To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Από το display στην παρωδία

Από το display στην παρωδία
Από το display στην παρωδία

•    Ξεκινάμε με μια βόλτα στο Pinterest  και  όλα τα βασικά που  θέλατε να μάθετε γύρω από το display μέσω ενός κατατοπιστικότατου infographic.

\"\"

\"\"

\"\"

•    Α! Να και μια εξαιρετική σε χιούμορ διαφήμιση του TAMPAX

\"\"

•    Αρκετά με Pinterest.Τι θα λέγατε για λίγη πολιτική επικοινωνία; Εκλογές έρχονται (τις αμερικανικές εννοούμε) γιατί όχι; O φίλος Yannis Koutsimitis ανάρτησε στο Facebook ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο για τις χειρότερες και καλύτερες πολιτικές διαφημίσεις  των υποψηφίων στις αμερικανικές εκλογές σύμφωνα με τους Los Angeles Times. Δείτε τις πολύ ενδιαφέρουσες ταινίες εδώ

•    Αλλά και ο επίσης αγαπημένος Panos Pournaras μας έδωσε με μία ανάρτησή του αρκετό food for thought δημοσιεύοντας τα μεγαλύτερα #fail campaigns που έγιναν από μάρκες κατά τη διάρκεια του τυφώνα που έπληξε τις δυτικές ακτές της Αμερικής. Πρόκειται για καμπάνιες και προωθητικές ενέργειες που προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν με άκαιρο και άκομψο τρόπο τον τυφώνα. Είπαμε άκομψο και παρατηρήσαμε ότι στο fail πρωταγωνιστούν πολλοί βασικοί παίκτες του τομέα της ένδυσης. Δείτε τις 9 ‘χειρότερες’ καμπάνιες εδώ.

•    Ψάχνετε δουλειά? Αγγελία έπος από την Wieden and Kennedy. Έχει μεγάλη σημασία να διαβαστεί προσεκτικά: Φωτογραφίζει τον (καλό) διαφημιστή του σήμερα και του αύριο κι όλα όσα πρέπει να ξέρει και να μπορεί και το κυριότερο να ΘΕΛΕΙ να κάνει. Ολόκληρη η αγγελία εδώ.

•    Το δημοσιεύσαμε στο Facebook αλλά το ξαναδημοσιεύουμε για όσους δεν μας ακολουθούν εκεί. Το βρίσκουμε να είναι απόλυτα to the point.Συμφωνείτε;

\"\"
 
•    Στο μέτωπο του Twitter τώρα. Αυτά τα Jumbo αν είχαν μάτια και διάβαζαν και τι δεν θα έβλεπαν από αυτά που του λένε. Εν πάση περιπτώσει υπάρχουν και πολλοί που γράφουν ότι περιμένουν το, παραδοσιακό πλέον, Χριστουγεννιάτικο countdown για να στολίσουν το δένδρο. Ακούει κανείς; Επίσης συνεχίζει η θετική συζήτηση για το Vodafone CU χάρη στους Django Django, και το μουσικό κομμάτι της διαφήμισης του ΟΤΕ- να τα λέμε αυτά.

•    Διαφημίσεις –παρωδίες, η καλύτερη χιλιάδων ανθρώπων σε όλο τον κόσμο. Επιλέξαμε και κλείνουμε με αυτές. Ξεκινάμε με δύο έντυπες και κλείνουμε με δύο ταινίες –παρωδία της ταινίας του Brad Pitt  για το CHANEL για την οποία σας είχαμε μιλήσει δύο εβδομάδες πριν:

\"\"
 
\"\" 

O ’Brad Pitt’ σε κακά χάλια και ο Brad Pitt μιλάει γιαπωνέζικα (μη το χάσετε, είναι δραματικά αστείο)

Να είστε καλά και όλα γίνονται. LOVE, PEACE, INSPIRATION
…………………………………………………………………………………………………………………………………………

ΕΤΙΚΕΤΕΣ: DISPLAY, VODAFONE CU, JUMBO, OTE,CHANEL, #TIMELINERS,INFOGRAPHICS