To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΤΒWA/Athens: Oμάδα για… δεκάδα

ΤΒWA/Athens: Oμάδα για… δεκάδα
ΤΒWA/Athens: Oμάδα για… δεκάδα

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

O Γιώργος Νικόπουλος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, ο Πάνος Δαρής, Executive Director, και ο Παναγιώτης Τζεμπελίκος, Executive Creative Director, η ομάδα δηλαδή που έχει αναλάβει την αποστολή να φέρει τη διαφημιστική εταιρεία στην πρώτη δεκάδα της αγοράς μέσα στα επόμενα χρόνια, μιλάνε στο adbusiness για τα σχέδια και τις προτεραιότητες της TBWA/Athens, τις τυχόν συνεργασίες της, αλλά και τη δέσμευσή της να επενδύει σε ανθρώπινο κεφάλαιο.

Επίσης, ξεκαθαρίζουν πως η εταιρεία δεν έχει καμία εμπλοκή στην «υπόθεση Alter» και ελπίζουν πως «πλέον οι όροι του παιχνιδιού θα είναι ίδιοι για όλους».

adb: Από τις αρχές Ιουλίου η TBWA/Athens έχει περάσει σε νέα εποχή. Θέλετε να μας πείτε για τις αλλαγές που έλαβαν χώρα και τους λόγους που οδήγησαν σε αυτές;

Γ. Νικόπουλος:
Η διοίκηση της εταιρείας είναι πια στα χέρια των μετόχων και οι άψογες σχέσεις μας με το δίκτυο της TBWA δημιουργούν όλες τις προϋποθέσεις για ένα πιο αισιόδοξο και επιτυχημένο μέλλον για την εταιρεία και τους ανθρώπους της. Είμαστε πια μια πιο ευέλικτη και αποτελεσματική, δεμένη ομάδα, έτοιμη και ώριμη για να κρατήσει και να ενδυναμώσει όλα τα καλά της πρωθύστερης κατάστασης, αλλά και να αλλάξει ριζικά ό,τι μας κρατούσε πίσω και μακριά από το όραμά μας.

adb: Ποιο είναι πλέον το Management Team της TBWA/Athens και ποιοι οι στόχοι που έχει ορίσει για το μέλλον;

Γ. Νικόπουλος:
Από την 1η Ιουλίου ουσιαστικά η TBWA\\Athens άλλαξε τρόπο management. Δημιουργήθηκε ένα δυναμικό και ευέλικτο management team με εμένα, τον Πάνο Δαρή, Executive Director και τον Παναγιώτη Τζεμπελίκο, Executive Creative Director, προκειμένου η εταιρεία να προχωρήσει με επιτυχία στο μέλλον της. Στόχος είναι να εκμεταλλευτούμε το ταλέντο των ανθρώπων μας, τα μοναδικά εργαλεία μας και τη δύναμη του δικτύου μας, προκειμένου να είμαστε, σε ορίζοντα μιας διετίας, ανάμεσα στις δέκα μεγαλύτερες εταιρείες στην Ελλάδα από πλευράς κερδών, στις πέντε πιο δημιουργικές, και το πιο σημαντικό απ’ όλα, να περνάμε καλά.

adb: Έχετε αναφέρει πως επεξεργάζεστε σχέδια επέκτασης και επενδύσεις σε νέες υπηρεσίες. Θα θέλατε να επεκταθείτε και να μας δώσετε κάποιες περισσότερες πληροφορίες για τα σχέδια επέκτασης;

Γ. Νικόπουλος:
Ήδη δημιουργήσαμε τη MAB Hellas με στόχο την προσέλκυση διεθνών πελατών της MAB. Η Producta Direct, ανεξάρτητη εταιρεία Below the line, μεταφέρθηκε στο χώρο των γραφείων της TBWA και θα προσφέρει επιπλέον know-how σε ό,τι αφορά στον τομέα της. Και αυτή είναι μόνο η αρχή.

