To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Facebook Applications Seminar 2010

Facebook Applications Seminar 2010

Τα newsfeeds, η διαδραστικότητα, οι φωτογραφίες και κυρίως η απλότητα είναι τα κλειδιά για τη δημιουργία αξίας στις fan pages των εταιρειών, σύμφωνα με τον μετρ του Social Media Marketing, Josh March.
Τα μυστικά του facebook «ξεδίπλωσε» η Think Digital στην εκδήλωση Facebook Applications Seminar 2010 που διεξήχθη στις 23/11, παρουσία ανθρώπων της επικοινωνίας αλλά και marketers.
Κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης ήταν ο Josh March, Chairman του facebook Garage στο Λονδίνο και ιδρυτής και CEO της iplatform, μίας εκ των κορυφαίων εταιρειών Social Media Marketing στον κόσμο, ενώ μέσα από case studies από πελάτες του, όπως το Συντηρητικό Κόμμα της Βρετανίας, η Google, το BBC, τα McDonalds και η Swatch, έδειξε τους τρόπους με τους οποίους μία επιχείρηση μπορεί να επιτύχει μεγαλύτερο engagement στη fan page της.
Στο σεμινάριο παρουσιάστηκαν επίσης τα κορυφαία ελληνικά facebook case studies του 2010, από τις εταιρείες JWT Digital (Trident), Ogilvy One (Lacta), Rascal (Johnie Walker) και Tribal DDB (Lipton). Χορηγός επικοινωνίας της εκδήλωσης ήταν ο Εκδοτικός Οργανισμός Direction.