To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Γιατί «κόπηκε» ξαφνικά η διαφήμιση του Eteron στην Αυγή;

Γιατί «κόπηκε» ξαφνικά η διαφήμιση του Eteron στην Αυγή;

Διαφήμιση ύψους 1,2 εκατ. ευρώ που προοριζόταν για την κομματική εφημερίδα του ΣΥΡΙΖΑ, Αυγή, από το ινστιτούτο ερευνών Eteron, κόπηκε ξαφνικά μόλις ο νύν πρόεδρος του Σύριζα, Στέφανος Κασσελάκης, επικράτησε στον πρώτο γύρο των εσωκομματικών εκλογών του κόμματος τον Σεπτέμβριο και φαινόταν ότι θα επικρατούσε και στο δεύτερο γύρο, σύμφωνα με ρεπορτάζ που μετέδωσε το τηλεοπτικό κανάλι One Channel.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, η διαφημιστική συμφωνία υπεγράφη την ημέρα της παραίτησης του Αλέξη Τσίπρα, στις 29 Ιουνίου.

Μόλις φάνηκε ότι ο Στέφανος Κασσελάκης θα αναλάβει τα ηνία του κόμματος, το Eteron καταγγέλει τη σύμβαση, δηλαδή στις 18 Σεπτεμβρίου, μια μέρα μετά την ολοκλήρωση του πρώτου γύρου των εσωκομματικών εκλογών του ΣΥΡΙΖΑ.

Το γεγονός αυτό ίσως να οφείλεται στο ότι ο διευθυντής του Eteron, Γαβριήλ Σακκελαρίδης, προτιμούσε την Έφη Αχτσιόγλου στην προεδρία του κόμματος, δεδομένου ότι την στήριξε ανοιχτά κατά τη διάρκεια των εσωκομματικών εκλογών.

Πάντως για την Αυγή η διακοπή της συμφωνίας θα ήταν μεγάλο οικονομικό πλήγμα, αν λάβουμε υπόψη τα προβλήματα ρευστότητας που αντιμετωπίζει η εφημερίδα, και το «δάνειο» που θα της παράσχει ο Πρόεδρος του Σύριζα για να ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις της.