To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

#pamespiti με Vodafone & JWT Athens

#pamespiti με Vodafone & JWT Athens
#pamespiti με Vodafone & JWT Athens

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

 

 

 

 

 

 

 

adb: H νέα καμπάνια της Vodafone που υπογράφει η JWT Athens υποστηρίζει επικοινωνιακά το λανσάρισμα του Vodafone Home και την ενσωμάτωση της hellas online. Μπορείτε να μας πείτε ποιοι ήταν οι στόχοι για την καμπάνια και ποιο το βασικό μήνυμα που θέλατε να περάσετε στο κοινό;

Λεωνίδας Σπανός - Client Service Director

Η πρόκλησή μας ήταν να μιλήσουμε με απλό και  καθημερινό τρόπο  για αυτή τη συνένωση αναδεικνύοντας το πραγματικό όφελος για τον καταναλωτή που μας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό. Το Vodafone Home αποτελεί μια νέα εμπειρία σταθερής & Internet για κάθε σπίτι, με νέες δυνατότητες και υπηρεσίες που έρχεται να συναρπάσει το κοινό και που αποδίδεται δημιουργικά τόσο μέσα από την απλή φράση «πάμε σπίτι» αλλά και από ολόκληρη την επικοινωνία.

adb: Βασικός στόχος της Vodafone είναι να παρουσιαστεί πλέον ως πάροχος που προσφέρει συνολικές λύσεις επικοινωνίας και όχι ως μια εταιρεία κινητής. Ποιες ήταν οι προκλήσεις για την πρώτη καμπάνια αυτής της νέας εποχής για την εταιρεία;

Λάζαρος Ευμορφίας - Executive Creative Officer

Βασικός στόχος της Vodafone ήταν να χτίσει το αίσθημα του «peace of mind» των πελατών της, τώρα και μέσα στο σπίτι, κάτι που έχει ήδη επιτύχει τόσα χρόνια στην κινητή τηλεφωνία. Την αίσθηση δηλαδή ότι όλα τα θέματα που άπτονται της συνολικής επικοινωνίας εν γένει είναι λυμένα. Καμία έγνοια από πλευράς πελάτη. Γιατί όταν γυρνάς σπίτι, θες να αφήνεις τις σκοτούρες και τα προβλήματα έξω από την πόρτα και να ασχολείσαι με αυτά που σε γεμίζουν χαρά και ηρεμία.

adb: Ήδη στον αέρα βρίσκονται και τα spots για τις νέες υπηρεσίες «Δωρεάν Προσωπική Εξυπηρέτηση «και «Δωρεάν Ρεζέρβα Επικοινωνίας».  Ποιο ήταν το brief που σας δόθηκε για το λανσάρισμα αυτών των νέων στην αγορά υπηρεσιών; Πως κινηθήκατε επικοινωνιακά;

Λ.Ε: Αποφασίσαμε από κοινού με τον πελάτη να στοχεύσουμε σε μια επικοινωνία απλή και κατανοητή με διπλό στόχο: Αφενός να συνειδητοποιήσει ο χρήστης τη χρησιμότητα των δυο αυτών νέων υπηρεσιών, της Προσωπικής Εξυπηρέτησης και της Δωρεάν Ρεζέρβας Επικοινωνίας και αφετέρου-μέσα από αυτές-να αντιληφθεί τη μοναδική εμπειρία σταθερής και Internet που προσφέρει το Vodafone Home. Για να το πέτυχουμε αυτό, δημιουργήσαμε  ιστορίες  από καθημερινές στιγμές και ρεαλιστικές καταστάσεις που όλοι μας βιώνουμε, έτσι ώστε ο πελάτης να «δει» μέσα σε αυτές τον εαυτό του και να κατανοήσει με απτά παραδείγματα πόσο απαραίτητες του είναι αυτές οι υπηρεσίες.

