To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Στόχος η ανάπτυξη και η εξωστρέφεια

Στόχος η ανάπτυξη και η εξωστρέφεια

C.B.: Δώστε μας ένα σύντομο ιστορικό της Hotech.

Δ.Γ.:
Η Hotech έχει μια πορεία από το 1987, με μια ιδρυτική ομάδα 3 ατόμων, η οποία την περίοδο εκείνη είχε επικεντρωθεί στην παροχή τεχνολογικών λύσεων και εφαρμογών στο χώρο του αθλητισμού. Τη δεκαετία του ’90, δημιουργήσαμε τα πρώτα προγράμματα εμπορικής διαχείρισης, τα οποία μας βοήθησαν να αναπτύξουμε και την εταιρεία, αλλά και την πελατειακή μας βάση. Τη δεκαετία του 2000 δημιουργήσαμε την πρώτη σουίτα ERP, η οποία ήταν το επιστέγασμα μιας μακράς πορείας συλλογής εμπειριών από τις πολυποίκιλες μέχρι τότε συνεργασίες μας. Σήμερα η εταιρεία απασχολεί 30 εργαζομένους με αυξητική, προοπτική στο συγκεκριμένο αριθμό παρά τις αντίξοες οικονομικές συνθήκες που επικρατούν. Η σημερινή συγκυρία μας βρίσκει σε μια διαδικασία εξυπηρέτησης πιο στοχευμένων και κάθετων αναγκών της αγοράς και δεν σας κρύβω πως ο προσανατολισμός μας πλέον έχει ως μονόδρομο την εξωστρέφεια. Με έκδηλα, πλέον, τα σημάδια της πολύπλευρης κρίσης που μαστίζει την εσωτερική αγορά και γενικότερα την Ελλάδα, έχουμε στραφεί προς τις αγορές του εξωτερικού όπου σχεδιάζουμε και αναπτύσσουμε λύσεις που πιστεύουμε ότι είναι αξιόμαχες και πιο εύκολα αξιοποιήσιμες τη δεδομένη στιγμή εκτός συνόρων.

C.B.: Ποια είναι η θέση της Hotech απέναντι στις τάσεις της εποχής και πιο συγκεκριμένα απέναντι στην τεχνολογία NFC;

Δ.Γ.:
Ως εταιρεία έχουμε επενδύσει τόσο σε χρόνο όσο και σε κεφάλαια αρκετά, τα τελευταία χρόνια στην τεχνολογία NFC. Σας υπογραμμίζω πως ειδικά τα τελευταία τρία χρόνια συμμετέχουμε και ως ενεργά μέλη σε όλα τα παγκόσμια fora για την τεχνολογία NFC. Σε παγκόσμιο επίπεδο δεν σας κρύβω πως σήμερα η τεχνολογία NFC παρουσιάζει σημαντικά προβλήματα και αυτά οφείλονται κυρίως στο γεγονός πως το μεγαλύτερο κομμάτι των τεχνολογικών, οικονομικών και τηλεπικοινωνιακών παρόχων έχει στραφεί στο κομμάτι των πληρωμών. Αυτό μοιραία δημιουργεί, πέρα από πολυπλοκότητα, δυσχέρεια στη συνεννόηση και αυτό οφείλεται ξεκάθαρα στο γεγονός πως όλες οι εμπλεκόμενες πλευρές έχουν τις δικές τους διεκδικήσεις.

Ως Hotech επιλέξαμε αρχικά να μην εμπλακούμε στο κομμάτι του payment έως ότου σταθεροποιηθούν αυτοί οι παράγοντες και εδώ και αρκετό χρονικό διάστημα έχουμε αναπτύξει δικές μας εφαρμογές NFC, οι οποίες ακουμπούν διαφορετικούς χώρους και συγκεκριμένες ανάγκες. Μια από τις εφαρμογές που έχουμε αναπτύξει και η οποία τρέχει ήδη πιλοτικά σε κάποιον από τους συνεργάτες μας, έχει δημιουργηθεί για να καλύψει τις ανάγκες του χώρου των εταιρειών παροχής υπηρεσιών ασφαλείας. Η εφαρμογή ονομάζεται NFC Patrol και δίνει τη δυνατότητα στις εταιρείες security με τρόπο απλό, αλλά και άμεσο, αφενός να ελέγχουν τα δρομολόγια των υπαλλήλων τους εντός των χώρων που καλύπτουν, και αφετέρου τη δυνατότητα αλληλεπίδρασης με τον εργαζόμενο σε πραγματικό χρόνο. Σκεφτείτε πως υπάρχει ακόμη η δυνατότητα σε περίπτωση κάποιου συμβάντος η εταιρεία να δεχθεί από τον υπάλληλο ακόμη και φωτογραφικά δεδομένα.

