To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Στόχος η δημιουργία τεχνολογικών συμμαχιών

Στόχος η δημιουργία τεχνολογικών συμμαχιών

Συνέντευξη του Γιάννη Χαραμίδη

C.B.: Την περίοδο που διανύουμε οι τάσεις δείχνουν σαφέστατη στροφή σε Virtual υποδομές. Ποια είναι η στάση της Symantec έναντι των απαιτήσεων της αγοράς;

A.B.:
Για τη Symantec η περίοδος που διανύουμε βασίζεται σε τρεις κυρίως πυλώνες. Τα τρία megatrends της περιόδου δεν είναι άλλα από το Virtualization, το Cloud και φυσικά το Μobility. Όπως γίνεται εύκολα κατανοητό, οι τρεις αυτοί άξονες δεν αποτελούν δημιούργημα της Symantec, αλλά είναι οι ίδιες οι ανάγκες της αγοράς. Οι ρυθμοί με τους οποίους η αγορά στρέφεται από φυσικά περιβάλλοντα σε εικονικά, απαιτούν και ανάλογες ενέργειες από εμάς. Στις ήδη αυξημένες απαιτήσεις θα πρέπει κανείς να προσθέσει και τον καταλύτη της εποχής μας, που δεν είναι άλλος από τη σημαντική μείωση των λειτουργικών εξόδων. Οι εταιρείες σήμερα έχουν συνειδητοποιήσει την ανάγκη για στροφή σε Virtual περιβάλλοντα και εμείς είμαστε εδώ για να τους δώσουμε τη μέγιστη δυνατή προστασία στα δεδομένα τους, αλλά παράλληλα να διασφαλίσουμε και την απρόσκοπτη λειτουργία τους.

C.B.: Με βάση όλα όσα ακούτε καθημερινά από τους πελάτες σας, ποιες είναι οι βασικές τους απαιτήσεις από εσάς;

A.B.:
Το μόνο σίγουρο είναι πως ένας πελάτης σήμερα ενδιαφέρεται λιγότερο από ποτέ για νέα λογισμικά με νέα τεχνικά χαρακτηριστικά. Η πρώτη και βασική αναζήτηση αφορά στον τρόπο με τον οποίο θα αξιοποιήσει μια Cloud υποδομή με το μικρότερο δυνατό κόστος και το μικρότερο δυνατό κίνδυνο. Τον απασχολεί επίσης έντονα το πώς θα γίνει η μετάβαση από ένα φυσικό σε ένα εικονικό περιβάλλον, αλλά και το πώς θα καταφέρει να εκμεταλλευτεί όλα τα δεδομένα του mobility (smartphonestablets), ώστε να έχει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. Όπως καταλαβαίνετε, όλα τα παραπάνω δημιουργούν ένα αμάλγαμα απαιτήσεων, το οποίο εμείς καλούμαστε να διαχειριστούμε με τον ποιοτικότερο και ασφαλέστερο τρόπο, σεβόμενοι τόσο το χαρακτήρα όσο και τις ανάγκες της κάθε εταιρείας ξεχωριστά.

C.B.: Ποια στρατηγική ακολουθεί η Symantec σε μια εποχή γεμάτη από Virtual απαιτήσεις;

A.B.:
Η περίοδος που διανύουμε έχει όντως πολύ αυξημένες απαιτήσεις και ακόμη και για την ελληνική αγορά η μετάβαση σε εικονικά περιβάλλοντα αποτελεί μια δοκιμασία σε πλήρη εξέλιξη. Η ανάπτυξη στην ελληνική αγορά δεν είναι βέβαια της ίδιας ταχύτητας όπως στο εξωτερικό, αυτό όμως δε μειώνει καθόλου το εύρος της ανάγκης. Η πορεία που ακολουθούμε βασίζεται σε τρεις κυρίως άξονες, οι οποίοι συνθέτουν τον ακρογωνιαίο λίθο της στρατηγικής μας. Αυτοί είναι αρχικά η ασφάλεια, δευτερευόντως η προστασία των δεδομένων και, τέλος, η εξασφάλιση ενός αξιόπιστου disaster recovery συστήματος, σε συνδυασμό με υψηλή διαθεσιμότητα συστημάτων.




