To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

GroupM: Συνεχίζει ανοδικά η online δαπάνη

GroupM: Συνεχίζει ανοδικά η online δαπάνη
GroupM: Συνεχίζει ανοδικά η online δαπάνη

Στα 99 δισ. δολάρια έφτασε το 2012 η αξία της παγκόσμιας δαπάνης διαδικτυακής διαφήμισης, αυξημένη κατά 16,2% σε σύγκριση με το 2011, σύμφωνα με τα στοιχεία νέας μελέτης της GroupM. Παράλληλα, αναμένεται επιπρόσθετη αύξηση 14,6% για την τρέχουσα χρονιά, που θα «εκτοξεύσει» την εν λόγω δαπάνη στα 113,5 δισ. δολάρια.

Η έκθεση, που έφερε τον τίτλο «This Year, Next Year: Interaction 2013», ανέφερε πως η ιντερνετική διαφήμιση αντιστοιχούσε, την προηγούμενη χρονιά, στο 19,5% της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης.

Γεωγραφικά, η περιφέρεια της Βόρειας Αμερικής ήταν εκείνη που καθοδήγησε την ψηφιακή διαφημιστική επένδυση, με 38,3 δισ. δολάρια περίπου, ενώ ακολούθησαν Ασία-Ειρηνικός (30,6 δισ. δολάρια) και Δυτική Ευρώπη (24,1 δισ. δολάρια).