To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

«Οδηγός επιβίωσης» για μοντέρνα κορίτσια

«Οδηγός επιβίωσης» για μοντέρνα κορίτσια
«Οδηγός επιβίωσης» για μοντέρνα κορίτσια

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

Ένας χρόνος πέρασε από την δημιουργία του portal YOLO.GR. Μπορείτε να μας δώσετε κάποιες παραπάνω πληροφορίες για το site, τα χαρακτηριστικά του, το κοινό του;


To YOLO είναι ένα  νεανικό γυναικείο portal, «Οδηγός Επιβίωσης» για κάθε μοντέρνο κορίτσι ! YOLO σημαίνει «YOU ONLY LIVE ONCE» . «Ζεις μόνο μια φορά αλλά αν το κανείς σωστά, μια φορά είναι αρκετή»!  Πίσω από αυτό το πολύ ισχυρό motto, κρύβεται μια ολόκληρη φιλοσοφία ζωής,  που αφορά όλες τις ηλικίες & στην οποία μπορεί κανείς να δώσει ότι νόημα επιθυμεί.

Απευθυνόμαστε σε νεαρές γυναίκες 18 έως 25 ετών,  που έχουν πολλά ενδιαφέροντα, ασχολούνται με τον εαυτό τους, τις σπουδές, την καριέρα, τον έρωτα, την κοινωνία. Νέες γυναίκες που εκτιμούν και χαίρονται τη ζωή. Που αγαπούν την καλοπέραση, την ποιότητα και την αρμονία. Που αναζητούν τη δημιουργικότητα, την ισορροπία και την χαρά και δεν διστάζουν να δοκιμάζουν καινούργια πράγματα.

Ξεκινήσαμε πριν ένα χρόνο,  με μια επιλεγμένη  ομάδα δημοσιογράφων που είναι στην ίδια νεαρή ηλικία και οι οποίοι κατάφεραν να μιλήσουν στην γλώσσα των κοριτσιών και να πιάσουν τα ενδιαφέροντα τους,  τις ανησυχίες τους και τους προβληματισμούς τους με τόσο πετυχημένο τρόπο που μόλις σε ένα χρόνο καταφέραμε να αποκτήσουμε ένα πολύ πιστό & μεγάλο κοινό. Σχεδόν 300.000 unique visitors με 1.000.000 page views το μήνα και 30.000 facebook funs…και είμαστε μόνο στην αρχή!


Ποιά είναι η θεματολογία του και σε τι διαφέρει από τα αλλά γυναικεία sites;

Είναι ένα Life-style site με  όλα τα θέματα που αφορούν τα κορίτσια σε αυτήν την εφηβική και μετά εφηβική ηλικία. Fashion, Style, Beauty, Hair, Makeup, Health, Fitness, Σχέσεις, Σέξ, Εξομολογήσεις, Night out, Βιβλίο, Σινεμά, Θέατρο.

Όμως ένα ξεχωριστό κομμάτι θεματολογίας είναι το «STUDIES & JOBS». Μια ενότητα που δίνει μεγάλη έμφαση στις σπουδές και την επιμόρφωση των νέων για την εκπαιδευτική τους σταδιοδρομία.
 
Η ενότητα studies & jobs είναι σταθερή στην Homepage και σε όλες τις σελίδες με ειδικό εικαστικό στην δεξιά πλευρά και παρέχει πρωτογενές ρεπορτάζ για ό,τι νεότερο υπάρχει στον χώρο της εκπαίδευσης καθώς και της αγοράς εργασίας.

Οι αναγνώστριες του Yolo, δεν ενδιαφέρονται μόνο για την εμφάνισή τους αλλά και για την προσωπικότητά τους και για αυτό είμαστε δίπλα τους δίνοντας τους την ενημέρωση που χρειάζονται για να ξεχωρίσουν.
 
Διαφοροποιείται από τα υπόλοιπα γυναικεία sites  καταρχήν γιατί απευθύνεται σε ένα πολύ στοχευμένο νεανικό κοινό και έχει ένα πιο εναλλακτικό στυλ στην γραφή του. Μιλάει ανοιχτά , Του αρέσει να φτάνει στα όρια. Είναι έξυπνο, επιθετικό και μερικές φορές γίνεται «αυθάδες». Βοηθά τις αναγνώστριες να ισορροπήσουν την πληροφόρηση. Δίνει χαρά και μια άλλη οπτική. Έχει το know-how. Είναι χρηστικό, λειτουργικό. Ζει ανάμεσά μας, μιλάει την γλώσσα μας. Λέει αλήθειες, κάνει την θεωρία πράξη. Και όλα γυρίζουν γύρο από το όνομα και συγχρόνως motto του: YOLO!

Εμπορικά ποιο είναι το feedback που λαμβάνετε, μέχρι στιγμής,  από την διαφημιστική αγορά;

Παρά το νεαρό της ηλικίας μας… (μόλις ενός έτους) έχουμε καταφέρει να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη της διαφημιστικής αγοράς για 2 λόγους: Ο ένας είναι πως, ένα brand που θέλει να πιάσει αυτό το γυναικείο νεανικό κοινό,  δύσκολα το βρίσκει τόσο καλά συγκεντρωμένο και πιστό σε ένα site και ο δεύτερος είναι πως δουλεύουμε με τους πιο σύγχρονους τρόπους διαφήμισης. Εκτός από τοdisplay, δημιουργούμε content που συνεργάζεται και συνδυάζεται με τα διαφημιζόμενα brands για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Η ομάδα περιεχομένου του YOLO.gr παρέχει υψηλού επιπέδου Content Marketing μέσα από συγκεκριμένους και δοκιμασμένους τρόπους, έχοντας πάντα ως πηγή έμπνευσης το ίδιο το brand.

Επίσης
•    Creative άρθρα και αφιερώματα σχετικά με το brand, τους ανθρώπους και τις υπηρεσίες του.
•    Πρωτογενές περιεχόμενο, το οποίο πηγάζει από την καμπάνια και το μήνυμα που θέλει να περάσει ο διαφημιζόμενος στο αναγνωστικό κοινό.
•    Ειδικές ενότητες άρθρων, κάτω από την ομπρέλα μιας διαφημιστικής ενέργειας, που έχει στόχο το brand awareness του διαφημιζόμενου
•    Social ενέργειες, μέσα από διαγωνισμούς και interactivity με το αναγνωστικό κοινό, με σκοπό τη δημιουργία μιας viral καμπάνιας.

Την Διεύθυνση Σύνταξης του site μας έχει η Κάτια Μηλιαράκη , την αρχισυνταξία έχει η Ελένη Καραγιάννη, δημοσιογράφοι  με πολυετή εμπειρία στην αγορά, σε μεγάλους τίτλους περιοδικών και sites, ενώ την Εμπορική Διεύθυνση Διαφήμισης έχει η Ελφη Αλεξανδρόγλου επίσης πολύ έμπειρο στέλεχος στον χώρο.