C.B.: Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας NFC και ποιο πιστεύετε πως είναι το μέλλον της;

Δ.Γ.:
Το βασικότερο από τα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας NFC είναι η αμεσότητα και η διαδραστικότητα των εμπλεκόμενων μερών. Ο έλεγχος και η υπηρεσία γίνονται σχεδόν ταυτόχρονα, ενώ τα αποτελέσματα είναι άμεσα διαθέσιμα τόσο για απεικόνιση, όσο και για επεξεργασία. Μειώνεται ο χρόνος ενημέρωσης, συντονισμού και κάθε υπηρεσία γίνεται αποδοτικότερη με τη χρήση λιγότερων πόρων, που είτε αξιοποιούνται αλλού είτε απλά περιορίζονται. Άρα το κόστος είναι σίγουρα πολύ πιο ελεγχόμενο μέσω της τεχνολογίας NFC.

C.B.: Μιλήστε μας για την πιο πρόσφατη ανακοίνωσή σας σχετικά με την υπηρεσία Pictureit.

Δ.Γ.:
Το Pictureit είναι μια online εφαρμογή, η οποία ήρθε για να καλύψει τις ανάγκες ενός συγκεκριμένου επαγγελματικού κλάδου, αυτού της φωτογραφίας. Αφουγκραστήκαμε τις ανάγκες του κλάδου και μέσα από έρευνα και επένδυση δημιουργήσαμε το Pictureit, το οποίο έρχεται με τρόπο απλό, κατανοητό και κυρίως εύχρηστο, να εξυπηρετήσει επαγγελματίες οι οποίοι αντιμετώπιζαν χρόνια προβλήματα διαχείρισης. Με την υπηρεσία Picktureit, ο φωτογράφος αποδεσμεύεται από τα έξοδα, το χρόνο και τη διαδικασία εκτύπωσης των δειγμάτων (contacts), καθώς πλέον η δουλειά του τελειώνει μόλις αντιγράψει τις φωτογραφίες του από την κάρτα μνήμης. Η ευκολία που προσφέρει στον πελάτη το Picktureit, να επιλέξει τις φωτογραφίες στην άνεση του σπιτιού του, παρέχει τη δυνατότητα περισσότερων επιλογών, ενώ παράλληλα μπορούν και άλλοι ενδιαφερόμενοι να έχουν ταυτόχρονα πρόσβαση στην ίδια εκδήλωση, από κάθε σημείο του πλανήτη. Το ίδιο το Picktureit παρέχει σημαντικές ποσοτικές εκπτώσεις στο κόστος ανά εκδήλωση, για τους συχνούς χρήστες της υπηρεσίας μέσω πακέτων προσφορών.

C.B.: Ποια είναι τα επόμενα βήματά σας και τι μπορούμε να περιμένουμε άμεσα από τη Hotech;

Δ.Γ.:
Βρισκόμαστε ήδη σε συζητήσεις για την υλοποίηση και την εγκατάσταση εφαρμογών οι οποίες ικανοποιούν διάφορα πεδία της αγοράς. Ενδεικτικά σας αναφέρω πως το εύρος δράσης μας αγγίζει την εκπαίδευση (σ.σ. εφαρμογή NFC Campus), την υγεία, αλλά και τις ανάγκες των εταιρειών που διοργανώνουν συνέδρια (σ.σ. My Fair). Όπως αντιλαμβάνεστε, παρά τη μεγάλη οικονομική πίεση την οποία βιώνουμε το τελευταίο διάστημα, ως εταιρεία έχουμε επιλέξει το δρόμο της επένδυσης και της εξωστρέφειας και φιλοδοξούμε πως το μέλλον θα είναι πολύ καλύτερο και γονιμότερο.



Who is Who

Ο Δημήτρης Γαλερίδης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1966. Είναι απόφοιτος του Κολεγίου Αθηνών και πτυχιούχος της Σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου, με ειδικότητα Μηχανικού Η/Υ και Πληροφορικής (1994) και διπλωματική εργασία στο πεδίο των Βάσεων Δεδομένων. Συνιδρυτής και εταίρος της Hotech από το 1987, διαχειρίζεται τις εταιρικές υποθέσεις από την ίδρυση της εταιρείας.

Εκμεταλλευόμενος την τεχνική του κατάρτιση και εμπειρία στην ανάλυση συστημάτων και ανάπτυξη λογισμικού σε όλο το εύρος υποδομών και τεχνολογιών από τη δεκαετία του 1980, συνεισφέρει ενεργά στη σχεδίαση των λύσεων που προσφέρει η εταιρεία, την ανάπτυξη του πελατολογίου και τις στρατηγικές της συνεργασίες. Στο πλαίσιο κάθετης συνεργασίας της Hotech με αντικείμενο τις λύσεις έξυπνων καρτών (Smart Cards) και καρτών SIM, διετέλεσε το 2006-2009 διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Bluechip Technologies ΑΕ και διαχειρίστηκε μεγάλα έργα στους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους της Ελλάδας και των Βαλκανίων. Επιπλέον, ο Δημήτρης Γαλερίδης εκπροσωπεί τη Hotech σε διεθνή συνέδρια, εκδηλώσεις και Οργανισμούς στους οποίους η εταιρεία συμμετέχει.