To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Παγκόσμιο digital spec από τη Unilever

Παγκόσμιο digital spec από τη Unilever

Ο κολοσσός FMCG προσέλαβε για το σκοπό αυτό τη συμβουλευτική MediaLink για τον χειρισμό της διαδικασίας και θα επιτρέψει σε roster και non-roster εταιρείες να συμμετάσχουν. Οι εταιρείες που βρίσκονται αυτή τη στιγμή στο ρόστερ είναι μεταξύ άλλων οι Ogilvy & Mather, Razorfish, Engine, R/GA, Lowe Profero, Weber Shandwick και Edelman.

"Οι mobile εταιρείες θα προσφέρουν μια 110% λύση για το mobile ή το social, ωστόσο εγώ θέλω μια 110% λύση για όλο το brand, ακόμα κι αν στο mobile αντιστοιχεί μονάχα το 85%" είχε δηλώσει σχετικά ο chief marketing και communications officer Keith Weed.