To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Έρευνα H+K Strategies για την Adecco

Έρευνα H+K Strategies για την Adecco
Έρευνα H+K Strategies για την Adecco

Ο όμιλος Adecco, παγκόσμιος ηγέτης στην παροχή υπηρεσιών Ανθρώπινου Δυναμικού, ανακοίνωσε τα αποτελέσματα έρευνας που σκιαγραφεί την επίδραση της οικονομικής κρίσης στην εργασιακή καθημερινότητα της χώρας μας. Η ανακοίνωση πραγματοποιήθηκε μέσω ειδικoύ roundtable για εκπροσώπους ΜΜΕ και εκτεταμένου προγράμματος δημοσιότητας σε παραδοσιακά και online μέσα, με την επιμέλεια της H+K Strategies.

Η έρευνα, που διεξήχθη online σε δείγμα 451 ατόμων μέσω του ερευνητικού εργαλείου Digipoll της WIZZARD  κατέληξε σε σημαντικά ευρήματα σχετικά τόσο με τον βαθμό όσο και με τον τρόπο με τον οποίο η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει την καθημερινότητα όσων παραμένουν εντός της αγοράς εργασίας αλλά και όσων αναζητούν εργασία.

Η Έλενα Μαθιού-Rose, Partner και Managing Director της WIZZARD, δήλωσε: «Διεξάγουμε για δεύτερη συνεχή χρονιά για την ΑDECCO έρευνα που εστιάζει στην ελληνική αγορά. Από την πρόσφατη έρευνα έχουμε ξεχωρίσει  4 ευρήματα ως ιδιαίτερης σημασίας: α) το ποσοστό ανέργων λόγω απόλυσης (31%) ή κλεισίματος επιχειρήσεων, που αποτελεί το 42% του συνόλου των δηλωθέντων στην έρευνα ως ανέργων 2) το ποσοστό των μακροχρόνια ανέργων  (πάνω από 2 έτη) που εκπροσωπεί πια το 49% των ανέργων! 3) τη γενική ομολογία για τη σημαντική επιδείνωση των συνθηκών εργασίας (μισθοί, απαιτήσεις, ανασφάλεια, φόβος, ώρες εργασίας κλπ), και 4) τη δηλωθείσα κινητικότητα παρά ταύτα και διάθεση/αναζήτηση του 1/3 των εργαζομένων να μετακινηθούν με την πρώτη ευκαιρία επιδιώκοντας καλύτερες αποδοχές ή/και καλύτερη αξιοποίηση των γνώσεων και ταλέντων τους στο αντικείμενο εργασίας τους».

Ο Κωνσταντίνος Μυλωνάς, Γενικός Διευθυντής της Adecco Ελλάδας, σχολίασε: «Αποφασίσαμε να υποστηρίξουμε τη διενέργεια της εν λόγω έρευνας, προκειμένου να αποκτήσουμε μια ακόμη σαφέστερη εικόνα για τις μεταβολές στην αγορά εργασίας λόγω της ύφεσης και να αφουγκραστούμε αποτελεσματικότερα τις ανάγκες του σύγχρονου ελληνικού ανθρώπινου δυναμικού αλλά και των εταιρειών που συγκαταλέγονται μεταξύ των πελατών μας. Είμαστε βέβαιοι ότι τα ιδιαίτερα ενδιαφέροντα ευρήματα της δεύτερης κατά σειρά έρευνάς μας που εστιάζει στην ελληνική αγορά θα μας βοηθήσουν να ανταποκριθούμε ακόμη καλύτερα στις προσδοκίες που έχουν από εμάς οι συνεργάτες-υποψήφιοι αλλά και οι πελάτες μας».