To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Συνέδριο για τα Μedia στη Θεσσαλονίκη

Συνέδριο για τα Μedia στη Θεσσαλονίκη
Συνέδριο για τα Μedia στη Θεσσαλονίκη

H ταχύτατη εξάπλωση της διαδικτυακής δημοσιογραφίας και των Μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η ανάγκη των οργανισμών ΜΜΕ για  προσαρμογή στο σύγχρονο επιχειρηματικό γίγνεσθαι μέσα από την αναζήτηση νέων στρατηγικών επιλογών και την ανάπτυξη νέων επιχειρηματικών μοντέλων, αλλά και οι αναπόφευκτες μεταβολές στο παγκόσμιο μιντιακό τοπίο ως απότοκα της παρούσας οικονομικής συγκυρίας, αποτέλεσαν τα κυρίαρχα θέματα των επιστημονικών ανακοινώσεων του 10ου Παγκοσμίου Συνεδρίου Οικονομικής και Διοίκησης των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης (2012 WMEMC).

Το συνέδριο, που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη (23-27/5) από το Τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου, σε συνεργασία με τη Σχολή Οικονομικών Επιστημών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου και το Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, περιελάμβανε εισηγήσεις από περισσότερους από 160 επιστήμονες από 40 διαφορετικές χώρες, οι οποίες αφορούσαν σε σύγχρονα θέματα αιχμής για την οικονομική και τη διοίκηση των εταιρειών ΜΜΕ.