To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Spec από την Turkish Airlines

Spec από την Turkish Airlines
Spec από την Turkish Airlines

Ο αερομεταφορέας έχει ήδη πλησιάσει διαφημιστικές εταιρείες, προκειμένου να λάβουν μέρος στο σχετικό spec, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως, σύμφωνα με τη Nielsen, η δαπάνη του για διαφήμιση μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο, αγγίζει το 1 εκατ. λίρες το χρόνο. Το συγκεκριμένο λογαριασμό χειρίζεται η τουρκική διαφημιστική εταιρεία Alametifarika, η οποία επιμελήθηκε τη δημιουργία διαφήμισης, με πρωταγωνιστές τους Kobe Bryant και Lionel Messi.

Παράλληλα, η Turkish Airlines παρουσίασε και μια σειρά από outdoor διαφημίσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο, με βασικό τους πρόσωπο τον ηθοποιό Kevin Costner. Πρόθεσή της είναι να επανατοποθετήσει τον εαυτό της στην αγορά, σαν την ταχύτερη αεροπορική εταιρεία του κόσμου. Αξίζει να σημειωθεί πως μέχρι σήμερα συνδέεται με 204 προορισμούς σε 91 χώρες.