To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Facebook διαγωνισμός από ΓΕΡΜΑΝΟ και OgilvyOne

Facebook διαγωνισμός από ΓΕΡΜΑΝΟ και OgilvyOne
Facebook διαγωνισμός από ΓΕΡΜΑΝΟ και OgilvyOne

Με μία ειδικά σχεδιασμένη Facebook εφαρμογή, ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ καλεί τους fans του να δηλώσουν συμμετοχή στον διαγωνισμό Shoot_it! Το πρώτο θέμα του διαγωνισμού «Μέσα στο Καλοκαίρι» έδωσε έμπνευση στο κοινό που ανέβασε ως τώρα 1.265 φωτογραφίες και 31 videos, για να διεκδικήσει μοναδικά δώρα από τον ΓΕΡΜΑΝΟ.

Στο πλαίσιο του διαγωνισμού, ο σκηνοθέτης Νικόλας Δημητρόπουλος γύρισε μία ταινία μικρού μήκους, σε σενάριο της OgilvyOne, με το ίδιο καλοκαιρινό θέμα, χρησιμοποιώντας όχι επαγγελματική κάμερα, αλλά ένα κινητό τηλέφωνο ΝΟΚΙΑ 808 PureView! (http://www.youtube.com/watch?v=ezWhGpgR6z8)

Στην πρώτη φάση του διαγωνισμού ψήφισαν 5.500 χρήστες, ενώ η ψηφοφορία συνεχίζεται με τις συμμετοχές της δεύτερης φάσης. Το νέο θέμα του διαγωνισμού είναι: «Μέσα στην πόλη». Οι χρήστες που ψηφίζουν συμμετέχουν στην ανάδειξη των νικητών και μπαίνουν στην κλήρωση για περισσότερα δώρα.