To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Στην FCB/Γνώμη η BDF

Στην FCB/Γνώμη η BDF

Πρόκειται για εξέλιξη που οφείλεται στην κατάληξη σχετικού spec που πραγματοποίησε η γερμανική πολυεθνική εταιρεία και είχε ως αποτέλεσμα την ανάθεση του παγκόσμιου διαφημιστικού λογαριασμού στο δίκτυο της Draftfcb. Σύμφωνα με δημοσιεύματα του ξένου Τύπου, πρόκειται για ανάθεση που αγγίζει τα 700 εκατ. δολάρια και σηματοδοτεί τον -στην ουσία- τερματισμό της 25ετούς σχέσης συνεργασίας της ιδιοκτήτριας του brand Νivea με την TBWA, που μέχρι πρότινος χειριζόταν το λογαριασμό και στην Ελλάδα. Ουσιαστικά πρόκειται για ενοποίηση του λογαριασμού στην Draftfcb, η οποία τον διατηρούσε σε 51 αγορές.
Πλέον είναι υπεύθυνη για αυτόν σε 90 διαφορετικές χώρες, κατορθώνοντας να επικρατήσει στο spec, όπου συμμετείχαν επίσης η γερμανική Zum Goldenen Hirschen και η ΤΒWA, που στο εξής θα συνεργάζεται με την Beiersdorf μόνο για κάποια μικρότερα brands στη Γερμανία.