adb: Σε τι είδους υπηρεσίες σκοπεύετε να επενδύσετε; Συγκαταλέγεται το digital marketing σε αυτές; Εξετάζετε πιθανότητες εξαγοράς/συγχώνευσης/συνεργασίας με άλλες εταιρείες της εγχώριας αγοράς προκειμένου να πετύχετε το στόχο σας, που -όπως σημειώσατε- είναι μέσα στα επόμενα δύο χρόνια να βρίσκεστε στην πρώτη δεκάδα των μεγαλύτερων και πιο δημιουργικών διαφημιστικών εταιρειών;

Πάνος Δαρής:
Για μας, στην TBWA, επικοινωνία είναι οτιδήποτε φέρνει σε επαφή ένα brand με ένα κοινό, είναι και η συσκευασία και το τηλεοπτικό, και το pop και το digital, και άλλα πολλά που ακόμα δεν τα βλέπουμε ως «μέσα». Για μας όλα είναι στο ρεπερτόριο και συνεχώς παρακολουθούμε τα νέα μέσα και τις τεχνικές. Δεν αποκλείουμε να προχωρήσουμε σε δημιουργία εξειδικευμένης εταιρείας, παρότι προτιμάμε να είμαστε media neutral και να μη «σπρώχνουμε» ένα προϊόν γιατί άπλα το παρέχουμε. Προς το παρόν, θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε υπηρεσίες social media και digital, σε συνεργασία με επιλεγμένες, εξειδικευμένες εταιρίες στα projects των πελατών μας, για να έχουμε πάντα τον κατάλληλο στρατηγικό συνεργάτη ανάλογα με το project. Βέβαια, η αγορά μας είναι δυναμική και οι ανάγκες των πελατών συνεχώς αυξάνονται και αλλάζουν, οπότε είμαστε ανοιχτοί για κάθε πιθανή συνεργασία και επένδυση στο μέλλον, προκειμένου να εξυπηρετούμε καλύτερα και αποτελεσματικότερα αυτές τις ανάγκες.




adb: Πώς θα συνεργαστείτε με τη MABHellas, τη νέα εταιρεία του δικτύου της TBWA στην Ελλάδα; Θα υπάρξουν μετακινήσεις λογαριασμών από την TBWA στη MAB;

Π. Δαρής:
Η MAB είναι μια ανεξάρτητη εταιρεία του δικτύου της TBWA, με δική της ομάδα και επικεφαλής την Doris Danner. Η σχέση της με την TBWA είναι μόνο ότι συγκατοικούν και η χρήση κοινού backoffice για οικονομίες κλίμακας. Έχει δικούς της πελάτες που σύντομα θα ανακοινωθούν και δεν είναι σε καμία περίπτωση στόχος να μετακινούνται λογαριασμοί από την TBWA στη MAB.

adb: Ποιο είναι το σχόλιό σας για την εγχώρια αγορά επικοινωνίας και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ένεκα της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας; Πώς έχει επηρεάσει η οικονομική ύφεση την αγορά τόσο σε επίπεδο δημιουργικού προϊόντος, όσο και σχέσεων συνεργασίας μεταξύ διαφημιστικών και διαφημιζομένων;

Παναγιώτης Τζεμπελίκος:
Η εγχώρια αγορά επικοινωνίας είναι μια μικρογραφία της ελληνικής κοινωνίας. Η δυσχερής οικονομική συγκυρία μας έχει στείλει σαφέστατα μηνύματα. Συμμάζεμα, συνεργασίες, οικονομίες κλίμακας. Οι διαφημιζόμενοι στα επόμενα χρόνια θα μειωθούν λόγω συγχωνεύσεων και θα μειώσουν τη διαφημιστική τους δαπάνη ακόμα περισσότερο. Η φυσιολογική συνέπεια είναι να μειωθούν ή/και να συγχωνευτούν οι εταιρείες επικοινωνίας. Προς το παρόν παρακολουθούμε ακριβώς το αντίθετο. Γεννιούνται καινούργια σχήματα και πολλαπλασιάζονται οι εταιρείες. Θεωρώ ότι και η αγορά της επικοινωνίας θα ακολουθήσει τη λογική των άλλων αγορών -θα συρρικνωθεί. Πιστεύουμε, τέλος, οι διαφημιζόμενοι, μόλις ξεπεράσουν το στάδιο της αναδιάρθρωσης, θα αρχίσουν την αναζήτηση των εταιρειών που βάζουν πάνω απ’όλα τη δουλειά τους: να είναι σύμβουλοι και συνέταιροι με τους πελάτες τους και να τους βοηθούν, με disruptive στρατηγική σκέψη και κορυφαίο δημιουργικό, στο να χτίζουν επιτυχημένα brands στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Είμαστε σίγουροι ότι η TBWA\\Athens, που επενδύει στους ανθρώπους της, θα βγει τελικά κερδισμένη.

