναι κατά τη γνώμη σας ο πυλώνας που οδηγεί την εταιρεία σε πορεία ανάκαμψης εν μέσω κρίσης;

M.A.
Οι δύσκολοι καιροί για την ελληνική αγορά, τα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις είναι δεδομένοι. Οι οικονομικές και κοινωνικοπολιτικές συνθήκες είναι διαρκώς μεταβαλλόμενες. Σ’ αυτό το ρευστό οικονομικό και πολιτικό τοπίο, τα οικονομικά αποτελέσματα του 1ου εξαμήνου του έτους πράγματι αντικατοπτρίζουν την ισχυρή θέση της hellas online στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιακών παρόχων και τη συνεχιζόμενη υγιή ανάπτυξη που παρουσιάζει η εταιρεία. Η πορεία μας μέχρι σήμερα έχει δείξει ότι οι πυλώνες στρατηγικής ανάπτυξης που έχουμε επιλέξει αποδίδουν. Και συνεχίζουμε να επενδύουμε με συνέπεια στους τρεις αυτούς άξονες: υποδομές, εξυπηρέτηση του πελάτη, συνδυαστικές & οικονομικές υπηρεσίες.


C.B.: Πώς αντιμετωπίζει η εταιρεία την παρατεταμένη οικονομική κρίση και την ύφεση που πλήττει την ελληνική οικονομία και κοινωνία; Πιστεύετε ότι η συγκεκριμένη κατάσταση έχει αλλοιώσει την υφή του Έλληνα καταναλωτή;

M.A.:
Δεν υπάρχουν μαγικές συνταγές. Ο καταναλωτής ήταν, είναι και θα είναι πάντα στο επίκεντρο για την hellas online. Σαφώς και η οικονομική κρίση της χώρας μας επηρεάζει τον καταναλωτή (οικιακό ή και εταιρικό πελάτη) που αναζητεί πλέον πιο οικονομικές -valueformoney λύσεις για να καλύψει τις τηλεπικοινωνιακές του ανάγκες. Ο Έλληνας καταναλωτής έγινε πιο προσεκτικός όσον αφορά στην αξιολόγηση των προτάσεων και προϊόντων των εταιρειών. Ειδικά στην αγορά των τηλεπικοινωνιών μπορούμε να πούμε ότι ο Έλληνας καταναλωτής είναι πλέον αρκετά εκπαιδευμένος και κατά συνέπεια απαιτητικός ως προς την αντιλαμβανόμενη αξία και το valueformoney των υπηρεσιών που του προσφέρονται. Το γεγονός αυτό συντείνει στην προώθηση προϊόντων που προσφέρουν μεγαλύτερη αξία και δημιουργούν προϋποθέσεις ανάπτυξης.      

Στην hellas online αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του πελάτη και με πελατοκεντρικό  προσανατολισμό εστιάζουμε στην άμεση, αξιόπιστη και ποιοτική εξυπηρέτηση των συνδρομητών μας. Αναπτύσσουμε τεχνολογίες, αυτοματισμούς και κανάλια επικοινωνίας με τους πελάτες και επιβραβευτήκαμε γι’ αυτό για 3η συνεχόμενη χρονιά στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών που διοργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών.


C.B.: Πρόσφατα προχωρήσατε στην παρουσίαση των υπηρεσιών Cloud της εταιρείας. Μιλήστε μας λίγο για το συγκεκριμένο πακέτο υπηρεσιών. Σε ποιους απευθύνεται και ποιο το συγκριτικό σας πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού; Θα θέλαμε δυο λόγια και για τη στρατηγική συνεργασίας σας με τη Cisco.

