To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Το WPP Group επέλεξε η Deutsche Telekom

Το WPP Group επέλεξε η Deutsche Telekom
Mε νικητή το WPP Group ολοκληρώθηκε, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, το διεθνές media spec που πραγματοποίησε η Deutsche Telekom.

Πρόκειται για την κατάληξη της διαδικασίας που ξεκίνησε ο τηλεπικοινωνιακός κολοσσός την άνοιξη και η οποία πραγματοποιήθηκε σε επίπεδο διεθνών διαφημιστικών ομίλων.

Συγκεκριμένα, η Deutsche Telekom είχε καλέσει να λάβουν μέρος στο spec τις Omnicom, WPP και Publicis, με εκπρόσωπό της να δηλώνει το καλοκαίρι στη «Wall Street Journal» πως πρόκειται για τη συνήθη πρακτική της επανεξέτασης των συνεργασιών και των προμηθευτών του ομίλου, που αποτελεί τον μεγαλύτερο διαφημιζόμενο στην Ευρώπη.

Στο τελικό στάδιο της διαδικασίας, WPP και Publicis κλήθηκαν να διεκδικήσουν το λογαριασμό, με τον πρώτο όμιλο να είναι, σύμφωνα με πληροφορίες, αυτός που αναδείχθηκε νικητής.

Η επίσημη ανακοίνωση αναμένεται μέσα στις επόμενες ώρες και η εξέλιξη αυτή σημαίνει και την ανανέωση και επέκταση της συνεργασίας του Ομίλου ΟΤΕ με τη Mindshare στην Ελλάδα.

Αξίζει να σημειωθεί πως το ύψος του λογαριασμού media planning & buying της Deutsche Telekom εκτιμάται πως ξεπερνά τα 450 εκατ. ευρώ στην Ευρώπη.