To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Στην Glue η Kellogg

Στην Glue η Kellogg

Η εταιρεία κέρδισε το λογαριασμό έπειτα από τη διεξαγωγή pitch τετράμηνης διάρκειας, στο οποίο συμμετείχαν μια σειρά από σημαντικές digital εταιρείες, ενώ στην τελική φάση συμμετείχαν οι Glue και CMW.
Στόχος της Kellogg με την πρόσληψη της Glue είναι να ρίξει βάρος στην αύξηση της ψηφιακής διαφημιστικής δαπάνης σε βασικές ευρωπαϊκές αγορές, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία και η Ισπανία. Όσο για το καθήκον της Glue, αυτό συνοψίζεται στο web build, το digital advertising και το social media work.
Αξίζει να σημειωθεί πως μέχρι πρότινος η Kellogg συνεργαζόταν με digital εταιρείες σε country-by-country βάση, ενώ από εδώ και στο εξής η Glue θα συνεργάζεται στενά με τη Leo Burnett, που έχει αναλάβει από τον περασμένο Νοέμβριο το χειρισμό του παγκόσμιου διαφημιστικού λογαριασμού της εταιρείας δημητριακών.