C.B.: Πείτε μας για τη διοργάνωση του Virtualization Road Show.

A.B.:
Από την αρχή στόχος της διοργάνωσης ήταν η ενημέρωση των μεσαίων, αλλά και μεγάλων εταιρειών και Οργανισμών της ελληνικής αγοράς, για τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να ενισχυθούν με λύσεις οι οποίες θα τους εξασφαλίσουν μειωμένους κινδύνους, αποδοτικότερο back-up και εφαρμογές που καθιστούν το disaster recovery πέρα από σίγουρο και αποδοτικό. Αξίζει να σημειώσουμε πως η Symantec στην πραγματικότητα βοηθά τους συνεργάτες της όχι απλά να μεταβούν σε Virtual περιβάλλον, αλλά κυρίως να εκπληρώσουν πλήρως τους στόχους της μετάβασης αυτής. Μέσα από το Virtualization Road Show θέλαμε με τρόπο άμεσο και απόλυτα κατανοητό να δώσουμε στην αγορά το μέσο για ένα πολύ πιο ασφαλές εταιρικό αύριο.

C.B.: Ποιες είναι οι αλλαγές που έχουν γίνει στη δομή των προϊόντων σας;

A.B.:
Όπως σας δήλωσα ήδη, οι ταχύτητες ανάπτυξης και αύξησης των αναγκών είναι εκρηκτικές. Αντιλαμβανόμαστε τόσο την πολυπλοκότητα των καταστάσεων, όσο και τις αυξημένες απαιτήσεις για ασφάλεια. Έχοντας υπολογίσει κάθε πιθανή ανάγκη του συνεργάτη, κάναμε ακόμη ένα βήμα προς το μέλλον, καινοτομώντας. Περάσαμε από την εποχή του End Point Protection-Signature Based, στη νέα γενιά προϊόντων, τα οποία είναι Reputation Based. Με την αλλαγή αυτή επιτυγχάνουμε ταχύτατο έλεγχο των δεδομένων, αυξάνουμε κατακόρυφα την αποτελεσματικότητα και μειώνουμε πλέον το ρίσκο και την επικινδυνότητα στο ελάχιστο. Από τις 5/7/2011 η νέα μας λύση είναι διαθέσιμη στην αγορά, βασισμένη σε τεχνολογία τύπου Insight. Παρά το ότι το όνομα του προϊόντος παραμένει ίδιο, η υποδομή και η τεχνολογία περνάει σε μια νέα εποχή.

C.B.: Πώς ήταν το πρώτο εξάμηνο του 2011 για τη Symantec;

A.B.:
Για τα δύο περασμένα τρίμηνα, η Symantec σε παγκόσμιο επίπεδο κατάφερε να επιτύχει, σε απόλυτο μάλιστα βαθμό, τους στόχους που είχαν τεθεί από την αρχή της χρονιάς στη Wall Street. Ως Οργανισμός, λοιπόν, παρουσιάζει μια αξιοσημείωτη σταθερότητα και μια αξιοζήλευτη, θα έλεγα, προσαρμοστικότητα στην παγκοσμίως δύσκολη οικονομική συγκυρία. Την περίοδο που διανύουμε και με βάση τα στοιχεία που έχουμε λάβει, η εταιρεία βρίσκεται στην καλύτερη περίοδο διείσδυσης των τελευταίων ετών. Οι λόγοι που έχουν οδηγήσει τη Symantec σε αυτό το επίτευγμα βασικά μπορούν να συνοψιστούν σε δύο. Ο πρώτος λόγος είναι πως η Symantec μπορεί και ανταποκρίνεται άμεσα σε καίριες και επίκαιρες ανάγκες ασφαλείας. Με τον τρόπο αυτό η φερεγγυότητα, αλλά και η πιστότητά της, αγγίζουν πολύ υψηλά επίπεδα. Ο δεύτερος λόγος δεν είναι άλλος από το εύρος των λύσεων που διαθέτει η εταιρεία σε κάθε ανάγκη του πελάτη. Η Symantec, επενδύοντας συστηματικά τα τελευταία χρόνια, έχει καταφέρει να διαθέτει ένα από τα πληρέστερα και αρτιότερα portfolio, γεγονός που της δίνει ιδιαίτερα σημαντική δυναμική.