To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

W+K: Αλλαγές στη δημιουργική ηγεσία

W+K: Αλλαγές στη δημιουργική ηγεσία
Ο επί πολλά έτη creative leader της Wieden & Kennedy, Mark Fitzloff αποχωρεί από την εταιρεία στο τέλος του μήνα, ενώ η εταιρεία τον αντικαθιστά με τους Eric Baldwin και Jason Bagley, με τον τελευταίο να επιστρέφει από τη Deutsch. Αμφότεροι θα εγκατασταθούν στο γραφείο του Portland.

Η W&K ανέφερε σε σχετική ανακοίνωση πως ο Fitzloff, ο οποίος κστείχε τον ρόλο του executive creative director και ξεκίνησε στην εταιρεία σαν copywriter το 1999, αποχωρεί για "μια νέα δημιουργική ευκαιρία". Σε ότι αφορά τους Baldwin και Bagley, εργάστηκαν μαζί στην W&K σαν creative directors από το 2006 μέχρι το 2011 και ήταν υπεύθυνοι για μια από τις διασημότερες δουλειές της δεκαετίας, την καμπάνια "Man Your Man Could Smell Like" του Old Spice.

Πρόσφατα, ο Baldwin καθοδήγησε το λανσάρισμα τις τεχνολογικής και product innovation προσφοράς της W&K, The Lodge, ενώ επέβλεπε τη δουλειά για την KFC. Ο Bagley από την άλλη, μετακινήθηκε στη Deutsch Los Angeles νωρίτερα μέσα στη χρονιά, αναλαμβάνοντας καθήκοντα chief creative officer.

Οι παραπάνω αλλαγές προκύπτουν δυο μήνες μετά τη μεγάλη αναδιοργάνωση στην οποία προχώρησε η εταιρεία, δημιουργώντας μια διευρυμένη και περισσότερο διαφοροποιημένη ομάδα ηγεσίας, στο πλαίσιο του οράματος για την επόμενη μέρα.

"Το να είσαι ηγέτης σε αυτό το τρελό μέρος, δεν ενδείκνυται για τις αδύναμες καρδιές. Ευχόμαστε στον Mark τα καλύτερα για την επόμενη περιπέτειά του" ανέφερε ο Chairman και Co-Founder της εταιρείας, Dan Wieden.