M.A.:
Το cloud είναι μια υπηρεσία κομμένη και ραμμένη στις ανάγκες που γέννησε η κρίση για λογαριασμό των επιχειρήσεων. Οι υπηρεσίες cloud αναπτύσσονται ήδη ταχύτατα στο εξωτερικό τα τελευταία χρόνια με αφετηρία τις ΗΠΑ και σε δεύτερο χρόνο την Ευρώπη. Στη σύγχρονη επιχειρηματική πραγματικότητα η αύξηση του  όγκου δεδομένων που πρέπει να διακινεί και να αποθηκεύει μια μέση επιχείρηση, καθώς και ο αριθμός των εφαρμογών που συντηρεί είναι γεγονός. Παράλληλα, οι διαδικτυακές ανάγκες των επιχειρήσεων σε επίπεδο ταχύτητας και όγκου δεδομένων που ανταλλάσσονται αυξάνονται γεωμετρικά.  Όλα αυτά «γεννούν» κόστη και μάλιστα μεγάλα.

Ζούμε ένα νέο booming τεχνολογίας που απαιτεί ισχυρές «μηχανές» και αξιόπιστα,  γρήγορα δίκτυα. Το cloud έρχεται και απαντά ιδανικά και στις δύο αυτές ανάγκες, οδηγώντας σε μια σύγκλιση της πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών.

Ένας τηλεπικοινωνιακός πάροχος, όπως η hellas online, που οι τηλεπικοινωνίες είναι στο DNA του, αξιοποιώντας την ευελιξία των νέων συστημάτων Πληροφορικής που παρέχουν την απαραίτητη υποδομή για υπηρεσίες cloud, μπορεί να προσφέρει ολοκληρωμένα υπηρεσίες cloud.

Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, σταθερή στις αρχές και τη φιλοσοφία της που αφορά στο σχεδιασμό καινοτόμων λύσεων στην αγορά των εταιρικών πελατών και στοχεύοντας στην περαιτέρω ενδυνάμωση του εταιρικού της πελατολογίου, προχώρησε στην εμπορική διάθεση υπηρεσιών Cloud (Ιnfrastructureas a Service) εξασφαλίζοντας υψηλή ποιότητα υποστήριξης με end2end SLA και συνάμα σημαντικό οικονομικό όφελος.

Τα οφέλη που αποκομίζουν οι επιχειρήσεις με το hol cloud είναι:

Οικονομία: Μηδενικό κόστος για αγορά και αναβάθμιση ΙΤ υποδομής και εξοπλισμού, απόλυτος έλεγχος του κόστους χρήσης των μισθωμένων πόρων υποδομής και υπολογιστικής ισχύος, ανταγωνιστικές χρεώσεις.

Ευελιξία - ταχύτητα: Δυνατότητα πλήρους προσαρμογής και διαμόρφωσης των υπηρεσιών βάσει των αναγκών της επιχείρησης, γρήγορη και εύκολη πρόσβαση σε ΙΤ πόρους για άμεση χρήση

Παραγωγικότητα και αποτελεσματικότητα: Εύρυθμη διαχείριση της IT υποδομής της επιχείρησης από την καθημερινή λειτουργία της ΙΤ υποδομής, πρόσβαση στις υπηρεσίες cloud από οπουδήποτε και οποτεδήποτε και εύκολη διαχείριση των IT πόρων μέσω μίας ενιαίας διαχειριστικής εφαρμογής (hol management platform).

Αξίζει να σημειωθεί ότι η διασύνδεση και η υποστήριξη αποτελούν δομικό λίθο των  υπηρεσιών cloud.  Ξεκινώντας λοιπόν από αυτό, ως hol εγγυόμαστε την υποστήριξη κάθε παρεχόμενης από εμάς υπηρεσίας cloud στο σύνολό της και όχι σε επιμέρους μόνο στάδια αυτής. Αυτό σημαίνει ότι η υπηρεσία hol cloud έχει σχεδιαστεί για να παρέχει ασφάλεια στον πελάτη, σαν να ήταν μέσα στο ιδιόκτητο δίκτυο της επιχείρησης, κάτι που αποτελεί και βασικό συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού.

Δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο μέγεθος επιχείρησης στο οποίο απευθυνόμαστε. Θεωρούμε ότι οι υπηρεσίες hol cloud αφορούν κυρίως τις μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις και ιδιαίτερα στην υπάρχουσα οικονομική συγκυρία, που για τις ιδιωτικές επιχειρήσεις το ζητούμενο της εποχής είναι η επίτευξη ανάπτυξης με ιδιαίτερα προσεχτική διαχείριση κόστους.

Κομβικής σημασίας υπήρξε η συνεργασία μεταξύ της hellas online και της Cisco ως προς την ανάπτυξη αυτής της καινοτόμου υπηρεσίας. Η Cisco, ως παγκόσμιος ηγέτης στο κομμάτι του cloud και με την εμπειρία και τεχνογνωσία σε διεθνή περιβάλλοντα μας βοήθησε να αναπτύξουμε τις εν λόγω υπηρεσίες και είμαστε σίγουροι ότι αυτή η στρατηγική τεχνολογική συνεργασία θα έχει καταλυτικό ρόλο στην  περαιτέρω ανάπτυξη της υπηρεσίας μας.


C.B.: Βρισκόμαστε ήδη στο τρίτο τρίμηνο ενός έτους που από κάθε άποψη είναι δύσκολο. Τι είναι αυτό που η hellas online έχει μεταβάλλει - μεταλλάξει προκειμένου να αντιμετωπίσει τον εντεινόμενο ανταγωνισμό και τις οικονομικές δυσχέρειες;

M.A.:
Πράγματι, η αγορά της σταθερής και του internet χαρακτηρίζεται από έντονο ανταγωνισμό, κυρίως με την εμφάνιση των συνδυαστικών πακέτων (κινητό – σταθερό -internet ή και σταθερό - media), αλλά και τη δημιουργία μιας σειράς νέων προϊόντων  που συνοδεύονται από δυνατές προσφορές και έντονη διαφημιστική υποστήριξη. 

Στην hellas online η στρατηγική μας βασίζεται στην ποιοτική παροχή συνδυασμένων υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας και broadband internet, με έμφαση στα πλεονεκτήματα των υπηρεσιών και όχι στην τιμή, εκμεταλλευόμενη τις δυνατότητες του εκτεταμένου ευρυζωνικού δικτύου πρόσβασης που διαθέτει.

Λαμβάνοντας υπόψη το πλέον δυσμενές περιβάλλον της χώρας μας, διασφαλίζουμε την επίτευξη των επιχειρηματικών μας στόχων, θωρακίζοντας τις προϋποθέσεις ανάπτυξής μας με επενδύσεις στις υποδομές, βελτιστοποίηση στην εξυπηρέτηση του πελάτη και μέσα από τη στρατηγική συνεργασία μας με τη Vodafone, που προσφέρουν μεγαλύτερη αξία στον καταναλωτή.


C.B.: Μιλήστε μας για τα βραχυπρόθεσμα σχέδιά σας, τόσο στο κομμάτι της τεχνολογικής εξέλιξης όσο και των ενεργειών που σκοπεύετε να απευθύνετε αφενός προς τις επιχειρήσεις, αφετέρου και προς τον τελικό καταναλωτή.

M.A.:
Στην hellas online όλες μας οι ενέργειες τόσο σε βραχυπρόθεσμο όσο και σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα κατευθύνονται στη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη και αυτό είναι μια άσκηση που δεν σταματά ποτέ από το σύνολο του οργανισμού.

Πιο συγκεκριμένα, όσον αφορά στις επιχειρήσεις η εταιρεία στοχεύει να καλύψει τις σύγχρονες απαιτήσεις που επιβάλλει στις επιχειρήσεις το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον, εμπλουτίζοντας τις υπάρχουσες υπηρεσίες holcloud (backup, storage, VCS) με νέες υπηρεσίες, με απώτερο στόχο το holcloud να αποτελέσει τη βάση για μια πιο αποτελεσματική επιχείρηση, καθώς και βασικό συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού.