adb: Θεωρείτε πως η αγορά της τηλεφωνίας αφήνει περιθώρια για δημιουργικές εκτελέσεις όσον αφορά την επικοινωνία; Ποια είναι τα ειδικά χαρακτηριστικά της όσον αφορά τις ανάγκες προβολής;

Λ.Ε: Σαφέστατα ναι. Να σημειώσουμε όμως ότι η δημιουργικότητα είναι κάτι που εξελίσσεται στον χρόνο. Σε παγκόσμιο επίπεδο, η επικοινωνία όχι μόνο της τηλεφωνίας αλλά και γενικότερα, έχει αφήσει πίσω της τις «εξυπνάδες» και τα τσιτάτα και έχει πάει σε πιο βιωματικές, πιο ουσιαστικές καταγραφές ιστοριών. Ακόμα και σε διαδραστικές, όπου ο διάλογος με τον καταναλωτή είναι ανοιχτός, ζωντανός. Αυτό προσπαθούμε να κάνουμε και στην επικοινωνία της Vodafone.

adb: Πέρα από τα τηλεοπτικά spots, ποιες άλλες εκτελέσεις περιλαμβάνει η καμπάνια; Σε ποιες πλατφόρμες θα «τρέξει» και σε τι βάθος χρόνου;

Λ.Σ: Η καμπάνια «ξεδιπλώνεται» σε όλα τα μέσα, συμβατικά και ψηφιακά με κύριο χαρακτηριστικό τις ενέργειες που ορίζονται από την κεντρική ιδέα που είναι το «μοναδική εμπειρία σταθερής & Internet για κάθε σπίτι». 

adb: Ποιο είναι το feedback που λαμβάνετε μέχρι στιγμής για την καμπάνια του Vodafone Ηοme;

Λ: Η καμπάνια έγινε αποδεκτή με τα πλέον  θετικά σχόλια και συναισθήματα γιατί σε αυτούς τους  ιδιαίτερους  καιρούς που διανύει η χώρα, προβάλλει έναν καθημερινό ρεαλισμό με μια νότα ζεστασιάς και τρυφερότητας που όλος ο κόσμος αναγνωρίζει και επιζητά.

adb: Πως θα χαρακτηρίζατε την καμπάνια με μια φράση;

Λ.Σ: Πάμε σπίτι γιατί μόνο εκεί θα βρούμε ηρεμία, ζεστασιά και αγάπη.

adb: Η συνεργασία σας με την Vodafone είναι σε παγκόσμιο επίπεδο και μετρά αρκετά χρόνια. Πως θα την χαρακτηρίζατε με λίγα λόγια; Τι περιλαμβάνει, πού βασίζεται και ποιους κοινούς στόχους έχει;

Λιαρμακόπουλος Τάκης- Vice President CCO

Είναι μια συνεργασία που έχει με τα χρόνια εξελιχθεί σε κάτι πολύ περισσότερο από μια τυπική επαγγελματική σχέση. Θα την  παρομοίαζα με μια ορχήστρα όπου ο ένας συμπληρώνει τον άλλο και όλοι μαζί βγάζουμε ένα αρμονικό αποτέλεσμα. Η συνεργασία  μέσα σε μια τέτοια ομάδα δίνει εντυπωσιακά αποτελέσματα και αυτό φαίνεται στη δουλειά. Προσωπικά θεωρώ τους συνάδελφους της Vodafone πιο πολύ φίλους από συνεργάτες. Η επιτυχία της μάρκας είναι αυτή που μας κάνει να νιώθουμε υπερήφανοι, άρα ο στόχος είναι κοινός για όλους… να κάνουμε τη δουλειά μας κάθε μέρα καλύτερη… και να το απολαμβάνουμε!

adb: Ειδικά στη δύσκολη σημερινή συγκυρία πόσο σημαντική είναι η συμβολή των πελατών στην παρουσίαση και δημιουργία δημιουργικών εκστρατειών;

