To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Follow the money…

Follow the money…
Όσες εταιρείες PR «σερβίρουν» influencer marketing δεν έχουν προφανώς τίποτα να φοβηθούν. Αλίμονο, όμως, στους influencers που εργάζονται ως bloggers σε ΜΜΕ ή που προβάλλουν προϊόντα και υπηρεσίες χωρίς να κόβουν παραστατικά, κοινώς χωρίς να εκδίδουν τιμολόγια. Εναντίον τους, εφόσον υπάρχουν και βρεθούν, θα κινηθεί άμεσα η ΑΑΔΕ, που συγκροτεί ειδικό τμήμα ερευνών, που θα ελέγχει τις οικονομικές δραστηριότητες σε Google, Facebook, Twitter και Instagram…