To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

L’Oreal: Συνεχίζει με την Tempo OMD

L’Oreal:  Συνεχίζει με την Tempo OMD

Ολοκληρώθηκε, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες  το σημαντικό media spec, που «έτρεχε» εδώ και αρκετούς μήνες η L’Oreal Hellas.

Σύμφωνα πάντα με πληροφορίες το αποτέλεσμα της διαδικασίας ήταν η ανανέωση της συνεργασίας της πολυεθνικής με την Tempo OMD, η οποία θα έχει στην ευθύνη της το μεγαλύτερο μέρος του λογαριασμού media planning & buying, τόσο για τα offline, ,που ήδη χειριζόταν, όσο και τα online μέσα, ενισχύοντας τους δεσμούς συνεργασίας της με την L’Oreal.

Συγκεκριμένα θα χειρίζεται το σύνολο του λογαριασμού εκτός από το κομμάτι του Paid/Search, το οποίο αναλαμβάνει η UM, που επίσης συμμετείχε στο τελικό στάδιο του media spec.

Aξίζει να σημειωθεί πως η διαδικασία της αναθεώρησης ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 2020 και εντάσσεται στην συνήθη πρακτική των πολυεθνικών επιχειρήσεων για επανεξέταση των δραστηριοτήτων τους σε τακτά χρονικά διαστήματα.
TAGS: Tempo OMD, UM, L'Oreal