Λ.Τ: Στη διάρκεια των τελευταίων ετών που η χώρα μας διανύει μια δύσκολη συγκυρία, λειτουργήσαμε μέσα σε ένα πιο απαιτητικό περιβάλλον για τη δημιουργία, εκτέλεση και παραγωγή μιας μεγάλης καμπάνιας. Ωστόσο αν υπάρχει  κάτι το οποίο όχι μόνο δεν περιορίσαμε αλλά το αναπτύξαμε ακόμη περισσότερο είναι η σκέψη και η δημιουργικότητά μας.  Η μάρκα έχει πάντα ανάγκη για το μέγιστο αποτέλεσμα…. και οι συνεργάτες μας το ίδιο πάθος με εμάς χωρίς αμφιβολία…. αυτό είναι και η μεγαλύτερη συμβολή στο αποτέλεσμα!

adb: To λανσάρισμα του Vodafone Ηome είναι κάτι περισσότερο από ένα απλό rebranding για τις υπηρεσίες της hellas online καθώς στην ουσία σηματοδοτεί τη μετάβαση της Vodafone από εταιρεία κινητής τηλεφωνίας σε πάροχο συνολικών λύσεων επικοινωνίας. Ποιο ήταν το brief που δώσατε στην JWT για την προβολή της νέας αυτής εποχής;

Υβέτ Κοσμετάτου - Head of Brand, Marketing Communications & Insights Vodafone

Με το Vodafone Home ξεκινάει μια νέα εποχή για τη Vodafone και την hellas online και σίγουρα δεν πρόκειται μόνο για την καθιέρωση μιας ενιαίας εμπορικής μάρκας. Το πιο σημαντικό όφελος από την ενσωμάτωση της hellas online στη Vodafone αφορά στους πελάτες μας, οι οποίοι με το Vodafone Home, απολαμβάνουν πλέον μια νέα μοναδική εμπειρία σταθερής και Internet. Όλα τα προγράμματα σταθερής και Internet της hellas online δε μετονομάζονται απλά σε Vodafone Home αλλά εμπλουτίζονται και με νέες δυνατότητες που καλύπτουν τις πραγματικές ανάγκες των πελατών μας. Στη νέα εποχή του Vodafone Home, όλοι οι συνδρομητές μας που συνδυάζουν πρόγραμμα συμβολαίου κινητής με σταθερό και Internet Vodafone Home, αποκτούν αποκλειστικά δύο πρωτοποριακές υπηρεσίες για τις οποίες είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι: τη Δωρεάν Προσωπική Εξυπηρέτηση και τη Δωρεάν «Ρεζέρβα Επικοινωνίας».

Με τον τρόπο αυτό παρέχουμε πλέον συνολικές λύσεις επικοινωνίας, σε συνδυασμό με μια απαράμιλλη εμπειρία εξυπηρέτησης, που περιλαμβάνει ένα σημείο επαφής με τον πελάτη σε τηλεφωνικό κέντρο, online και κατάστημα.

Το brief αυτής της καμπάνιας είχε ως στόχο να λανσάρει το Vodafone Home και τις νέες υπηρεσίες του ωστόσο η μεγαλύτερη έμφαση δόθηκε εξ αρχής στη μία και πιο σημαντική αξία για εμάς, τον ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗ μας και στο ουσιαστικό όφελος που απολαμβάνει στη νέα εποχή του Vodafone Home.

adb: Η δύσκολη οικονομική συγκυρία στην αγορά σας δημιούργησε δεύτερες σκέψεις ή λειτούργησε σαν επιπλέον κίνητρο για την πραγματοποίηση του δυναμικού λανσαρίσματος του Vodafone Home και των υπηρεσιών του;

Y.K: Η παρουσίαση του Vodafone Home είναι αποτέλεσμα της δουλειάς πολλών ανθρώπων οι οποίοι για πολλούς μήνες εργάστηκαν για να κάνουν το Vodafone Home πραγματικότητα. Η οικονομική συγκυρία δεν στάθηκε ποτέ εμπόδιο σε αυτήν την προσπάθεια. Η παροχή ολοκληρωμένων λύσεων επικοινωνίας και η κορυφαία εξυπηρέτηση του πελάτη μας αποτελούν στρατηγική προτεραιότητα και δέσμευσή μας και το λανσάρισμα του Vodafone Home ήρθε ως λογική συνέχεια αυτής της δέσμευσης.