adb: Η ΤΒWA/Αthens έχει κάποια σχέση με την «υπόθεση Alter»; Ποιο είναι η δίκη σας θέση όσον αφορά στο εν λόγω πρόβλημα για τη διαφημιστική αγορά;

Γ. Νικόπουλος:
Η TBWA\\Athens δεν έχει καμία οφειλή ή σχέση με το Alter. Χρόνια τώρα έχουμε ως στρατηγική να δημιουργούμε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους διαφημιζόμενους τους οποίους εξυπηρετούμε και συμβουλεύουμε σε θέματα μέσων αλλά ταυτόχρονα παραμένουμε media neutral, όπως είπαμε και πριν. Αμειβόμαστε για τις υπηρεσίες που προσφέρουμε και όχι από οποιαδήποτε δοσοληψία με τα μέσα. Εταιρείες σαν την TBWA\\Athens, έχοντας πολύ λιγότερα έσοδα από άλλες εταιρείες που κέρδιζαν από τις σχέσεις τους με τα media, ήταν υποχρεωμένες να παλεύουν διπλά για να κρατούν το επίπεδο των δουλειών που οφείλει να προσφέρει μια εταιρεία επικοινωνίας. Τώρα, οι όροι του παιχνιδιού ελπίζω οτι θα είναι ίδιοι για όλους.




H MAB Hellas

H ΜΑΒ-Hellas ξεκίνησε τη λειτουργία της στις αρχές Ιουλίου. Σε μια προσπάθεια να ενισχύσει την παρουσία του στη διαφημιστική αγορά της Ελλάδας, το δίκτυο της TBWA προχώρησε στο λανσάρισμα της ΜΑΒ στη χώρα μας, δείχνοντας τη διάθεσή του να προσφέρει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στους πελάτες του. Η ΜΑΒ αποτελεί μια ανεξάρτητη full service εταιρεία επικοινωνίας με κεντρικά γραφεία στην Αυστρία και με παρουσία σε άλλες 7 χώρες στο εξωτερικό (σε Τσεχία, Σλοβενία, Σλοβακία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Πολωνία και Ουγγαρία).

Στόχος της είναι να υποστηρίξει συγκεκριμένους πελάτες του δικτύου, να παρέχει υπηρεσίες και δημιουργικό υψηλού επιπέδου και να εστιάσει σε επικοινωνία 360° και νέα Μέσα, πέρα από το above-below-through the line. Αυτό, δηλαδή, που στο δίκτυο της ΤΒWA ονομάζεται Media Arts. Καθήκοντα Managing Partner για τη ΜΑΒ-Hellas θα ασκεί η Doris Danner, που παίζει έναν ευρύτερο συντονιστικό ρόλο σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται η MAB. Πρόκειται για την European Regional Director της TBWA/Worldwide, η οποία ανέλαβε τη συγκεκριμένη θέση τον Ιανουάριο του 2009. Ανήκει στο δυναμικό του διεθνούς διαφημιστικού δικτύου από το 1998, και τη διετία 2006-2008 ασκούσε καθήκοντα Regional Director για την TBWA/Worldwide στη Λατινική Αμερική. Παλαιότερα έχει διατελέσει στέλεχος του τμήματος Marketing στη Ηenkel και τη McDonald’s.