To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Στη Havas Media τα παγκόσμια media της Swarovski

Στη Havas Media τα παγκόσμια media της Swarovski
H Swarovski ανέθεσε τον χειρισμό των παγκόσμιων media επιχειρήσεών της στη Havas Media, έπειτα από την ολοκλήρωση spec τριών σταδίων, στο οποίο συμμετείχε επίσης η Zenith Optimedia, που χειριζόταν τον λογαριασμό.

Οι media επιχειρήσεις της φίρμας κοσμημάτων επεκτείνονται σε 35 χώρες, με ιδιαίτερο focus σε ΗΠΑ, Κίνα, Ηνωμένο Βασίλειο, Καναδά, Ιταλία, Γαλλία, Γερμανία, Χονγκ Κονγκ, Κορέα, Αυστραλία, Ισπανία, Μεξικό και Βραζιλία. Η Havas Media θα αναλάβει τα καθήκοντά της, στα οποία περιλαμβάνεται social και programmatic δραστηριότητα, από την 1η Ιανουαρίου 2017.

Η Swarovski δεν έδωσε λεπτομέρειες για την αξία του λογαριασμού, ωστόσο αξίζει να σημειωθεί πως έχει αναπτυχθεί σημαντικά από το 2008, όταν "απλωνόταν" σε 18 χώρες με αξία 22 εκατομμυρίων ευρώ.

Ο senior vice president of branding, communication and media της εταιρείας, Alessandro Vergano, ανέφερε: "Η ομάδα της Havas Media μας εντυπωσίασε με την υπεύθυνη και εμπνευσμένη προσέγγισή της. Η στρατηγική της πρόταση ήταν αυτό ακριβώς που χρειαζόμασταν για να πετύχουμε τους στόχους ανάπτυξης που έχουμε θέσει". Από την πλευρά του, ο global managing director της Havas Media, Dominique Delport ανέφερε: "Από την αρχή καταλάβαμε πως υπήρχε κάτι ξεχωριστό μεταξύ μας, μια κοινή οπτική και το ίδιο πάθος".

Αξίζει να σημειωθεί πως η Swarovski συνεργαζόταν με τη Zenith Optimedia τα τελευταία εννέα χρόνια.