To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Στην Initiative τα παγκόσμια Media της Lego

Στην Initiative τα παγκόσμια Media της Lego
Η Lego προχώρησε στην πρόσληψη της Initiative για τον χειρισμό του παγκόσμιου media λογαριασμού, έπειτα από τη σχετική αναθεώρηση των planning και buying επιχειρήσεών της.

Η εταιρεία του δικτύου IPG Mediabrands κέρδισε το συγκεκριμένο δικαίωμα μετά από διαγωνισμό και αναλαμβάνει καθήκοντα από την Carat στην Ευρώπη και τη Starcom στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε η chief marketing officer της Lego, Julia Goldin, "η digital-first προσέγγιση της Initiative θα βοηθήσει τη φιλοδοξία του brand να φτάσει σε περισσότερα παιδιά σε ολόκληρο τον κόσμο". Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία θα συνεργαστεί με την R/GA (επίσης του ομίλου IPG), η οποία δούλεψε με τη Lego σε παγκόσμια κλίμακα νωρίτερα μέσα στη χρονιά, σε μια "cross-agency λύση" και καθώς το brand Lego επιδιώκει να υιοθετηθεί από τη νέα γενιά παιδιών.

Σημειώνεται πως η Carat χειριζόταν τις πανευρωπαϊκές media επιχειρήσεις (συμπεριλαμβανομένου του Ηνωμένου Βασιλείου), καθώς και αυτές σε Ασία-Ειρηνικό από το 2015. Για το ίδιο διάστημα, η Starcom χειρίστηκε τις επιχειρήσεις στις ΗΠΑ, που αποτελεί τη μεγαλύτερη αγορά της δανέζικης μάρκας παιχνιδιών.

Η τελευταία αναθεώρηση ξεκίνησε στους τελευταίους μήνες κατά τους οποίους ο Bali Padda αποτέλεσε τον chief operations officer της μάρκας και πριν προαχθεί σε chief executive. Αυτός είναι ο τρίτος μεγάλος παγκόσμιους διαγωνισμός που ανακηρύσσει νικήτρια την Initiative, καθώς είχαν προηγηθεί οι Amazon και Carlsberg.