To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Rebranding για την EACA

Rebranding για την EACA
Σε μεγάλο rebranding προχώρησε η European Association of Communications Agencies (EACA), με το λανσάρισμα της νέας ιστοσελίδας www.eaca.eu.

Το website παρουσιάζει ένα ανανεωμένο και με περισσότερα χρώματα λογότυπο, καθώς και αρκετά νέα χαρακτηριστικά, που προωθούν τη γρήγορη πλοήγηση του χρήστη. Οι εικόνες παρουσιάζονται, επίσης, σε μεγαλύτερη ανάλυση και τα videos διαθέτουν νέο digital design.

Παράλληλα, η EACA λάνσαρε το Inspire!, έναν απλό κόμβο προσφοράς εκπαιδευτικών ευκαιριών στις εμπορικές επικοινωνίες, με τη βοήθεια ενισχυμένων βιομηχανικών standards και της γεφύρωσης του κενού ανάμεσα στους ακαδημαϊκούς και επαγγελματίες της διαφημιστικής βιομηχανίας.

Η EACA εκπροσωπεί 2.5000 εταιρείες επικοινωνίας και οργανισμούς από όλη την Ευρώπη, με εστίαση στις ανάγκες των μελών και τις προκλήσεις που αντικατοπτρίζονται στο νέο interactive redesign του website. Σημειώνεται πως στο πλαίσιο του rebranding, το EACA International School of Advertising and Communications μετονομάστηκε σε EACA Academy.
"Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε έναν απλό κόμβο, όπου τόσο οι επαγγελματίες του χώρου, όσο και οι ακαδημαϊκοί και μαθητές θα μπορούν να στραφούν για μια ευρεία σειρά γνώσης και εκπαίδευσης" ανέφερε ο director της EACA, Dominic Lyle και συνέχισε: "Ο Inspire! By EACA θα ανοίξει ευκαιρίες για τα ποικίλα target groups από τα οποία θα ωφεληθεί σε μεγάλο βαθμό η βιομηχανία μας".  
TAGS: EACA