To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Τα ad agencies βιώνουν το βάρος της τεχνολογικής ύφεσης

Τα ad agencies βιώνουν το βάρος της τεχνολογικής ύφεσης

Τρεις από τους μεγαλύτερους ομίλους διαφημίσεων ανέφεραν κέρδη την περασμένη εβδομάδα, παρουσιάζοντας ανάμεικτα αποτελέσματα εν μέσω της διαρκούς μακροοικονομικής αβεβαιότητας. Η Interpublic (IPG) σημείωσε μείωση των καθαρών εσόδων κατά 1,7% σε ετήσια βάση και μείωσε τις προβλέψεις ανάπτυξης για ολόκληρο το έτος σε 1% έως 2% από προηγούμενη πρόβλεψη 2% σε 4%. Τα οργανικά έσοδα της Omnicom αυξήθηκαν κατά 3,4% σε ετήσια βάση την πιο πρόσφατη περίοδο και 4,3% το πρώτο εξάμηνο. Η Publicis είχε την ισχυρότερη εμφάνιση, με τα οργανικά έσοδα να αυξάνονται κατά 7,1% σε ετήσια βάση το δεύτερο τρίμηνο. Μαζί με την αδύναμη ζήτηση από ορισμένους κλάδους πελατών, οι εταιρείες βρίσκονται τώρα υπό πίεση να παραμείνουν ανταγωνιστικές στον αναδυόμενο τομέα της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης (AI). Οι εταιρείες τεχνολογίας και τηλεπικοινωνιών, οι οποίες βρέθηκαν σε αδιέξοδο τον περασμένο χρόνο, συνέχισαν να περιορίζουν τις διαφημιστικές δαπάνες το 2ο τρίμηνο, έχοντας αντίκτυπο στον χώρο των agencies. Η χαμηλότερη ζήτηση από την τεχνολογία έγινε ιδιαίτερα αισθητή στην IPG, καθώς αποτελεί ένα μεγάλο μέρος της πελατειακής της βάσης. Ο διευθύνων σύμβουλος Philippe Krakowsky δήλωσε ότι οι «αντίθετοι άνεμοι» από τους πελάτες της τεχνολογίας επηρέασαν «σημαντικά» την ανάπτυξη το 2ο τρίμηνο. Η Omnicom τα πήγε καλύτερα, αλλά παρόλα αυτά είχε επιπτώσεις που προήλθαν από την τεχνολογία και τις τηλεπικοινωνίες. Η Omnicom ανέπτυξε εντυπωσιακές συνεργασίες γύρω από την τεχνολογία, ενώ πρόσφατα έκλεισε συμφωνίες με το Google Marketing Cloud και το Adobe's Firefly. Η εταιρεία τοποθετεί αυτές τις κινήσεις ως ενίσχυση της πλατφόρμας δεδομένων Omni και πιστεύει ότι η γενετική τεχνητή νοημοσύνη θα βελτιώσει τόσο την παραγωγικότητα όσο και την οργανική ανάπτυξη. Τέλος και ο όμιλος WPP συνεργάστηκε τον Μάιο με τη Nvidia για να αναπτύξει μια μηχανή περιεχομένου που τροφοδοτείται από γενετική τεχνητή νοημοσύνη.