To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η Kinesso από τα πρώτα Taboola certified agencies στην Ελλάδα

Η Kinesso από τα πρώτα Taboola certified agencies στην Ελλάδα

Το Project Agora και η Taboola, που συνεργάζονται κατά αποκλειστικότητα στην Ελλάδα και άλλες 22 αγορές, λάνσαραν πρόσφατα από κοινού το πρόγραμμα πιστοποίησης για agencies και advertisers, Taboola PRO.

Η Kinesso, το performance marketing agency της IPG Mediabrands, ήταν ένα από τα πρώτα agencies στην Ελλάδα, αλλά και συνολικά στις αγορές του Project Agora, που ολοκλήρωσαν με επιτυχία το πρόγραμμα, εξασφαλίζοντας την πιστοποίηση για τους ανθρώπους τους και την εταιρία συνολικά.

Το Taboola PRO είναι ένα by-invitation-only global εκπαιδευτικό πρόγραμμα για premium συνεργάτες. Έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει σε advertisers και marketers μια πλήρη επισκόπηση της Taboola και των προϊόντων της, καθώς και βέλτιστες πρακτικές για επιτυχημένες καμπάνιες με χρήση της Taboola. Στο τέλος της εκπαίδευσης οι συμμετέχοντες ολοκληρώνουν σχετικό τεστ που εξετάζει τις γνώσεις τους, ώστε τόσο οι ίδιοι όσο και η εταιρία τους να αποκτήσουν την πιστοποίηση Taboola PRO.

O Παναγιώτης Γιαννακούρας, Chief Digital Officer της Kinesso, δήλωσε σχετικά με την εμπειρία: “Τόσο εγώ όσο και ολόκληρη η ομάδα της Kinesso είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που ολοκληρώσαμε το πρόγραμμα Taboola Pro και ήμασταν ένα από τα πρώτα agencies στην Ελλάδα που λαμβάνουν αυτήν την πιστοποίηση. Την Taboola την γνωρίζω προσωπικά εδώ και πολλά χρόνια και εντυπωσιάστηκα από την πρόοδο που έχει κάνει η πλατφόρμα στις δυνατότητες που μπορούμε να χρησιμοποιούμε για να αυξήσουμε περαιτέρω την αποτελεσματικότητα των καμπανιών των πελατών μας”. 

Η Πωλίνα Τσαδίρη, Global Agencies Director του Project Agora, συμπλήρωσε: “Με το πρόγραμμα Taboola Pro στόχος μας είναι τα στελέχη των agencies που συνεργαζόμαστε, να αποκτήσουν ακόμη μεγαλύτερη γνώση για τις δυνατότητες και τις καλές πρακτικές της native διαφήμισης, αποκτώντας εφόδια που θα μπορέσουν να χρησιμοποιήσουν προς όφελος των πελατών τους”.