adb: Ποιες αλλαγές παρατηρείτε στον σύγχρονο Έλληνα καταναλωτή τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών και πως επιχειρείτε να τον προσεγγίσετε και με την νέα καμπάνια;

Y.K: Ο Έλληνας καταναλωτής έχει πλέον την ικανότητα και την εμπειρία να αντιλαμβάνεται το πραγματικό όφελος και την ουσία μιας προϊοντικής πρότασης. Η εποχή των επικοινωνιακών «πυροτεχνημάτων» έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Μια καμπάνια που δε συνοδεύεται από ένα πραγματικό όφελος για τον καταναλωτή μπορεί να αποτελέσει και αρνητικό παράγοντα για το brand. Για αυτό και εμείς στο λανσάρισμα του Vodafone Home εστιάσαμε και αναδείξαμε δύο καινοτόμες και ουσιαστικές για την εξυπηρέτηση του πελάτη μας υπηρεσίες, τη Δωρεάν Προσωπική Εξυπηρέτηση και τη Δωρεάν «Ρεζέρβα Επικοινωνίας» που κάνουν την εμπειρία του μοναδική.

adb: Ποιο είναι το σχόλιο σας για την συνεργασία σας αλλά και τις καμπάνιες που έχετε δημιουργήσει μαζί με την JWT Athens;

Y.K: Η JWT Athens αποτελεί ένα στρατηγικό συνεργάτη για όλους εμάς στη Vodafone. Πρόκειται για μια σχέση η οποία όχι μόνο δεν έχει κουραστεί από τον χρόνο αλλά ανανεώνεται και εξελίσσεται διαρκώς, δημιουργώντας καμπάνιες που «μιλάνε» στην καρδιά και το μυαλό του καταναλωτή. Η συνεργασία μας με τη JWT Athens μπορεί να έχει πλέον ωριμάσει στα χρόνια αλλά χαρακτηρίζεται πάντα από μια μόνιμη «εφηβική» διάθεσή για συνεχή δημιουργία και αλλαγή.

Συντελεστές

VODAFONE

Κανάρης Αχιλλέας- Consumer Commercial Director

Αναγνωστάκος Μιχάλης-Head of Fixed Segment

Κοσμετάτου Υβέτ- Head of Brand, Marketing Communications & Insights

Ηλιοπούλου Χάιδω –Propositions Marcomms Group Brand Manager

Μπιλιμπίνη Λόλα –Media & Digital Manager

Τσιόντση Σίσσυ- Brand Manager, Propositions Marcomms

Παλούκου Νίκη- Advertising Administrator  

Γεωργαλά Ειρήνη - Brand Manager, Propositions Marcomms

Κοτσώνης Γιώργος-Advertising Coordinator

Παπανδρέου Λίνα – Graduate Trainee

JWT Team Red Athens

Λιαρμακόπουλος Σταμάτης- Vice President CCO

Ευμορφίας Λάζαρος- Executive Creative Officer

Κούκος Ανδρέας-Assistant Creative Director

Γιαννακέας Γιώργος- Associate Creative Director

Τσεκούρα Έλενα – Art Director

Νιότης Κώστας- Manager of Digital & Innovation

Gerber Matt- Strategic Planning Director

Σπανός Λεωνίδας- Client Service Director

Βασαγιάννη Λένα- Account Director

Κουλάρα Αναστασία- Account Executive

Ηλιακοπούλου Φωτεινή - Γενική Δ/ντρια Mindshare

Κιτσαράς Τάσος- Business Unit Director Mindshare

Γαλανάκης Άγγελος- Head of Digital Department Mindshare

Εταιρία Παραγωγής : MAGIKON Ltd

 

Σκηνοθέτης: Χάρης Πατραμάνης