C.B.: Θα θέλαμε να μας ενημερώσετε για το project HolVideoClub και την αποδοχή που τυγχάνει από το κοινό, μετά το δυναμικό σας ξεκίνημα σε επικοινωνιακό επίπεδο.

M.A.:
Σύντομα συμπληρώνουμε ένα χρόνο από την εμπορική διάθεση των υπηρεσιών hol mytv και hol video club και είμαστε ικανοποιημένοι  από την αποδοχή του κοινού και το ενδιαφέρον που εκδηλώνεται καθημερινά στο τηλεφωνικό μας κέντρο, αλλά και στην αλυσίδα καταστημάτων Vodafone. Η υπηρεσία προσφέρει  ένα πλούσιο πακέτο τηλεοπτικού περιεχομένου σε πολύ προνομιακή τιμή  (8€ το μήνα) και μέσα από τον αμιγώς διαδραστικό χαρακτήρα της, φαίνεται να «κερδίζει» το ενδιαφέρον των συνδρομητών. Τα μέχρι τώρα επίπεδα χρήσης του video on demand ξεπερνάνε τις αρχικές μας προσδοκίες, γεγονός που επαληθεύει την επικοινωνιακή μας προσέγγιση και εντείνει τις προσπάθειές μας για τον συνεχή εμπλουτισμό της υπηρεσίας με νέο περιεχόμενο και εφαρμογές. Ενδεικτικά, μέσα στον πρώτο χρόνο λειτουργίας του hol video club έχουν διατεθεί περισσότερες από 5.000 ώρες περιεχομένου video on demand, ενώ αναμεταδίδονται πλέον 28 τηλεοπτικά κανάλια συνεχούς ροής. Στους συνεργάτες μας συγκαταλέγονται οι μεγαλύτεροι παραγωγοί και διανομείς οπτικοακουστικού υλικού παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων των The Walt Disney, WarnerBros, Paramount, Universal, Sony Pictures και 20th Century Fox. Επίσης έχουν ολοκληρωθεί συμφωνίες με εγχώριους παραγωγούς και διανομείς, εκ των οποίων θα ξεχώριζα τη συνεργασία μας με την ODEON, που φέρνει για πρώτη φορά τον κατάλογο ελληνικών ταινιών της Φίνος Φιλμς στο video on demand. Είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι όλοι οι συνεργάτες μας μοιράζονται τον ενθουσιασμό μας για τη μέχρι τώρα πορεία  της υπηρεσίας  και συμμετέχουν ενεργά στην περαιτέρω εξέλιξη του προϊόντος hol video club, βοηθώντας παράλληλα στην ανάπτυξη της αγοράς του video on demand στην Ελλάδα. Σε αυτό το πλαίσιο και με δεδομένη την τεχνολογική υπεροχή της hellas online σε επίπεδο υποδομών, είμαι αισιόδοξος για τη διατήρηση του συνδρομητικού ενδιαφέροντος σε υψηλά επίπεδα και την περαιτέρω διείσδυση της υπηρεσίας στην πελατειακή μας βάση. 

C.B.: Τι να περιμένουμε από την hol μέχρι το τέλος του έτους;

M.A.:
Ο πελάτης στο επίκεντρο! Η βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη και η ποιοτική παροχή συνδυαστικών προσφορών αποτελούν βασικό άξονα της στρατηγική μας. Επιπρόσθετα, έχοντας την καινοτομία στο DNA μας, υιοθετούμε τεχνολογίες αιχμής που χτίζουν τις λεωφόρους επικοινωνίας του αύριο σήμερα, ώστε οι πελάτες μας να απολαμβάνουν αξεπέραστη ποιότητα επικοινωνίας  με σημαντικό οικονομικό όφελος.